Mikä on kapris? Mitä se tekee ruoalle? Minkälaisiin ruokiin sitä käytetään?
kapris
6
2633
Vastaukset
- ............................
kapris on kaprispensaan kukan nuppu. myös kaprispensaan hedelmiä käytetään, ne on niitä oliivin kokoisia. nuput on mustikan kokoisia.
- capri
Kiitos informaatiosta! :-)
- jopjop
http://www.finfood.fi/finfood/ffom.nsf/0/64B241AFF5B8D456C2256F31003DD100?opendocument&ryhma=2
Hyperlinkitys ei onnistunut, mutta ota osoite tästä ja saat kaikki vastaukset kysymyksiisi kapriksesta.- capri
Kiitos paljon! Näytti kaiken kaikkiaan hyvälle linkille!
- jopjop
capri kirjoitti:
Kiitos paljon! Näytti kaiken kaikkiaan hyvälle linkille!
Juu, Googlettamalla sen löysin ja näytti tuo hyperlinkityskin toimineen vaikka en sitä heti itsekkään hoksannut.
Kapris on muuten hyvä ja pirteä lisä pizzan päälle.
Hyviä ja mukavia ruokahetkiä Sinulle. - Anonyymi
jopjop kirjoitti:
Juu, Googlettamalla sen löysin ja näytti tuo hyperlinkityskin toimineen vaikka en sitä heti itsekkään hoksannut.
Kapris on muuten hyvä ja pirteä lisä pizzan päälle.
Hyviä ja mukavia ruokahetkiä Sinulle.Pizzaan halloumi juustoa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013