Voiko Jumala käyttää sinua työssään?

annu42

Löysin paperin, jossa oli luettelo, joka todistaa, ettei mikään ole Jumalalle mahdotonta. Hän voi käyttää ketä ja millaista ihmistä tahansa työssään. Kaikki on mahdollista, jos sanoo viimeiset sanat.

NOOA oli juoppo.
ABRAHAM oli liian vanha.
IISAK oli unelmoitsija.
JAAKOB oli valehtelija.
LEEA oli ruma.
JOOSEF oli hyväksikäytetty.
MOOSES ei osannut puhua.
GIDEON pelkäsi.
SIMSON oli pitkätukkainen ja naistenmies.
RAHAB oli prostituoitu.
JEREMIA ja TIMOTEUS olivat liian nuoria.
DAAVIDILLA oli pelkotiloja ja hän oli murhaaja.
ELIA ajatteli itsemurhaa.
JESAJA saarnasi alasti.
JOONA pakeni Jumalaa.
NAOMI oli leski.
JOB meni vararikkoon.
JOHANNES KASTAJA söi hyönteisiä.
PIETARI kielsi Jeesuksen.
OPETUSLAPSET nukahtivat rukoillessaan.
MARTTA oli huolissaan kaikesta.
MARIA MAGDALEENA oli pahojen henkien vallassa.
SAMARIALAINEN NAINEN oli eronnut --- enemmän kuin kerran.
SAKKEUS oli liian pieni mies.
PAAVALI oli liian uskovainen.
TIMOTEUKSELLA oli vatsahaava.
JA LASARUS OLI KUOLLUT!!!

Tässä minä olen, Herra!

10

481

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pauttia

Se minkä unohdit oli että MOOSES oli murhaaja ja oli sitä tekoaan paossa.Silti hänet kelpuutettiin Vanhan liiton päämieheksi!??

12. Silloin hän katseli ympärillensä joka taholle, ja kun hän näki, ettei ketään ollut läheisyydessä, löi hän egyptiläisen kuoliaaksi ja kätki hänet hiekkaan.

• Kylläpä nyt korvasyyhyysi etsit kaikenlaista.

Ajatko takaa, että Jumala sinua tekonöyrää, harhaoppista ellenistiäkin voi käyttää. Voi käyttää tietysti, koska osaathan ulkomuistista evankeliumin.

Mutta jos joku tulisi sitten uskoon, niin houkuttelet hänet Ellenin kirjojen pariin, samaan tyyliin kuin täälläkin. Lue nyt ensin tämä Tie Kristuksen luo kirja, tässä on hyvää tietoa lopunajan tapahtumista luepa tämä Suuri Taistelu kirja nyt. Niin tämä vauva, joka luottaa sinuun ja luulee, että tuollaista uskovan elämä on, sitten eksyy sinun laillasi. Hänestä tulee luopio ja uusi adventismiin käännyttäjä (Matt 18:6) ja Jumala sinua siitä rankaisee.

Jos todella haluaisit päästä taivaaseen ja johtaa sinne muitakin, alkaisit etsiä Jeesusta ja huutaa Häntä avuksi.

• uskoville

Rukoillaan kaikki uskova1:n puolesta että hänkin voisi tulla uskoon ja löytää Jeesuksen sillä hän vaikuttaa vihastuneen Jumalaan ja rakastaa Elleniä. Sillä eniten hän kirjoittaa ellenistä haukkuen samalla Jumalan lapsia. Hänen puheensa on katkeraa ja syyttelevää, ei ollenkaan sellaista kuin oikean uskovan olettaisi kertovan. Jeesusta tulisi korottaa eikä keskittää kaikkea huomiotaan ihmiseen, elleniin, vaikka hän nyt onkin Jumalan profeetta.

• uskoville kirjoitti:

Rukoillaan kaikki uskova1:n puolesta että hänkin voisi tulla uskoon ja löytää Jeesuksen sillä hän vaikuttaa vihastuneen Jumalaan ja rakastaa Elleniä. Sillä eniten hän kirjoittaa ellenistä haukkuen samalla Jumalan lapsia. Hänen puheensa on katkeraa ja syyttelevää, ei ollenkaan sellaista kuin oikean uskovan olettaisi kertovan. Jeesusta tulisi korottaa eikä keskittää kaikkea huomiotaan ihmiseen, elleniin, vaikka hän nyt onkin Jumalan profeetta.

Vuoroin minua loitsuvat noidat vuoroin adventistit. Molemmat raivona, kun olen osoittanut heidän väärät tiensä.

Mutta kumpienkaan loitsut ja uhkaukset eivät tehoa, vaan kääntyvät loitsujaa itseään vastaan.

• seuraajiaan
        uskoville kirjoitti:

kun emme usko Elleniinkään.
        Ei ole muuta nimeä meille annettu uskottavaksi kuin JEESUS.
        Se on turvallista tietää ehdokkaiden ponnistelujen kilpenä.

• Puolesta Rukoilija
        uskoville kirjoitti:

Ei uskova1:n pelastumisen puolesta tarvitse rukoilla. Uskova1 on Herran oma! Suurin osa huomaa uskova1:n päämäärän olevan paljastaa harhaopin ja yrittää saada eksytetyt pois harhaopin pauloista. Minä puolestani rukoilen uskova1:n puolesta että hän jaksaisi jatkaa hyvää työtään johon Jumala on häntä johdattanut.
        Ei haukkuminen tietysti ole oikein uskova1:n kohdalla, mutta voin ymmärtää että hänkin voi pimahtaa kun vastustelijat siihen niin kovasti antavat aihetta.

