Onko kellään kokemusta siitä sellaisesta kivestä, jonka päällä voi pizzoja paistaa, onko hyvä vai pelkkää huu-haata?
Vastaukset 6
- xxx
Mulla on pizzakivi, vähän turhan pieni kyllä n. 30 x 30.
Kivi pitää lämmittää etukäteen todella kuumaksi, laita kylmään uuniin ritilän päälle mahdollismman alas ja anna lämmetä uuni täydellä teholla ainakin 30 minuuttia.
Heitä (vaikkapa leikkuulaudan avulla) pizza SUORAAN kivelle, EI PAPERIA.
Saat ihanan rapean ja kivasti kupruilevan pizzan.
Käy myös hyvin ruokien lämpimänä pitämiseen, lämmitä kivi uunissa ja laita vaikkapa grilliherkut sillä tarjolle tai sämpylät, tai vaikkapa kattila kuumalle kivelle.
Kannattava ostos! - kotikulinaristi
Mulla on sellainen uudin lisävarusteena. Toimii hyvin leivän, karjalanpiirakoiden, pizzan ym. paistossa.
- ****------
ANTTILASSA kiviuuni pizza uuneja joka on tarkoitettu yhdelle pizzalle kerrallaan..semmonen pyöreä ja siinä on aito arina kivi pohjana..käy kattoo..aika kallis kuitenki vielä 79,90!!!
- netistä tilaaminen
http://www.matchtheprices.com/pizzazz-pizza-oven.html
Tuolla on joitakin arvosteluita, ja hinta on matalammillaan $39.76 eli reilusti alle 40€. Löytyykö muita yhtä hyviä uuneja ja matalampaan hintaan?
- kokki3
Mistä voin ostaa pizza-kiven?? kukahan niitä myy, jos tiedät niin voisitko ystävällisesti kertoa :)
- pizzan paistaja
Tuolta näyttäsi saavan http://www.nettiukko.fi/suomituote/vuolukivi/kivella-ruokaa/pizzakivi.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201388Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3301316- 1061102
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50998- 105981
- 106930
- 111792
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22787- 70633
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5627