Läskit pois vatsasta ja reisistä

eijapee

Hei! Kuka antaisi mulle neuvoja miten saan pelastusrenkaan vatsasta ja ratsupaikat reisistä pois? Painoindeksi on n.22 joten ylipainosta ei ole kyse. Herkkujen syönti-lakon aloitin reilut kaksi viikkoa sitten. Käyn salilla pari-kolme kertaa viikossa ja kerran jumpassa ja uimassa. Lenkkeilyt on jääneet vähiin nilkan rasitusvammasta johtuen.Normaalisti lenkkeilen n.5 krt/vkossa ja n. 45 min. Mulla on tyypillinen päärynävartalo. Syön säännöllisesti päivittäin. Painoa en saa tippumaan millään..toivottavasti teillä olis vinkkejä..

54

38082

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Airwalk

      Rasvaa ei polteta paikallisesti, elikkä vaikka tekisit esim. jaloilla vaikka kuinka paljon liikkeitä niin sieltä ei kulu rasvaa yhtään sen enempää kuin muista paikoista ehkä rasvan osuus voi suhteessa enemmän pienentyä kun sinne tulee lihasta. Syö noin 7 kertaa päivässä pieniä annoksia ja tee aerobinen aina mahdollisimman tyhjällä vatsalla, paras ajankohta on aamulla ennen aamupalaa. Tarkaan katsot vielä mitän syöt ennen nukkumaan menoa, hiilarit mielellään vähiin ja aamulla sitten niitä aika runsaasti että päivä lähtee liikkeelle.

      • Anonyymi

        Kahvi ja sitruunan yhdiste


    • laiheliini

      Juo sokerivettä (2 dl sokeria ja 5 dl vettä) ennen nukkumaanmenoa joka päivä. Tuloksia pitäisi alkaa näkymään parin kuukauden päästä viimeistään.

      • Naksu

        Oletko tosissasi? Mihin tämä neuvo perustuu?


      • Crais
        Naksu kirjoitti:

        Oletko tosissasi? Mihin tämä neuvo perustuu?

        No ei todella ole tosissaan! Tuohan on silkkaa paskaa. Tuota konstia käyttäen olet pian norsun kokoinen.


      • se joka kirjotti

        mitä toi muka auttaa siinähän tulee vaan sokerii ja ku sitä on noin paljo ni muuttu rasvaks..?? ihmettelen vaa


      • ..

        mitä toi sokeriesi muka auttaa, sokeriahan ylimääräistä pitäis just vältää eikä kitata veden mukana miljoona kiloa päivässä! se on varmaan vaan joku sabotaasi yritys... >/


      • perustuu...

        ...siihen, että tuolla tavalla lihot muutenkin niin paljon, ettei reisi- ja vatsalöysät enää erotu kokonaisuudesta.

        Huono vitsi kyllä sinänsä.


      • helposti....vastaaja

        Mihin tuo muka auttaa


      • helposti....vastaaja

        mihin tuo muka auttaa


      • haluu fat pois

        Ja sitten ei tee mitään aerobista treeniii??!?


      • Anonyymi

        No, niinpä!!


    • päärynä

      Syön terveellisesti (paljon kasviksia,kalaa,raejuustoa,hedelmiä,kanaa) ja olen ollut nyt kolme viikkoa makealakossa. Käyn n.5 kertaa viikossa kuntosalilla, sykemittarin mukaan kulutus on yleensä 400kcal. En ole ylipainoinen, vain päärynävartaloinen eikä ylimääräiset smagat lähde millään!!

      • kasvattamalla

        lähtee


      • eijapee

        Mukavaa kuulla etten ole ainoa jolla on sama ongelma! Vaikkei tämä ongelma itsessään todellakaan mukava ole. Kyllä se ketuttaa aika paljon kun maha on lähes 80 cm ja lantio noin metrin ja reidet ylimmästä kohtaa lähemmäs 60cm. Ylävartalossa ylimääräistä ei ole ollenkaan..salilla käynti taitaa jopa näkyä käsivarsissa:)! Kumpa rasvaa voisikin polttaa paikallisesti!!


