Olen aikeissa perustaa oman viihdelinjan.
Mistä saan sellaisen maksullinen numeron ja miten se toimii käytännössä?
Viihdelinja
2
7655
Vastaukset
- Viihdelinjan asiantuntija ;)
viihdelinjan voit perustaa vaikka pistämällä pystyyn toiminimen näin aluksi. Sitten hankit puhelinliittymän (huom. ei prepaid) ja otat yhteyttä esim soneraan.
Soneralta saat hankittua 0700 numeron itsellesi,
jonka hinnan saat itse määritellä. muista että jos veloitat puhelulta esim. 10 euroa minuutti, ottaa sonera siitä noin 40 % itselleen ja lopusta joudut maksamaan vielä verot (22%) joten
kannattaa miettiä loppuun saakka tuollainen yritystapa. lisäksi päälle tulevat tietysti ilmoituskustannukset sekä liittymääsi liittyvät kustannukset kuten esim. kk-maksu.
Jos kaipaat lisätietoja ota yhteyttä esim. paikkakuntasi TE-keskukseen tai mene ensin joksikin aikaa töihin vastaavaan firmaan, jotta tiedät mitä todellisuus tuollaisissa hommissa oikein on... - mico.h
moi,en tiedä kans mitä nykyään maksaa linjan perustaminen,kaveril oli joskus oma ns.ennustuslinja ja siihen aikaan se kustansi oman puhelinliittymänverran eli pirun kallista...oon kans kelaillu et pitäis sellaista koittaa,mut miten...jos saat tietoon miten ni viittitkö ilmoittaa mulle kans,lupaan samat sulle,nykyään kun on joka lehden sivut täys niitä eli varmaan joku niille soittaakin..onnea sulle t.mico e-mail [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2224098Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112593Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382315Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59913
- 45896
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891