Miksi omena on sisältä punainen/vaaleanpunainen erityisesti reunan läheltä?? Aivan sisin osa on normaalin värinen. Samasta erästä muut omenat ovat olleet normaaleja.
Sisältä punainen omena
4
4388
Vastaukset
- Nipsu
Jaa-a. Ilmeisesti yksi ostamistasi omenoista on "pujahtanut" jossakin poiminnan tms. vaiheessa väärään kasaan.
Minä ostin torilta ison erän punaposkisia omenoita, joiden lähes koko malto oli värjäytynyt roosaksi. Se oli semmoista lajiketta. Hyviä olivat.
Ilmiö on täysin vaaraton - pelkkää omenan luontaista väriainetta.- Omppu
Hyvältä se maistuikin, ihan samalta kuin kuin nuo muutkin saman erän omput. Samaa lajiketta se kyllä tuntui olevan, sellaisia pieniä puna-vihreitä ja hyvin vahaisia pinnasta, en muista minkä nimisiä. Enpä ole koskaan ennen nähnyt sisältä punaisia omppuja.
- Unicorny222
Äitini leipoo maukkaan kakun, hän päätti laittaa omenoita ja yksi omenoista oli sisältä täysin vaaleanpunaisen värinen, miksi
- Anonyymi
Rosette
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4179191Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893800- 212268
- 871403
- 1161198
- 271155
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661132Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791128- 751110
- 551063