      • paksureitinen
        eijapee kirjoitti:

        Mukavaa kuulla etten ole ainoa jolla on sama ongelma! Vaikkei tämä ongelma itsessään todellakaan mukava ole. Kyllä se ketuttaa aika paljon kun maha on lähes 80 cm ja lantio noin metrin ja reidet ylimmästä kohtaa lähemmäs 60cm. Ylävartalossa ylimääräistä ei ole ollenkaan..salilla käynti taitaa jopa näkyä käsivarsissa:)! Kumpa rasvaa voisikin polttaa paikallisesti!!

        Et todellakaan ole yksin. Täällä löytyy varmasti vielä mahtavampaa. Olen 180 cm ja todella voimakkaasti päärynä. Lantion ympärys on toista metriä ja vyötärö sun luokkaa, mutta ne reidet, ne on aivan kamalan paksut selluliittisellaiset.Onko sulla selluliittia, jos ei ole onnellinen. Siitä se vasta riesan lykkää. kuka tietäisi "lääkkeen"valtaviin selluliittimakkaroihin? Kertokaa reisistänne, jos ne on paksut, se helpottaisi. Reiteni ympärysmitta on noin 100cm .Vastaa1


      • eijapee
        paksureitinen kirjoitti:

        Et todellakaan ole yksin. Täällä löytyy varmasti vielä mahtavampaa. Olen 180 cm ja todella voimakkaasti päärynä. Lantion ympärys on toista metriä ja vyötärö sun luokkaa, mutta ne reidet, ne on aivan kamalan paksut selluliittisellaiset.Onko sulla selluliittia, jos ei ole onnellinen. Siitä se vasta riesan lykkää. kuka tietäisi "lääkkeen"valtaviin selluliittimakkaroihin? Kertokaa reisistänne, jos ne on paksut, se helpottaisi. Reiteni ympärysmitta on noin 100cm .Vastaa1

        Joo..selluliittia löytyy ja sitä vaikea-asteista varsinkin reiden takaosista. Aivan hirveännäköistä. Saattaahan se olla loppuiän riesa..=(


      • paksureitinen
        eijapee kirjoitti:

        Joo..selluliittia löytyy ja sitä vaikea-asteista varsinkin reiden takaosista. Aivan hirveännäköistä. Saattaahan se olla loppuiän riesa..=(

        Mikä onb reitesi ympärysmitta pahimmasta selluliittikohdasta? Vertaillaan "muhkuroita".


      • paksureitinen
        eijapee kirjoitti:

        Joo..selluliittia löytyy ja sitä vaikea-asteista varsinkin reiden takaosista. Aivan hirveännäköistä. Saattaahan se olla loppuiän riesa..=(

        Tuntuusiltä, että ollaan vankasti ja huomattavasti "päärynöitä"mulla ainakin vyötärö on hyvin ohut lantioon ja reisiin verrattuna, oikein korostuneesti. Iän myötä tämä korostus vaan lisääntyy. Reidet paksunevat ja samalla selluliittia tulee vain lisää. tiedätkö, mistä saisi erikosmallisia bodyja, joita edes voisi yritää haaroista kiinni? Käytätkö itse bodya?Minkä ikäinen olet?Minulla on jo yli 50 ja vaikeammaksi käy vaan pylly-ja reisiongelma.


      • eijapee
        paksureitinen kirjoitti:

        Tuntuusiltä, että ollaan vankasti ja huomattavasti "päärynöitä"mulla ainakin vyötärö on hyvin ohut lantioon ja reisiin verrattuna, oikein korostuneesti. Iän myötä tämä korostus vaan lisääntyy. Reidet paksunevat ja samalla selluliittia tulee vain lisää. tiedätkö, mistä saisi erikosmallisia bodyja, joita edes voisi yritää haaroista kiinni? Käytätkö itse bodya?Minkä ikäinen olet?Minulla on jo yli 50 ja vaikeammaksi käy vaan pylly-ja reisiongelma.