• uskova_1 kirjoitti:

Vuoroin minua loitsuvat noidat vuoroin adventistit. Molemmat raivona, kun olen osoittanut heidän väärät tiensä.

Mutta kumpienkaan loitsut ja uhkaukset eivät tehoa, vaan kääntyvät loitsujaa itseään vastaan.

Uskova_1 kirjoitat usein ihan asiallisestikkin,mutta nyt kyllä arvostat omia kykyjäsi liikaa. Et todellakaan ole osoittanut kenenkään teitä vääriksi,vaikka niin itse uskot. Nimittäin jos on tarpeeksi intoa ja taitoa, sekä omaa väittelytaidon ja ehkä ripauksen häikäilemättömyyttäkin eikä ota huomioon "vastaväittelijän" esittämiä tosiasioita,niin silloin voi omastamielestään osoittaa minkä tahansa vääräksi,harhaopiksi tai ties miksi.

• PikkuKonna kirjoitti:

Uskova_1 kirjoitat usein ihan asiallisestikkin,mutta nyt kyllä arvostat omia kykyjäsi liikaa. Et todellakaan ole osoittanut kenenkään teitä vääriksi,vaikka niin itse uskot. Nimittäin jos on tarpeeksi intoa ja taitoa, sekä omaa väittelytaidon ja ehkä ripauksen häikäilemättömyyttäkin eikä ota huomioon "vastaväittelijän" esittämiä tosiasioita,niin silloin voi omastamielestään osoittaa minkä tahansa vääräksi,harhaopiksi tai ties miksi.

Millähän mitalla mahdat arvioida, mikä on asiallista ja mikä ei.

Toiveajattelusi: "Et todellakaan ole osoittanut kenenkään teitä vääriksi,vaikka niin itse uskot."

Kyllä olen. Itse tietysti olet niin jänkkäpäisesti kiinni Ellenissä, (turvallista ja perinteistä ja muutos niin perin pelottava), ettei mikään mene perille. Mutta kuulkoot tai olkoot kuulematta sanoo Raamattukin.

Vertaatko minua Apollokseen (Apt 18): "Nimittäin jos on tarpeeksi intoa ja taitoa, sekä omaa väittelytaidon ja ehkä ripauksen häikäilemättömyyttäkin eikä ota huomioon "vastaväittelijän" esittämiä tosiasioita,niin silloin voi omastamielestään osoittaa minkä tahansa vääräksi,harhaopiksi tai ties miksi."

"Sillä hän kumosi suurella voimalla julkisesti juutalaisten väitteet ja näytti kirjoituksista toteen, että Jeesus on Kristus." /Sillä hän kumosi suurella voimalla julkisesti adventistien väitteet ja näytti kirjoituksista toteen, että Jeesus on Kristus.

No niin tai näin, osa juutalaisista kuuli osa ei, samoin osa adventisteista kuuli osa ei. Johan on muutama kuitenkin adventisteista lähtenyt ja ainakin yksi tullut uskoonkin! Kyllä siis jotkut kuulevat.

• Lappuliisa

Olen minäkin nähnyt tämän listan ja miettinyt että paljon on muitakin. Miten lienee Jeesuksen vierellä kärsinyt ryöväri, joka sai armon täysin ansiottomasti ja vain uskomalla. Kuinka paljon onkaan niitä Jumalan kuvakseen luomia, joille on sellaisenaan lupa ja kutsu käynyt tulla sellaisenaan Hänen luokseen.

Jumalalla on non-stop kutsu kaikille luoduilleen riippumatta siitä miten elämä on eletty. Olipa tie suora ja nousujohteinen tai mutkikas ja syöksykierteinen, ei sillä väliä. Kysymys kuuluu tahdotko ja tämän jälkeen Hän hoitaa loput.

• God bless You

all!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysynkin sinulta nyt...

Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä
      Ikävä
      47
      4504
    2. Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa

että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet
      Naisen logiikka
      114
      3582
    3. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      39
      1855
    4. Missä paikassa ja minkälaisessa tilanteessa

Olit silloin kun tajusit ihastuneesi häneen?
      Ikävä
      106
      1783
    5. Nainen, vaikka kaikki on

ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.
      Tunteet
      13
      1687
    6. Onko Marilyn Monroe mielestäsi maailman kaunein nainen kautta aikojen?

Marilyn Monroe sai sekaisin naisten ja miesten päät kurvikkailla muodoillaan ja keimailevalla asenteellaan. Monroe onkin
      Maailman menoa
      123
      1544
    7. HH En uskalla enää ottaa sinuun yhteyttä

Enkä tiedä miltä sinusta tuntuu nyt. Itsellä tosi tyhjä olo, harmittaa kun kaikki levällään. Toivottavasti sulla kaikki
      Ikävä
      8
      1354
    8. Mihin kiinnitit ensimmäisenä huomiota

kun eka kerran näit kaivattusi?
      Ikävä
      78
      1256
    9. Ihan pelästyin kun sut

näin. Huh huh kun olit vanhentunut.
      Ikävä
      109