Täällä voi testata jonkinnäköisen harjoittelusykkeen, aika paljon näytetään kysyvän asiasta... Kuntoplussalla myös muuta kivaa netissä.
http://www.kuntoplus.fi/polopoly.jsp?d=1277&a=7077
Sopiva harjoittelusyke
5
2758
Vastaukset
- Ave
Jos tuon testin mukaan alkaa harjoittelemaan tulee viikon jälkeen noutaja ! Kovaa puuhaa, ei kenenkään kroppa moista kestä !
- Täysin metsästä!
Olipas hirmuiset sykkeet!!! Harvoin näkee ohjeita, jotka ovat noin pielessä!
- Pyörähullu
Kuntoplussan ohjeet antoi mulle ohjeet kuntoilla vauhtikestävyysalueella, vaikka laitoin kuntoilijan oletukseksi. "Kipakuntoilijalle" antoi vielä kovempaa ohjetta. Kukahan noistakin ohjeista vastaa ! Itse pystyisin 1 lenkin viikossa maksimissaan noilla sykkeillä vetämään ja senkin jälkeen saisi palautella monta päivää !
- YksiJuoksija
Hurjat on sykkeet, juu. Noutaja tulisi ihan kohta jos tuota vauhtia pitäisi yllä. Jännää oli, että jos tuossa antaa leposykkeelle korkeamman arvon, niin harjoitussyke samalla nousee....? Esim. koittkaahan laittaa leposykkeeksi vaikka 100, niin saatte vähän kovemman harjoitteen.
- spinner
no juu, minäkin olin hetken että häh?? Ohjelma kun kertoi että minun pitäisi harjoitella sykevälillä 178-192.. huh!! Jotain mennyt vikaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770