        Ikää mulla on 26-vuotta ja selluliitti on ollut ongelma heti kaksikymppisestä asti. Karkit on aina maistuneet! Ikävä kyllä en osaa sanoa äkkiseltään mistä sellaisia bodyja löytyisi,itse en omista bodya,vielä ainakaan. Reisien pahin ympäryysmitta on 60 cm. Ja juuri siinä paksuimmassa kohdassa on ne ihanat reisipussit,eli ratsupaikat. Ihan hirveät!!! Huomaa sukkahousut jalassa kun ne kiristää "pussien" kohdalta niin että tuntuu että ratkeavat vähintään!! Vatsani ympärysmitta on myös aika paksu,melkein 80 cm! Kuntoilen 7-10 tuntia viikossa muttei sekään auta..


      • kiinteytynyt

        kävely/juoksulenkit aamuisin tyhjällä vatsalla ennen aamupalaa siis auttavat polttamaa rasvaa reisistä ja vatsasta, ainakin mulla. Normaali treeniaikana käyn 1-2 kertaa viikossa body pumpissa, 1-2 kertaa spinningissä ja 2-4 kertaa viikos aamulenkil ennen aamupalaa. Paino ei hirveästi putoa, mutta pakarat ja koko kroppa kiinteytynyt parissa kuukaudessa.


      • Avuton.
        eijapee kirjoitti:

        Mukavaa kuulla etten ole ainoa jolla on sama ongelma! Vaikkei tämä ongelma itsessään todellakaan mukava ole. Kyllä se ketuttaa aika paljon kun maha on lähes 80 cm ja lantio noin metrin ja reidet ylimmästä kohtaa lähemmäs 60cm. Ylävartalossa ylimääräistä ei ole ollenkaan..salilla käynti taitaa jopa näkyä käsivarsissa:)! Kumpa rasvaa voisikin polttaa paikallisesti!!

        Itsekkin olen kauhea päärynä! Ei se niinkään haittaa jaloissa vaan vatsassa eikä lähe ilveelläkään! Teen paljon vatsalihas harjoituksia ja maha on pienentynyt jonkin verran mutta EI Siihen on jäänyt sellaista löysää läski :( Olen ihan maassa, mitä mun täytyy tehdä että prkl lähtee :/


    • suwitch

      vähän riippu aineenvaihdunnasta mutta eikö se läski lähtee kun vaan syö vähemmän ku kuluttaa. ja juo vettä. mulle on kyllä vilkas aineenvaihdunta ja ehkä sen takia saan iteltäni helposti kilot pois jas vaan tahdon voimaa rittää mutta leivonnaiset ja karkit cocis pitäs jättää pois. joillekkin se voi olla nälkäkuuriakin helposti mutta vähentää syömistä pikkuhiljaa. ja hiilareita pois mahd paljo. mutta ei kai sekää nii tervettä oo jos syö liian vähän mutta ainaki läskit lähtee mutta nopee ne taas tulee jos alkaa syödä sit hoikkana enemmän. ja alkoholi lihottaa, jos lähet juhliin niin ei snäkärin kautta kotiin! ruisleipä mielummin veden kanssa jos on pakko jotain yölläkin syödä! ja joillain se ylimääräinen ei lähde niin nopeesti eli joskus tarttee hieman kärsivällisyyttä. ainaki minkälaisia "laihuttajia" olen itse ympärillä nähnyt niin aika tarkkaa sen syömisen kanssa. ei pelkkä liikunta aina riitä. ja kiinteytys tietty päälle.

