SieniCD.rom
2
365
Vastaukset
- Terttu
Kokeilin menneenä kesänä kyseistä CD romppua...aivan, eli siellä vaeltelin metsässä läppäri olalla ja tutkiskelin sieniä. Romppu oli ihan ok vaikkakaan en suosittele aivan kokemattomille, kuten itse olen. Keräilin nimittäin aika läjän erästä sientä, jonka olin tunnistavinani rompun kuvailun ja kuvan mukaan ukonhatuksi mikä pitäisi olla erittäin laadukas sieni. No, päästyäni mökilleni sitten saaliineni, tein vielä varmistuksia uutuussienilleni vanhaa sienikirjaa käyttäen ja kuinka ollakkaan nuo ukonhatut eivät olleetkan sienikirjan mukaan ukonhattuja, kuva oli aivan erinäköinen ja kuvaus oli hieman tarkempi kuin cd rompulla...olin tullut keräilleeksi kavalakärpässieniä...jotta silleen.
- Ællen
Hyvä että kerroit :D
Minä kerään vain sellaisia sieniä, mitä tunnen.
ja mistä pidän :D
(*&*)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1202759- 872431
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651890- 1761810
- 561807
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581596Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461586- 1231403
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3941326Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281289