tuttelin

hinnannousu

tiedoksi kaikille jotka ihmettelevät tuttelin yhtäkkistä hinnan nousua. eu kielsi myymästä tuttelia alle tukkuhinnan ja näin monissa kaupoissa hinta on noussut reilustikin, koska tähän asti se on ollut kaupoille yksi kilpailutuote hintavertailuissa ja sitä on myyty tappioksi.

14

1352

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostako

Mikä pakko se on Tuttelia ostaa. Äidinmaidonkorvikkeet ovat tarpeettomia tuotteita. Lapsi elää kyllä rintamaidolla niin kauan, että oppii syömään kiinteää ruokaa.

• ..............

Mistä ihmeestä tiedät, miksi ihmisten lapset ovat korvikkeilla. Syitä on monia. Esimerkiksi lääkkeiden tai hoitojen vuoksi se imettäminen joudutaan joskus kieltämään kokonaan...

• Mrrr..

...kaikilla ei riitä rintamaito ja silloin tarvitaan korviketta!
        Meillä poika sai rintamaitoa 3kk asti,sitten maidon tulo loppui!
        Kyllä sitä imettäisi jos maitoa tulisi.

• Tarpeeton

Joo varmaan ihan tarpeetonta. Entä jos rintamaito ei riitä?

• maam

kyllä pisti vihaksi tämäkin kommentti!! Itse olen yrittänyt epätoivoisesti imettää koko tämän ajan eikä maitoa tule! Sitten joku tulee ja sanoo että mitäs ostatte korviketta. Neiti on hyvä ja antaa vaihtoehdon viisiviikkoiselle??? Että niinkin tarpeetonta tavaraa tuo tutteli..pitää meidän vauvan elävien kirjoissa!

• Rinnaton

Kyllä varmaan eläisikin, mutta mistäs sitä saisi?

Tulisitkos meille imettämäjäksi? Palkkaa et varmaankaan tarvitse?

t. Eräs äiti, jonka molemmat rinnat on poistettu syövän vuoksi - mielestäni kun lapselle on tärkeämpää, että hänellä on äiti kuin että hän saa tissimaitoa.

• Äiti 81

On aika helppoa tulla neuvomaan jos itsellä on kaikki mennyt hyvin! Meillä tyttö synty keskosena, eikä jaksanut käydä imemään rintaa. Pumppu oli ahkerassa käytössä, mutta maito loppu kokonaan muutamassa viikossa. Aika harva varmasti valitsee korvikkeen omasta tahdostaan, joten kaltaistesi kaikkitietävien kannattaisi vähän miettiä, ennekuin käy aukomaan päätään.

• annamelli

Mistä ihmeestä näitä aktivisteja sikiää? Joka paikassa paasaamassa tuota imetyspropagandaansa. KUN EI KERTA KAIKKIAAN IRTOA TISSISTÄ RIITTÄVÄSTI MAITOA!!! KOETA KÄSITTÄÄ JA HÄVIÄ MUUALLE kertomaan typeriä ideoitasi. Et ole tainnut koskaan yrittää imettää omaa lastasi. Olet tainnut koko pienen ikäsi harrastaa idioottimaista provoomistasi. Hanki elämä itsellesi ja annan muidenkin elää lapsiensa kanssa rauhassa!

• Cajsa22
        maam kirjoitti:

kyllä pisti vihaksi tämäkin kommentti!! Itse olen yrittänyt epätoivoisesti imettää koko tämän ajan eikä maitoa tule! Sitten joku tulee ja sanoo että mitäs ostatte korviketta. Neiti on hyvä ja antaa vaihtoehdon viisiviikkoiselle??? Että niinkin tarpeetonta tavaraa tuo tutteli..pitää meidän vauvan elävien kirjoissa!

Erinomainen kommentti! Minuakin suututtaa suunnattomasti tuo "aktivistien" touhu, jotka itse asiassa ovat saaneet viranomaisetkin painostettua tälle tielle. Hävytöntä. Että kehtaavatkin vielä näillä palstoilla ilkkua meille, jotka joudumme ostamaan tätä korviketta, kun rinnasta ei tule maitoa.

• yhdestä paikasta

Maksaa 25 senttiä purkilta, jollaista hintaa ei missään ainakaan Jyväskylän seudulta löydy enää. Taidan hakea ison erän samalla kun käyn jouluostoksilla, sen verran on merkittävä hintaero purkkia kohti.... Ei muuta kuin nokka Tuuria kohti.

• maam

Huomasin tuossa että keskon valmistuttama korvike on muita halvempaa mutta samaa tavaraa kuin tutteli.Molemmat valion, mutta eräässäkin kaupassa hintaeroa oli 33%!! Sen enempää mainostamatta..köh köh

• Köyhän ei kannata ostaa halpaa

Katso muuten sisällysluetteloa. On joku ihme halpisresepti. En ainakaan halua itse lapselleni ostaa Pirkkaa. Ei mun lapsenikaan ole mikään halpis-Pirkka!

• pööö
        Köyhän ei kannata ostaa halpaa kirjoitti:

Katso muuten sisällysluetteloa. On joku ihme halpisresepti. En ainakaan halua itse lapselleni ostaa Pirkkaa. Ei mun lapsenikaan ole mikään halpis-Pirkka!

sitä helevetin reseptiä. on pirkka täysin samaa tavaraa kuin tutteli.erilaisessa purkissa vaan!Saamarin tauno...

• osittain
        pööö kirjoitti:

sitä helevetin reseptiä. on pirkka täysin samaa tavaraa kuin tutteli.erilaisessa purkissa vaan!Saamarin tauno...

Tutteli ja pirkka äidinmaidonvastike ovat saman valmistajan eli Valion tuotteita, mutta ravintoarvot sekä käytetyt aineet ovat toisistaan poikkeavia. (tosin pirkka sisältää hieman enemmän kalsiumia) En osaa päätellä onko pirkka huonompaa koska on halvempaa..näin voisi kuitenkin päätellä? Suomessa myytävät korvikkeet ovat kuitenkin korkealaatuisia ja vieläpä kotimaisia ainakin nämä kaksi. Mutta tätä en ymmärrä etteikö lapselle voisi antaa jotakin korviketta koska se on halvempaa kuin muut! Onhan äidinmaitokin ilmaista eikä kukaan sitä varmaankaan lapselleen sen takia syötä että eipä mene rahaa ruokaan! tai pidä lasta halpislapsena kun maito on halpaa!! asiaa pitäisi valiolta kysäistä että miksi he valmistavat kahta erilaista korviketta...Hyviä varmasti molemmat, uskoisin niin!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      9
      2781
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2621
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2317
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1894
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1473
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1463
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1154
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1005
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      958
    Aihe