      • sanna206

        mulla reidet paksuimmasta kohtaa 61, toinen 59 (olen kaiken lisäks toispuoleinen) ja pohkeet järjettömät 38 isoimmasta kohtaa ja mahakin 80.. takamuksesta ei varmaan tarvii enää puhuakaan.. hirveää katseltavaa ja tuntuu et juuri ratsastus aiheuttaa nää muodot, kun lihastakin kuitenkin löytyy reisistä ja pohkeista et läski on vaan sen päällä tuomassa hieman lisää kokoa.. ja pelkään et mitä enemmän treenaan ratsastaessakin jalkoja ni juuri ne lihakset kasvaa ja sitten onkin läski lihasta mut samaa kokoa jalat edelleen ja jos vähennän treeniä ni lihas muuttuu läskiks ja tää on yht noidankehää... :(


      • jhgfx
        sanna206 kirjoitti:

        mulla reidet paksuimmasta kohtaa 61, toinen 59 (olen kaiken lisäks toispuoleinen) ja pohkeet järjettömät 38 isoimmasta kohtaa ja mahakin 80.. takamuksesta ei varmaan tarvii enää puhuakaan.. hirveää katseltavaa ja tuntuu et juuri ratsastus aiheuttaa nää muodot, kun lihastakin kuitenkin löytyy reisistä ja pohkeista et läski on vaan sen päällä tuomassa hieman lisää kokoa.. ja pelkään et mitä enemmän treenaan ratsastaessakin jalkoja ni juuri ne lihakset kasvaa ja sitten onkin läski lihasta mut samaa kokoa jalat edelleen ja jos vähennän treeniä ni lihas muuttuu läskiks ja tää on yht noidankehää... :(

        Ottakaa selvää elimistön pH-tasapainoon liittyvistä asioista! Sitkeä läski pysyy, jos elimistön pH on liian hapan. Itse olen aloittanut tasapainottamaan kasvisten avulla- ja tuntuu että reisi- ja mahaläskit (olen myös hoikka päärynä) ovat vihdoin alkaneet sulamaan! Mitään viherjauheita ja höpöhöpö pH-tippoja ei tarvitse alkaa käyttämään, vaikka näitä asioita googlettamalla löytyy aikamoisia ääripäitä. Viljat ja sokerit sekä jalostetut elintarvikkeet jättämällä ja korvaamalla raaálla kasviruualla voi aloittaa.


      • ongelmat täällä
        sanna206 kirjoitti:

        mulla reidet paksuimmasta kohtaa 61, toinen 59 (olen kaiken lisäks toispuoleinen) ja pohkeet järjettömät 38 isoimmasta kohtaa ja mahakin 80.. takamuksesta ei varmaan tarvii enää puhuakaan.. hirveää katseltavaa ja tuntuu et juuri ratsastus aiheuttaa nää muodot, kun lihastakin kuitenkin löytyy reisistä ja pohkeista et läski on vaan sen päällä tuomassa hieman lisää kokoa.. ja pelkään et mitä enemmän treenaan ratsastaessakin jalkoja ni juuri ne lihakset kasvaa ja sitten onkin läski lihasta mut samaa kokoa jalat edelleen ja jos vähennän treeniä ni lihas muuttuu läskiks ja tää on yht noidankehää... :(

        Mulla reidet myös paksuimmasta kohtaa 60 ja pohkeet (niihin kertyy rasva!!) 38 suurimmasta kohtaa! Nilkka 27! Maha 74. Takamus 98. Repikää tästä huumoria... Mulla sama että reidet ja pohkeet lihaksikkaat, mutta rasva on niiden päällä!! Miten sen sais veks??


      • viestiini
        ongelmat täällä kirjoitti:

        Mulla reidet myös paksuimmasta kohtaa 60 ja pohkeet (niihin kertyy rasva!!) 38 suurimmasta kohtaa! Nilkka 27! Maha 74. Takamus 98. Repikää tästä huumoria... Mulla sama että reidet ja pohkeet lihaksikkaat, mutta rasva on niiden päällä!! Miten sen sais veks??

        Nilkka siis 23 ei 27 sentään :D


    • juokseen

      ylämäkeä! ihminen pysytyy mihin vaan. mutta ei luopumalla tästä ajatuksesta tule mitään!

