Ongelmana kuljettaminen

pelkuri

minun onkelmani siis on kuljettaminen.
kyll mä osaan, ja haluaisinkin. mutta peleissä ja joissain harkoissa menen ihan kipsiin, ja pallo osuu jalkoihin tms.
Mä haluan todella olla hyvä pelaaja, ilman tälläistä pelkoa.
Ja tuntea,että se pallo pysyy käsissäni.
sanokaa,onko kellään muulla ollut samanlaista ongelmaa,ja miten siitä selvisitte?

4

395

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • light_girl

no sen ku viet sitä palloo eteenpän, loppujen lopux mulla ainaki e tule ihan luonnostaan...

• James White

Joo tuttuu mullekkin täytyy myöntää...
      Pelasin jonkun aikaa joukkueessa ja siellä mua pelotti koko ajan et tulee kaksoiskuletuksia, askeleita tai epäsäännöllistä kuletusta. Kun oon kaduilla pelannu suurimman osan koris "urastani".
      Mut jos ei pallo taho pysyy halussa, niin ei pidä ruveta hienostelee. Teet vaan ihan perusjuttuja ja treenaa lisää... sit kun on And1 tason handle niin ei tarvii pelata ketään!!! =)

• minä

Se on itseluottamuksesta kiinni! usko ittees ja siihen et osaat kuljettaa ja et se pallo pysyy sun hallussa.. sormenpäillä tottakai... treenaa vaan niin paljon kuin jaksat niin se palkitaan vielä! ;)

• Apua tulee

Kuljettaminen on oikeestaan monen ongelma; tiiän tyyppejä, jotka kuljettaa liikaa, tekee kaksareita tai pallo pomppii katossa. No, ekax, yritä suhtautuu siihen palloon ku ystävään. Sen on tarkotus olla kivaa, ei mitään pelkoo herättävää. Ja muista, että syöttäminen on parempi tapa liikuttaa palloo ku väkisin kuljettaminen, se oli munki ongelma. Harjoittele vaikkapa yksinäsikin tekemään kaikkee kivaa pallon kaa, kädenvaihtoja jalkojen välistä, selän takaa, pyöritä sitä sormella...Puoli tuntii päivässä esmex. Mulla se ainakin auttoi, ja reeneissä rohkeesti vaan, harjoittele aian ku voit. Ei se ehkä heti onnistu eikä kenties seuraavallakaan kerralla, mutta hei; seuraava menee! Kuljeta vaix kenttää ympäri äläkä katso sitä palloo, ekax vaikka kävellen ja vaihda kättä välillä, sitten pikkuhiljaa hölkäten ja lopulta painatkin täysillä. Ja huomaat vielä nauttivasi siitä!Niin mulle kävi. Mut ku rakastut kuljettamiseen, muista että koris on joukkuepeli=) Tsemppiä sulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      157
      2978
    2. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      154
      1759
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      146
      1724
    4. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      157
      1560
    5. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      76
      1502
    6. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      330
      1366
    7. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      20
      1238
    8. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      76
      1190
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1062
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      25
      1025
    Aihe