Sonata Arctican kokoelma

Oottekos kuullut uutta Sonata Arctican kokoelmaa "The End of This Chapter"? Itelläni ollut jo hyvän aikaa tuo japsi painos CD DVD. Aika kiva akustinen keikka DVD:llä. Varsinkin "Victoria's Secret" oli nannaa ja löytyihän sieltä myös "Mary-Lou", "Replica", "My Land", "Letter to Dana", "Jam" (loistava livenä!!!). Sitten CD:llä "Draw Me" akustisena, mutta muuten tuttua tavaraa. Säväyttääkö Sonata yleisesti?

Lapin miehet jyrää...!!!

5

873

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mistäköhän tuon sais? kuulostaa hyvälle....

      • En nyt mainosta, mutta kun pyysit:

        www.aironmusiikki.fi on sellainen mitä olen käyttänyt japseissa. Tosin saattaa kestää n. kuukauden riippuen varastotilanteesta.

        www.ebay.com
        www.amazon.com
        Jos saat jostain käyttöön Visan ym. luottokortin

        Turussa myös Levypörssi myy japseja.


    • KMP

      Jaa että kokoelma! Kyllähän Sonata Arctica on yksi suomen kovimmista bändeistä!! Säilyttää tasonsa levystä toiseen!

      • Mielestäni 3 ensimmäistä studioalbumia olivat täydellisyyttä hipovia. Reckoning Night oli vähän vaisumpi vaikka sisälsikin paljon hyviä kappaleita.

        Kokoelma on muuten tälläinen:

        CD:
        1. .... Of Silence
        2. Weballergy
        3. 8th Commandment
        4. Fullmoon
        5. Ain't Your Fairytale
        6. Unopened
        7. Abandoned, Pleased, Brainwashed, Exploited
        8. Don't Say a Word (single version)
        9. Victoria's Secret
        10. Black File (kirjoitusvirhe levyllä!!!)
        11. My Land
        12. Black Sheep
        13. Wolf And Raven
        14. San Sebastian (alkuperäinen versio Successor EP:ltä)
        15. Cage
        16. The End Of This Chapter
        17. Draw Me (instrumetal version) BONUS TRACK

        DVD: (vain CD DVD-versiossa)
        18. My Land (acoustic live)
        19. Mary-Lou (acoustic live)
        20. Replica (acoustic live)
        21. Victoria's Secret/Letter to Dana/Victoria's Secret (acoustic live)
        22. Jam (acoustic live)
        23. Wolf And Raven -musiikkivideo
        24. Broken -livevideo

        Ihan kiva...tosin balladeja ei paljoa...eikös "Last Drop Falls" juuri tehnyt bändin tunnetuksi...ja ilman sitä ei varmaan Silence olisi myynyt kultaa.


      • ...
        UnOpened82 kirjoitti:

        Mielestäni 3 ensimmäistä studioalbumia olivat täydellisyyttä hipovia. Reckoning Night oli vähän vaisumpi vaikka sisälsikin paljon hyviä kappaleita.

        Kokoelma on muuten tälläinen:

        CD:
        1. .... Of Silence
        2. Weballergy
        3. 8th Commandment
        4. Fullmoon
        5. Ain't Your Fairytale
        6. Unopened
        7. Abandoned, Pleased, Brainwashed, Exploited
        8. Don't Say a Word (single version)
        9. Victoria's Secret
        10. Black File (kirjoitusvirhe levyllä!!!)
        11. My Land
        12. Black Sheep
        13. Wolf And Raven
        14. San Sebastian (alkuperäinen versio Successor EP:ltä)
        15. Cage
        16. The End Of This Chapter
        17. Draw Me (instrumetal version) BONUS TRACK

        DVD: (vain CD DVD-versiossa)
        18. My Land (acoustic live)
        19. Mary-Lou (acoustic live)
        20. Replica (acoustic live)
        21. Victoria's Secret/Letter to Dana/Victoria's Secret (acoustic live)
        22. Jam (acoustic live)
        23. Wolf And Raven -musiikkivideo
        24. Broken -livevideo

        Ihan kiva...tosin balladeja ei paljoa...eikös "Last Drop Falls" juuri tehnyt bändin tunnetuksi...ja ilman sitä ei varmaan Silence olisi myynyt kultaa.

        Nyt kun mainitsit, onpa hassua ettei Last drop fallsia. Ajattelin niin itsestäänselvyydeksi, etten edes huomannut sen puuttumista plätyltä. Harmi ettei minulla taida olla rahaa ostaa tuota vain parin uuden tuttavuuden takia... Vai että akustinen Jam, mielenkiintoista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe