hahaa

hohoo

Ja minä toinen!

4

972

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunurdh kunga-jogi

Olet jo oikealla polulla.

Sinun kannattaisi tutustua naurujoogaan, niin pysyt oikealla polulla jatkossakin!

• kristillinen

Jooga on paholaisesta. Se on Intian pakanauskontoa, joka ei kuulu kristilliseen Suomeen.

• kristillinen
        kristillinen kirjoitti:

Jooga on paholaisesta. Se on Intian pakanauskontoa, joka ei kuulu kristilliseen Suomeen.

Jeesuksen morsiona kuitenkin kysyisin, onko olemassa asanaa, joka toisi helpotusta lihan kaipuuseen (siis ihan oikean miehen, lihaa ja verta). Herään ajoittain villinä laukkaavaan mielikuvitukseen ja tämän jälkeen unen saanti on vaikeaa. Jos asana löytyy, olen tiedosta kiitollinen, muilta osin jooganne on täyttä humpuukia (ja pakanallista).

• Nimetön
        kristillinen kirjoitti:

LOPETA SINÄ SE PASKANPUHUMINEN JA MAAILMANPARANTAMINEN KRISTINUSKON PUOLESTA!
        Täällä palstalla on mielestäni täysi oikeus kaikilla ihmisillä kertoa mielipiteistään ja harrastuksistaan, eikä kenenkään tarvi niistä nostaa meteliä. Suvaitsevuutta, ystävä hyvä!
        Mainio ajan esimerkki on esim. juuri suuri kohu tanskalais-pilapiirroksista, joista muslimit suuttuivat. Kylläpä maailma on ahdas, jos moiset asiat saa ihmiset takajaloilleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1167
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      45
      609
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      559
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      548
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      220
      519
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      514
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      502
    Aihe