Minulla on ongelma jalkojen kanssa.En ole ylipainoinen,mutta silti saappaiden tunkeminen on hankalaa kenkäkaupassa vain harvat saappaat mahtuvat pohkeiden kohdalta.Olisiko jotain jumppa vinkkejä mitä voisin salilla tehdä tai kotona tai sitten jotakin urheilu muotoa joka vaikuttaa jalkoihin kaventamalla niitä?Urheilen kyllä päivittäin,mutta pohje jutskat on vähä hukassa.
jalat kapeammiksi
3
462
Vastaukset
- misbelief
Tahtoisimpa minäkin kuulla niksin jolla pohkeet sais kapeammiksi. Salilla olen suosiolla jättänyt jo pohjetreenit väliin kun ei kiinnostais niistä ihan hirveitä mötiköitä saada. Mutta karu totuus on että melkein kaikki saappaat saan minäkin unohtaa..tai sitten niitä vaan tehdään niin prkleen tikkukoipisille ihmisille XD
- ...
Takuuvarma keino tuohon on ratsastaminen. Siinä uusi harrastus ja samalla saa raitista ulkoilmaa. Minuspuolena tosin että se ei ole halvimmasta päästä oleva harrastus
- Wigi
Mulla löytyy kans pohkeita, reisiä ja takamusta...No lähes kaikki saappaat on toistaiseksi mahtunut jalkaan, vaikka muutoin jalkojen muotojen kanssa taistelenkin :). Olen käynyt reippailla kävelylenkeillä ja aloittanut juoksemisen. Lisäksi teen salilla pohkeita pienillä painoilla...Eli en välttele kokonaan pohkeitten tekemistä...Senhän pitäisi siis pienillä painoilla ja pitkinä sarjoina kiinteyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760