cesar

lapsi

Eikö bb vastaa siitä, mitä se esittää katsojille. Miksi bb saa vitsailla ja loukata viatonta lasta, joka ei mitenkään ole syyllinen tai osallinen tähän ohjelmaan? Onko se laillista?

11

887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sari

      Olin todella ihmeissäni kun moista juttutuokiota annettiin jatkaa talossa. Lapsen arvostelu julkisesti oli alentavaa. Kyllä BB:n olisi pitänyt katkaista siltä jutulta siivet ja heti.Ton ikäinen lapsi on herkässä kehitysvaiheessa ja varmasti oli loukkaantunut kun hänestä puhuttiin talossa.

    • Poliisin poika

      Ehei 14-vuotiaat enää tätä nykyä lapsia ole. Tuollahan ne pennut painaa perse puikollaan pussikaljojensa kanssa. Vanhemmilta omaksuttu huorittelu ja haureus on vahvasti osana kasvamisen kipeyttä. Hyvä meininki! Lisää vaan alatyyliä BB:iin ja katsojaluvut eikun komistuu!

      Sulkekaa vastaanotin jollette kestä hyvää huonoa makua. Go SubTV go!!!

      • poika, tuskinpa

        En haluaisi, että minä tai lähimmäiseni tapaisivat sinua ikinä. Kamala on maailmasi.


      • !!!!!
        poika, tuskinpa kirjoitti:

        En haluaisi, että minä tai lähimmäiseni tapaisivat sinua ikinä. Kamala on maailmasi.

        ..tyylillään ja jokainen myös valitsee erilailla elämänkatsomuksen. Toi kuitenkin ei ole ihan normaalia että haluaa katsoa kun toista parjataan. Jos olet poliisin poika niin kysyppä isältä/äidilta, mitä sanotaan julkisen herjauksen pykälissä. HÄVETTÄÄ VANHEMPIEN PUOLESTA!!!


    • No siis tietysti Subtv vastaa siitä mitä lähettää. Mutta kyllä tätä asiaa on tässä liioiteltu eipä tuossa nyt mitään laitonta ollut. Piti ihan uudelleen katsoa tuo kohta kun tuli puheeksi, niin ei tuo nyt ollut kuin huulenheittoa eikä pahansuopaista ollenkaan. Tai siis tämä nyt minun mielipide asiaan, kun sitä ilmeisesti tiedustelit.

      • !!!!!!!!

        Unohdin kokonaan että täällä saa sanoa lehmäksi ja vaikka miksi haukkua (aiemmissa aloituksissa) kun nykyaikana lapset on kasvatettu niin erilailla.Ikävää kun on tapakasvatuksessa menty niin alaspaäin.


      • lapsi-vastaus

        En kysynyt mielipidettäsi, sillä olen huomannut, että vähättelet todellisia tunteita ja puolustat tätä lällälläätä. KYSYIN, onko laillista pilkata viatonta lasta julkisessa ohjelmassa. Toivoni on, että joku osaisi todella vastata tähän!


      • !!!!!!!
        lapsi-vastaus kirjoitti:

        En kysynyt mielipidettäsi, sillä olen huomannut, että vähättelet todellisia tunteita ja puolustat tätä lällälläätä. KYSYIN, onko laillista pilkata viatonta lasta julkisessa ohjelmassa. Toivoni on, että joku osaisi todella vastata tähän!

        En tarvitse sinun enkä kenenkään muunkaan mielipidettä oman mielipiteen julkaisuun. Suomessa on toistaiseksi sananvapaus, muista se.


      • !!!!!!! kirjoitti:

        En tarvitse sinun enkä kenenkään muunkaan mielipidettä oman mielipiteen julkaisuun. Suomessa on toistaiseksi sananvapaus, muista se.

        Ja tokihan minäkin mielipiteen saan sanoa, eikö niin?


      • lapsi-vastaus kirjoitti:

        En kysynyt mielipidettäsi, sillä olen huomannut, että vähättelet todellisia tunteita ja puolustat tätä lällälläätä. KYSYIN, onko laillista pilkata viatonta lasta julkisessa ohjelmassa. Toivoni on, että joku osaisi todella vastata tähän!

        On aika yksinäinen... Paljon täällä on sellaista mistä en pidä, mutta sillä perusteella en keskusteluja raakkaa mikä minua miellyttää.Herkimpien lukijoiden tunteita ei aina pysty huomioimaan :(


      • toivomus
        Cesar kirjoitti:

        On aika yksinäinen... Paljon täällä on sellaista mistä en pidä, mutta sillä perusteella en keskusteluja raakkaa mikä minua miellyttää.Herkimpien lukijoiden tunteita ei aina pysty huomioimaan :(

        Kuitenkin toivoisi, että sinulla olisi jokin tunne oikeasta ja väärästä. Toivoisi siksi, että voisi uskoa, että aitoja elämän tunteita voi tälle palstalle joskus kirjoittaa, kuten tuo lapsiasia. Kuitenkin toivoisi, että vaikka olet saanut tehtäväksesi ohjata tätä lällälläätä, niin ettet itse olisi ihan lällällää, jotta voisi luottaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe