Hesburgerin tuotteet pahoja

Pettymys

Hesen tuotteet ovat kuivia ja liha maistuu oudolta. Mitä lihan joukossa mahtaa olla?

14

2810

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -agitaattori-

      ..vaan ne sämpylät, ja ranskalaiset, sokeriset limsat ja jälkkärit! Niissä on aivan hirveästi lihottavia, nopeasti imeytyviä hiilihydraatteja! Rasvaa ruuissa on sopivasti, kasviksia voisi olla hieman lisää. Kannattaa ottaa salaatti ja punaista majoneesia, jättää sämpylä pois ja ottaa vettä juomaksi.

      • pelle

        jos ruokavalio ja elämäntavat on kunnossa, ei hampurilainen sillon tällön haittaa vitun vertaa.


    • niistä on tullut tosi kamalan makuisia!muuten ei valittamista..

    • pallomaha

      koska maistuu samalta kuin prismasta ostettu pihvihärkä (brasilialainen) Osaltaan makuun vaikuttaa se että liha on jäistä kun se laitetaan pannulle. Kaikkien ruoan valmistus oppien mukaan lihan pitäisi olla huoneen lämpöistä paistettaessa.

      • Tuota noin

        "Kaikkien ruoanvalmistusoppien mukaan lihan pitäisi olla huoneenlämpöistä paistettaessa."

        Ei pidä paikkaansa jauhelihan kohdalla. Jauheliha on jo aikaisemmin pahoinpidelty, joten sen käsittelyllä ei ole mitään väliä. Pääasia on, että jauheliha kypsennetään läpikypsäksi niin, että kaikki pöpöt kuolevat.


      • jos se paistetaan jäisenä
        Tuota noin kirjoitti:

        "Kaikkien ruoanvalmistusoppien mukaan lihan pitäisi olla huoneenlämpöistä paistettaessa."

        Ei pidä paikkaansa jauhelihan kohdalla. Jauheliha on jo aikaisemmin pahoinpidelty, joten sen käsittelyllä ei ole mitään väliä. Pääasia on, että jauheliha kypsennetään läpikypsäksi niin, että kaikki pöpöt kuolevat.

        kaverit ainakin kertoi että lihasta tulee kuivakka jos se rappastaan pannulle jäisenä-- jokainen maistelkoon hesessä pitääkö paikkansa.


      • on?
        jos se paistetaan jäisenä kirjoitti:

        kaverit ainakin kertoi että lihasta tulee kuivakka jos se rappastaan pannulle jäisenä-- jokainen maistelkoon hesessä pitääkö paikkansa.

        Syötkö muissa pikaruokapaikoissa? Kun se pihvi nimittäin heitetään kaikkialla jäisenä siihen pannulle...


      • ---

        Ei se muuten oo mikään pannu, mihin ne pihvit "heitetään"... nii, että sillee... heh heh! Ja liha on kyllä puhtaasti suomalaista!


      • hesellä töissä
        --- kirjoitti:

        Ei se muuten oo mikään pannu, mihin ne pihvit "heitetään"... nii, että sillee... heh heh! Ja liha on kyllä puhtaasti suomalaista!

        mistä sen tietää mistä liha on peräisin...


      • ---
        hesellä töissä kirjoitti:

        mistä sen tietää mistä liha on peräisin...

        voi esim. kysyä ja pyytää tuoteselosteen...


      • Happonen
        --- kirjoitti:

        Ei se muuten oo mikään pannu, mihin ne pihvit "heitetään"... nii, että sillee... heh heh! Ja liha on kyllä puhtaasti suomalaista!

        Suomalaista ja suomalaista kuten järvisuomen portin tuotteet, liha Brasiliasta ym. etelä-Amerikasta, kamara euroopasta vain joihinkin tuotteisiin eksynyt nauta suomalaista.


    • ...

      Käyn kerran pari kuussa syömässä Hesessä enkä ole kuivuusongelmaan siellä törmännyt. Pikemminkin joskus hampurilainen voi tuntua hiukan liian rasvaiselta tai siihen on annosteltu liian paljon majoneesia. Vatsantäytteeksi käy aina kun ei viitti itse laittaa himassa ravinto-opillisesti täydellistä muonaa. Ihan ok safka, muttei joka päivä.

      • ......

        tykistä ne annostellaan, eli jokaisessa saman verran yhellä painalluksella..


    • Hese sucks

      Pelkän majoneesin varaan rakennettu konsepti ei kauaa kestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe