Oottekos kuullut uutta Sonata Arctican kokoelmaa "The End of This Chapter"? Itelläni ollut jo hyvän aikaa tuo japsi painos CD DVD. Aika kiva akustinen keikka DVD:llä. Varsinkin "Victoria's Secret" oli nannaa ja löytyihän sieltä myös "Mary-Lou", "Replica", "My Land", "Letter to Dana", "Jam" (loistava livenä!!!). Sitten CD:llä "Draw Me" akustisena, mutta muuten tuttua tavaraa. Säväyttääkö Sonata yleisesti?
Lapin miehet jyrää...!!!
Sonata Arctican kokoelma
5
873
Vastaukset
mistäköhän tuon sais? kuulostaa hyvälle....
En nyt mainosta, mutta kun pyysit:
www.aironmusiikki.fi on sellainen mitä olen käyttänyt japseissa. Tosin saattaa kestää n. kuukauden riippuen varastotilanteesta.
www.ebay.com
www.amazon.com
Jos saat jostain käyttöön Visan ym. luottokortin
Turussa myös Levypörssi myy japseja.
- KMP
Jaa että kokoelma! Kyllähän Sonata Arctica on yksi suomen kovimmista bändeistä!! Säilyttää tasonsa levystä toiseen!
Mielestäni 3 ensimmäistä studioalbumia olivat täydellisyyttä hipovia. Reckoning Night oli vähän vaisumpi vaikka sisälsikin paljon hyviä kappaleita.
Kokoelma on muuten tälläinen:
CD:
1. .... Of Silence
2. Weballergy
3. 8th Commandment
4. Fullmoon
5. Ain't Your Fairytale
6. Unopened
7. Abandoned, Pleased, Brainwashed, Exploited
8. Don't Say a Word (single version)
9. Victoria's Secret
10. Black File (kirjoitusvirhe levyllä!!!)
11. My Land
12. Black Sheep
13. Wolf And Raven
14. San Sebastian (alkuperäinen versio Successor EP:ltä)
15. Cage
16. The End Of This Chapter
17. Draw Me (instrumetal version) BONUS TRACK
DVD: (vain CD DVD-versiossa)
18. My Land (acoustic live)
19. Mary-Lou (acoustic live)
20. Replica (acoustic live)
21. Victoria's Secret/Letter to Dana/Victoria's Secret (acoustic live)
22. Jam (acoustic live)
23. Wolf And Raven -musiikkivideo
24. Broken -livevideo
Ihan kiva...tosin balladeja ei paljoa...eikös "Last Drop Falls" juuri tehnyt bändin tunnetuksi...ja ilman sitä ei varmaan Silence olisi myynyt kultaa.- ...
UnOpened82 kirjoitti:
Mielestäni 3 ensimmäistä studioalbumia olivat täydellisyyttä hipovia. Reckoning Night oli vähän vaisumpi vaikka sisälsikin paljon hyviä kappaleita.
Kokoelma on muuten tälläinen:
CD:
1. .... Of Silence
2. Weballergy
3. 8th Commandment
4. Fullmoon
5. Ain't Your Fairytale
6. Unopened
7. Abandoned, Pleased, Brainwashed, Exploited
8. Don't Say a Word (single version)
9. Victoria's Secret
10. Black File (kirjoitusvirhe levyllä!!!)
11. My Land
12. Black Sheep
13. Wolf And Raven
14. San Sebastian (alkuperäinen versio Successor EP:ltä)
15. Cage
16. The End Of This Chapter
17. Draw Me (instrumetal version) BONUS TRACK
DVD: (vain CD DVD-versiossa)
18. My Land (acoustic live)
19. Mary-Lou (acoustic live)
20. Replica (acoustic live)
21. Victoria's Secret/Letter to Dana/Victoria's Secret (acoustic live)
22. Jam (acoustic live)
23. Wolf And Raven -musiikkivideo
24. Broken -livevideo
Ihan kiva...tosin balladeja ei paljoa...eikös "Last Drop Falls" juuri tehnyt bändin tunnetuksi...ja ilman sitä ei varmaan Silence olisi myynyt kultaa.Nyt kun mainitsit, onpa hassua ettei Last drop fallsia. Ajattelin niin itsestäänselvyydeksi, etten edes huomannut sen puuttumista plätyltä. Harmi ettei minulla taida olla rahaa ostaa tuota vain parin uuden tuttavuuden takia... Vai että akustinen Jam, mielenkiintoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491461
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15563ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402