      • asssssssssssssssss

        kai olet huomannut, että tuo alkuperäinen viesti ja viestiketjun aloitus jotain 4 vuotta vanha.


      • 2
        asssssssssssssssss kirjoitti:

        kai olet huomannut, että tuo alkuperäinen viesti ja viestiketjun aloitus jotain 4 vuotta vanha.

        Olisiko mitenkään mahdollista antaa hyviä ruokavinkkejä kun olen laihduttamassa. Olen 13v poika ja 149cm pitkä ja painan 40-41 kg. En sinänsä ole ylipainoinen mutta vatsaan on kertynyt läskiä ja myös kainaloiden viereen. Antakaa hyviä vähärasvaisia ruokavinkkejä lähinnä tarkoitan noin 5 aikaan syötävää ateriaa.


      • tietäjä...
        2 kirjoitti:

        Olisiko mitenkään mahdollista antaa hyviä ruokavinkkejä kun olen laihduttamassa. Olen 13v poika ja 149cm pitkä ja painan 40-41 kg. En sinänsä ole ylipainoinen mutta vatsaan on kertynyt läskiä ja myös kainaloiden viereen. Antakaa hyviä vähärasvaisia ruokavinkkejä lähinnä tarkoitan noin 5 aikaan syötävää ateriaa.

        No ei sun todellakaan tartte laihduttaa hyvä lapsi! Ilmeisesti ei sulla oo vielä kasvupyrähdystäkään ollu, ja sen aikana kilot kyllä karisevat! Vaikka sulla ei mitään ongelmaa edes ole, jätä laihduttamiset niille jotka sitä oikeasti tarvitsevat hyvä lapsonen.


      • Vinkkejä tavitaan
        tietäjä... kirjoitti:

        No ei sun todellakaan tartte laihduttaa hyvä lapsi! Ilmeisesti ei sulla oo vielä kasvupyrähdystäkään ollu, ja sen aikana kilot kyllä karisevat! Vaikka sulla ei mitään ongelmaa edes ole, jätä laihduttamiset niille jotka sitä oikeasti tarvitsevat hyvä lapsonen.

        Minulla on noiden läskien kanssa ongelmia ja haluaisin päästä niistä eroon joten olisiko teillä hyviä vinkkejä siihen? Minulla on mahassa kerääntynyt vuosien varrella läskiä ja kun sormilla alavatsasta kiinni ottaa niin kyllä läskiä lähtee... =) Myös selluliittiä jaloista löytyy... Olen monia kuukausia halunnut aloittaa laiduttamisen mutta en millään pysty kun aina karkit maistuvat...


    • APUA! =DDD

      Hyvä että olet edes noin pitkällä. Minä olen vastasiinä "NYT YLIMÄÄRÄISET KILOT POIS!!!!!" vaiheessa. Suosittelen säännöllistä syömistä ja liikuntaa. Kiinteytykseen vatsalihaksia ja pyöräilyä. =D

    • ..

      HAHAHAHHAH teiän karkkilakoille yms. Mun mielest on helpompi vaan olla syömättä paljon (lue: yhtään) karkkei yms kuin pitää jotain lakkoja.

    • Läskit pois

      Heips ! Oon 15 vuotias tyttö muute sopusuhtane mut lihonu reisistä eli niistä löytyy vähän ylimääräistä ni jos joku antais vinkin miten tän ikänen sais niistä vähän pois ja niin et ois helppo tehä joka päivä =) Kiitos jos joku neuvoisi !! =)

    • raxusgtrt

      EI se määrä, vaan se laatu!

    • muutama vinkki

      Moikka!

