Teenpä pienen tiedustelun: moniko teistä pelaa aidoilla sulilla? Itse nimittäin pelaan niillä ja ne ovat paljon parempia kuin muovibaltsit. Ne (jotka pelaavat sulilla, mistä ostatte pallonne, urheiluvälinekauppahan ei ehkä ole paras mahdollinen ostopaikka, sulat kuivuvat ym.) Mikä on mielestänne paras pallomerkki?
sulkaiset pallot
3
1589
Vastaukset
- muzulzuk
Itse pelaan sulkaisilla victorin palloilla ja tilaan ne victorin sivuilta. Yleensä käytän victorin tourney palloja, utta joskus myös championeita.
- Pro-Staff
Kyllähän kun pelitaidot kehittyy, niin muovipallot kannattaa jättää vähitelleen syrjään -ainakin pisteistä pelatessa. Pelin taso pysyy sulkaisilla palloilla parempana, koska sulkaista palloa on helpompi puolustaa ja sen paremmat lento-ominaisuudet tulevat esiin erit. taitolyönneissä. (dropit, drivet..). Urheilukaupoista ei palloja tosiaan kannata ostaa, koska käsittääkseni ainakin Suomessa pallojen laatu on jo valmiiksi aika heikkoa ja pallot ovat myöskin huoneen lämmössä. Itsekin suosittelen noita Victorin palloja- Tourneyta ja Championia. Helpointa tilata Victorin suomalaiselta maahantuojalta. www.victor.fi
- löytyy
Puistolan tennis\sulkapallohallista saa ostettua sulkaisia palloja. Löytyy eri merkkejä ja niitä säilytetään jääkaapissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1334859
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253296Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132654- 462241
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611771Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471709- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201526- 281500
- 951221