Onko kellään kokemusta poronlihaa myyvästä verkkokaupasta nimeltä Deliporo? Löytyy osoitteesta www.deliporo.fi.
Poronlihaa netin kautta
5
10901
Vastaukset
- tsekkaamassa
sivuston. Ensin innostuin. Vaan sitten sain jäitä hattuun. Olipa vaan monimutkaiset toimitusehdot, enkä kuunapäivänä ostaisi sikaa (poroakaan) säkissä maksaen etukäteen!
- 123
Katsoppa ArctiFood nettisut. Siellä on paljon edullisempaa poroa
- Porosta parasta.
Poronlihaa on myös tarjolla osoitteessa Itä-Lapin poromiehet.Vasemmassa yläkulmassa on suoramyyjien yhteystiedot, sitä klikkaamalla tulee Itä-Lapin kartta, missä on kuntien nimet.Seuraavaksi klikkaa kuntaa, mistä haluaa lihaa ostaa, niin sieltä tulee sen kunnan suoramyyjien yhteystiedot näkyville. Kunnista Salla,Kemijärvi,Pelkosenniemi ja Savukoski ovat muistaakseni esillä.
- poroa
Sevetin Kielasta. Lihat saapuivat eilen ja aiomme tilata toistekin.
- Sevetti
Sevetti on hyvä ja luotettava paikka. Jos pitäisi tilata niin itse tilaisin sieltä. Lihat ovat laadukkaita ja hyviä. Ison miinuksen antaisin Sevetille kuitenkin siitä, että paikan päältä Sevettijärveltä ostettuna poron sisäpaisti maksoi 14e/kg ja nyt he ryöväävät netistä tilattuna samasta palasta 22e/kg postikulut.
Paikan päällä sevetissä oli kyllä mukava ja ystävällinen palvelu ja lihat olivat erittäin hyvän näköistä tavaraa, että itse suosin sevettiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872