      1. Eli se selluliittia tulee tosiaan siitä sokerista. Jättäkää karkit pois ja sokeriset juomat ja ruuat. Pitäisi aika nopeesti jo pelkästään sillä alkaa helpottamaan. Itselleen voi toki sallia yhden päivän viikossa kun sitten voi pikkusen enempi mussuttamaan. Ja vaaleat leivät pois, voin sanoa et se ruisleipä maistuukin paremmalle ja täyttää oikein hyvin. Hedelmiä ja Vihanneksia välipalaksi. Perunaa ja makaroonia kannattaa välttää. Syökää paljon asioita missä on KUITUJA. Banaanissa on mm. vitamiinia joka ehkäisee selluliitin syntymistä.

      2. Kuivaharjatkaa ihoa selluliitti harjalla vähintään 3x viikossa niin veri alkaa kiertämään sieltä syvemmältä. Elikkä pyörivin liikkein ongelma kohdista (siinä saa semmosen pienen alli treeninkin kun niitä reisiä ja peppua harjaa;)) tässä on pientä kuvaa jos joku ei tiedä minkälainen harja on, eli ihan perus nyppyläpäinen harja se stimuloi sitten sitä pakkaantunutta rasvakudosta. Itselläni on samanlainen mutta muovinen, pitkäpäinen ja tuommoinen käteen menevä:

      http://3.bp.blogspot.com/_4neN118J7qM/S3paEXb9fDI/AAAAAAAABL4/OaLhAUxkcPQ/s320/cellulite_brush.jpg

      3. Se ylämäki treeni auttaa tosiaan itse juoksen rappusia ylös alas noin 20 aamuin illoin tähän aikaa vuodestä kun on niin liukasta, eli kannattaaa olla varovainen. Liike kohdistuu reisiin ja peppuun.

      4. Paljon unta ja ilta napsimiset pois. Ne siideritkin sitten sisältää edelleen sitä sokeria, että mä oon tehny sillä tavoin että oon sitten sen mun karkki päivän valinnu sillä tavoin, että pääsee sitten juhlimaan.

      5. Juokaa paljon vettä! Talvella sitä ei niin usein ole jano kun kesäisin, mutta pitäisi silti juoda lähes yhtäpaljon. Itse juon kahden tunnin sisään aina puolilitraa, auttaa aineenvaihduntaan ja plussana ihokin alkaa näyttää paremmalta.

      Kannattaa ottaa nää ihan koko elämäksi tavaksi ja tavoitteita ei kannata laatia. Monella jatkuu se sama elämä mikä oli ennen terveellisiä elämäntapoja ja kilot tuli takaisin pikimmiten. Hakekaa ne omat kiinnostukset ja voin kyllä aika varmasti taata, että se rappusien kävely ylös alas ja juoksu lenkit ylämäkeä pitkin ja muutenkin alkaa tuntua aika hyvältä loppujen lopuksi. Ja sitä vaan tietää että se on hyvää juuri sinulle ja tekee sun olon aivan ihanaksi!

    • mooomin

      Oletteko kokeilleet spinningiä? Siinä jalkojen ja pepun lihakset kiinteytyy tosi hyvin ja rasva palaa.
      Täsmärasvanpoltto ei ole mahdollista, vaan rasva palaa tasaisesti kaikkialta. Mutta jokaisella ihmisellä on omat päärasvavarastonsa, joista rasvaa lähtee kaikkein viimeisimpänä. Päärynä-mallisilla tämä varasto on usein reisissä, siksi sieltä on todella vaikea saada ylimääräistä pois.

    • Yksi päärynä

      Muistakaa juoda tarpeeksi vettä.....1,5-2 litraa päivässä, jotkut sanovat jopa 3 litraa..Sillä ja vähähiilihydraattisella ruoalla muhkurat sileentyvät.. Ihminen on sitä mitä hän syö..

      • htdntyhnty

        et sitten yhtään vanhempaa ketjua löytäny vastattavaks?


    • kamalaläskikasapulla

      Horveetä! Mie oon lapsi ja miun vatsanympärys on 80cm. Teille se on iso ongelma. MIE OON VASTA LAPSI!!!!

