Mikä on oikein pienen treenipyyhkeen funktio? Useat kuntosalit patistavat kuntoilijoita käyttämään trrenipyyhettä. Mitä sillä on tarkoitus pyyhkiä? Ruhoa, laitteita vai molempia?
Treenipyyhe ja sen käyttö
4
4930
Vastaukset
- Eiks oo mikään jääny
tekusta kaaliin ?
- spinner
no itse ainakin hikoilen niin hirveästi spinning-tunnilla, että kiva välillä saada pyyhkäistyä enimmät pois kasvoilta ja käsivarsilta.. sen takia minulla "treenipyyhe" aina mukana.
- misbelief
Eiköhän se treenipyyhe ole ihan sinua itseäsi varten. :) Tuskin sitä pakko on mukaan ottaa jollei tartte, mutta ainakin itse tulee joskus vedettyä kunnon hikireeni (lähinnä pyöräilyä yms.) jolloin se pyyhe on ihan kiva. Yleensä laitteiden desifiointiin on salilla omat "kosteuspyyhkeensä", mutta mielestäni niitäkään ei tarvitse käyttää muulloin kun hikitreenin yhteydessä. Onhan se kohteliasta seuraavaa ajatellen pyyhkäistä enimmät hiet pois laitteen kahvoista tms. :)
- xcvbb
..ei ole heti entinen, kun pyyhkii hien pois tai jo ennaltaehkäisevästi käyttää pyyhettä esim. selän alla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944