Jokos kuka on kuullut uutta kurpitsametallia?
Minulla on tämä mahdollisuus jo ollut ja voin sanoa että olin positiivisesti todella yllättynyt.
Toinen toistaan melodisempia hevibiisejä ja muutama suorastaan loistava biisi levyllä.
Keeper of the seven keys Part III on ehdottomasti hankinnan arvoinen plätty.
Helloween: Keeper III
11
1042
Vastaukset
nyt niin ihmeellistä ollut, ei todellakaan pärjää millekään Walls of Jericholle, KotSK I & 2 , eikä kyllä Better Than Rawlle ja Master of the Ringsille.
- Savonmies
Walls of Jericholle pärjää harva muukaan levy, on se niin loistava.
Keeperit I & II ovat myös legondoja, joten ymmärtäähän sen ettei uusin plätty niin huipulle nouse.
Mutta bändin viimeaikaiseen tuotantoon katsottuna levy on erinomainen ja pääsee minulla kyllä viiden listalle bändin tuotannossa.
Sehän ilmestyy vasta kuun lopulla 28.10. tai jotain. Kävin kyllä joskus Helloweenin sivuilla kuuntelemassa paria näytettä. Näytteet ovat tosi pieniä. Vain yksi kolmesta tuntui erinomaiselta (My Life for One More Day). Oon ollut fani 7-vuotiaasta lähtien. Keeperit hyviä mutta mahtaako pärjätä niille?
- Savonmies
No minä kuuntelen kotona soittimellani, minulla näet on se levy jo.
Se ilmestyy 28.10 mutta minulle se ilmestyi "vähän aiemmin"...
Siinä on plajon tosi hyviä biisejä, tykkäät takuulla Helloween-fanina.
Ei ehkä pärjää I ja II osalle, mutta hyvin pysyy mukana. Biisit "Mrs. God", "Born on judgement day", "Pleasure drone" ja "The king for 1000 years" tykittää ainakin minulla. - fdhdfh
aggressor.perverssor kirjoitti:
Promo-cd? Äläkä kysy mistä, vain kovat jätkät saa niitä =)
Promot ovat olleet netissä jaossa jo pitkään. Ei siihen kovuutta tarvitse, vain nettiyhteyden ja esim. DC :n.
aggressor.perverssor kirjoitti:
Promo-cd? Äläkä kysy mistä, vain kovat jätkät saa niitä =)
Mitä kovaa siinä on? Kyllä niitä voi kuka tahansa saada.
- Savonmies
Entisen Helloweenin laulajajäsenen Kai Hansenin johtama Gamma Ray tekaisi myös uuden plätyn.
Aika naseva on sekin, vaikkakin mielestäni ei yllä bändin huippulevyjen tasoon(ei oikein lähellekään). Esimerkiksi "No world Order" plätty oli loistava tähän verrattuna.kaverini ostikin "Powerplant" mulle joskus synttärilahjaksi. "Somewhere Out in Space" kuitenkin suosikkini.
Helloweenin uudet biisit on kyllä hyviä.
Tosin, miksi mun pitäisi kuulla levy heti? Kyllä ehdin myöhemminkin. Nightwishin Oncen kuulin kerran demoversiona ennenkuin oli kaupoissa. Levyjä on niin paljon että ehtii kuuntelemaan (omistan noin 450 levyä). Lisäksi saan ilmaisia "näytteitä" joiltakin vähän väliä.- MA-fukken-JESTIC
Uusin Gamma Ray on täyttä tavaraa Sakuhewin ystäville, uskokaa minua. Jos ei miellytä, ei ole mun vika, heheeeee.
Aivan jumalattoman tarttuvia biisejä, vaikka toki myös "joskus" kuultuja. Mutta: bändin meno on aivan uskomaton. Fiilis. Meininki.
...jo ennakkotilattua. en kyllä käsitä mikä idea siinä on koska CD tulee kumminkin samana päivänä kun julkaistaan virallisesti - voi tulla jopa myöhemmin, jos tilaa Helloweenilta, koska tulee Saksasta. Lisäksi Suomen julkaisupäivä aikaisempi kuin virallinen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422224- 241780
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271435- 1091264
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151229- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846