Rovaniemeltä ja ympäristöstä??? kiitos!
idyllisä hääpaikkoja
6
1462
Vastaukset
- ertopi
poropirtti!cittarilta meltaukseen päin muistaakseni noin 10,5km ite siellä nolin rouvani ja vieraideni kanssa ja vieläki ydessä
- Santamus
Siellä todella upea paikka! Kannattee käydä tutustumassa.
- aimo
onnellisten saari on kesällä kiva paikka, samoin villa maria nivankylässä, näihin mahtuisi isompikin porukka.
- ehdottaisin
Ounaspaviljonkia. On mukava ja kaunis paikka, ja mahdollisuus tulla vaikka veneellä rantaan! Toinen paikka on myös Pirteillä, Ihan tarkalleen en kyllä tiedä missä sijaitsee. Kuullut kuitenkin olen että sielläki olisi porukka toisensa saanut :) Onnea sinulle ja puolisollesi, ja toivotaan että sopiva paikka löytyy!
- :o)
Ounasvaaran maja. Upea maja Oukun päällä. Saa vuokrattua sekä pitopalvelulla että ilman, mikäli suku ja ystävä t hoitaa kokkauksen ja tarjoilun. Tilaa reilusti.
Edullisempi vaihtoehto on Olkkajärvellä sijaitsevat metsästys ja kalastusseuran maja Omeka. Matkaa kaupunkiin 19 km mutta vuokra edullisempi kuin muualla. Siellä ei taida olla pitopalvelua saatavilla.
Sitten on kaupungin monet hotellit sekä hotelli oppipoika, jossa pitopalvelua tarjoaa hotelli ja ravintolaoppilaitos.
- Mardu
hotelli pohtimolampi on kyllä hieno paikka.
Napapiirin porofarmi, Onnellisten saari. mukavia ja luonnon keskellä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057