    • Läski

      Mä painan 54.. Ja mun ikänen kaverini painaa 38! mä haluan saman tuloksen.. kun katon muita mun ikäsii niiden vatsa on sivusta ihan littee... vaikka ne istuskin.. mulla se on kun jollakin yli 50 vuotialla mummolla! ( ei pahalla.) Reiteni ovat suaraan sanottuna ihan #/!"# läskit! Kohta meen jonnekin rasva imuun jos en saa niit pois!!.. XC Auttakaa mua ihmiset! mitä oikein teen!?? D;

    • Hannnna

      Syö paljon kuitu tuotteita, 8 lasia vettä päivässä, pieniä annoksia useasti, älä mee täydellä vatsalla nukkumaan vaan älä syö n.3h ennen nukkumaan menoa, lenkkeily polttaa rasvaa ja kokeile joitain yksinkertaisia lihaskunto harjoituksia aamuisin ja iltaisin! :)

    • Hannnna

      Mitä vahvemmat sun keskivartalo lihakset on nii ne läskit ei pursuile nii paljon ja sulaa helpommin pois

    • Hatrri etelä suomest

      Moi oon 13 vee ja mulla on sixpackki mut se ei kovin näy ku on sitä läskiä! auttakaa mua miten saan ne läskit poies!

    • nitta2

      Minulle on tullut rasvaa,kun laimin löin liikuntaa 6.2.-27.3.11 noin 7vk! Mitenkä saan rasvan pois?

      • ennen elefantti:(

        Moi.kerron kaikille hyvän jutun ja tosi semmoisen:) Hommatkaa taideaineet poikkeaa sillä joka aamu ennen aamupalaa vähintään6km ja joka ilta ainaki 15 km tv:tä katsoessa ei tunnu missään:) ja 5 kertaa päivässä syötte pieniä annoksia.niin takaan että kaikki palaa läski/selluliitti!!Itse laihdutin 1v.43kg ja liiku edelleen ja syön terveellisesti.hokasin että Tää on elämäntapa remontti kokonaan.eikä vain ainaista jojoilua.nyt kulunut2v.edelleen hoikka/ei selluliittiä:) kokonais oli ennen48 nyt 36.herkutellaan pitää joskus:)että noin se lähtee kkovalla työllä.


    • Tässä hyvä vinkki

      Tässä on tyypillinen neuvo:
      Aamulla kun heräät käy kävelemässä, pyöräilemässä tai juoksemassa n. 1,5kilometrin lenkki. Kun tulet lenkiltä älä syö puoleen tuntiin mitään.
      Juo vettä sen verran, että sinulla ei ole enää niin kova nälkä, mutta syö kuitenkin säännöllisesti ja jätä pois kokoajan kaapilla käynti!

      • tässä hyvä vinkki

        Minun piti lisätä vielä tohon että olen malli, ja tuolla reseptillä itse olen nyt hyvä malli. Liian laihaksi ei saa itseään päästää, minä olen normaali kokoinen hoikka nainen. Miehet tykkää että jostain saa kiinni seksin aikana :)


    • joku jannu

      Olennaista painonpudottelussa on se, mitä syödään ja paljonko syödään.

      Syömistä ei siis jätetä välistä niin kuin nämä muka-hauskat-humoristit täällä trollaileekin vaan siihen kiinnitetään huomiota. Liikuntaa kannattaa pitää mukana, mutta sillä ei painoa pudoteta vaan ruokavaliolla.

    • Peruutus

      Hei! Kuka kertos miten sais nää läskit pois? Painan noin 48kg ja vyötärön ympärys on 69cm käyn lenkillä säännöllisesti ja pyöräilen myös. Silti tätä läskiä löytyy

      • Peruutus

        Ja oon vasta 17.v.


    • Anonyymi

      Oon 160cm painan 50kg ja ikä 12v ja tyttö ni oonko ylipainone?

      • Anonyymi

        Ite oon saman pitunen ja ikänen kun sä mut oon 10 kg kevyempi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1506
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1218
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe