MIKSI IHMISET YLIPÄÄNSÄ EDES SUOSTUVAT SITTEN SEURUSTELEMAAN?

pikkutakku

Aika surulliselta näyttää tää tän palstan keskustelu.. kaikilla on huolia..melkeimpä tulee mieleeni kysymys, että miksi ihmiset sitten ylipäänsä edes suostuvat seurustelemaan, jos se OIKEASTI tuo noin paljon ongelmia kun täällä lukee..huh.(En halua loukata ketään,ihmettelen ja harmittelen vain huolien paljoutta..)

..Jotenkin tulee niin huono kuva seurustelusta/avioliitosta..Tosi surullista, jos näin todella on ja löytyy niin paljon onnettomia ihmisiä..
Melkeimpä ihan pelottaa, että onko nykyajan ihmissuhteet sitten oikeasti vain raakaa panoa ja pettämistä?Voiko näin todella olla?Itsekin olen tullut kieltämättä aika kriittiseksi kun on huomannut, miten paljon pahaa ihmisille tapahtuu ihmissuhteissa..
Itse myös seurustelen..Käykö mulle nyt samoin kuin teille vai löytääkö joku muukin kuin minä onnellisuutta parisuhteesta?

4

512

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näillä palstoilla voi purkaa pahaa oloaan kun menee huonosti. Suotakoon se ihmisille, jotka pitävät tätä hyvänä kanavana helpottaa oloaan. Minäkin kaipaisin positiisia ja optimistisia kirjoituksia väliin. Ilmeisesti sellaisilla joilla menee parisuhteessaan hyvin ei ole tarvetta purkaa sydäntään näillä palstoilla. Onnistuneita suhteita on varmasti olemassa. Moni pari jaksaa kultahääpäivän ylikin.

• pikkutakku

niin,näin voipi olla..ois vaan kiva vaihteeks lukee jotakin iloista ja massoittain hyvistä parisuhteista..Tulee vähä sellai olo et tää maailma pursuu onnettomista ihmisistä..Että, jos niin monella menee noin huonosti,niin milloin se iskee omalle kohdallenikin..:(

• ...

Ihmiset harvemmin keskustelevat asioista joihin he ovat täysin tyytyväisiä. Nettifoorumit ovat valittamista varten, joten totta kai suurin osa viesteistä täällä on tarinoita siitä kuinka jollekin kävi huonosti.

• ...

Tottakai olisi kiva lukea välillä positiivisiakin juttuja mutta olisi se ehkä myös vähän outoa. Siis kirjoittaa tyyliin: "Mä ja mun poikakaveri ollaan niin onnellisia. Sillä on sellasia tosi sulosia pieniä tapoja niinku esim. se tuo mulle vähintään kerran viikossa kukkia. Jne."
      Kuulostaa vaan pelkästään leuhkimiseltä ja tosta palstasta voisi tulla sellanen kilpapaikka, jossa kaikki kirjoittaa miten ihania niiden seurustelukumppanit on. Tosi jännää.
      Eikä kaikki jutut täällä ole sellasia missä valitetaan miten huonosti menee. Kyllä mukaan mahtuu ihan neutraalejakin juttuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      98
      4852
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3962
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3870
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2265
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      80
      1987
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1386
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1354
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      170
      1343
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1259
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1145
    Aihe