kosmetiikka halvalla netin kautta ulkomailta?

mistä?

Mikä olisi edullinen ja luotettava paikka ostaa netin kautta ihonhoitotuotteita, tuoksuja, meikkejä ym? Halvimmat paikat ovat varmaan ulkomaisia, mihin uskaltaisi luottaa? Onko maksu aina luottokortilla? Mitä pitäisi huomioida tilatessaan?

66

34424

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EKK

      Kynsilakat on ainakin suht edullisia, eikä tarvitse visakorttien numeroita antaa. www.kauneudenparatiisi.fi

      • hyvä

        esim. Oriflame


      • Maya
        hyvä kirjoitti:

        esim. Oriflame

        Tilasin Virosta www.ego3.net Lumenen tuotteita. Olivat edullisia verrattuna Suomen hintoihin. Paketti tuli nopeasti, ei postiennakolla, vaan
        lasku seurasi mukana. Hintaan ei edes lisätty postikuluja. Samma hyvää Lumenea tuotteet olivat.
        Siellä on myös Ardenin ja L`orealin tuotteita.
        Tein tilauksen ehkä vuosi sitten. Onkohan pulju vielä olemassa.


      • Maya
        Maya kirjoitti:

        Tilasin Virosta www.ego3.net Lumenen tuotteita. Olivat edullisia verrattuna Suomen hintoihin. Paketti tuli nopeasti, ei postiennakolla, vaan
        lasku seurasi mukana. Hintaan ei edes lisätty postikuluja. Samma hyvää Lumenea tuotteet olivat.
        Siellä on myös Ardenin ja L`orealin tuotteita.
        Tein tilauksen ehkä vuosi sitten. Onkohan pulju vielä olemassa.

        Kävin katsomassa, löytyykö ego3.net vielä. Eipä löytynyt. Harmi.


    • Vuosimalli 1959

      Olen tilannut tosi paljon ja edullisesti STRAWBERRYNET.Aivan fantastinen ja helppo tilata.

    • netistä

      olen tilannut Brittiläisestä verkkokaupasta: www.harleycosmetic.com, toiminut hyvin, suht. laaja valikoima ja paketti tullut muutamassa päivässä. EU:n sisällä ei tullikaan oo ongelma.

      • tiki tiki

      • tietoinen-------

        ne on just saman hintasia kuin suomessakin... se pari euroa joka säästät nekin menevät posti kuluihin osa on varastossa vanhentuneitta jos saat allergian kuka maksaa????????? älä oo niin tyhmä


    • blondi71

      täältä löytyy myöskin toinen kotimainen-nettikauppa; www.glitzy.fi

      Sieltä löytyi meikkejä, tuoksuja y.m. kivaa. Maksaa voit laskulla, etukäteen tai sitten postiennakolla. Itse olen jo kerran sieltä tilannut, ja tyytyväinen olin. Toimitus oli nopea ja tuotteet hyviä.

      • viileä villi

        Olen löytänyt turvallisen, kotimaisen verkkokaupan mikä myy Dermalogican Youngbloodin ammattilaiskosmetiikkaa ja useista tuotteista on n.25-30% alennusta. Tavara on taatusti luotettavaa ja saat myös sähköpostin kautta vastauksia kysymyksiisi. Tuotteet tullee pankkisiirrolla niin ei tarvitse pelätä luottokorttinsa puolesta. Kokeile www.kauneushoitolainkeri.fi


      • Minttu-Maaria70
        viileä villi kirjoitti:

        Olen löytänyt turvallisen, kotimaisen verkkokaupan mikä myy Dermalogican Youngbloodin ammattilaiskosmetiikkaa ja useista tuotteista on n.25-30% alennusta. Tavara on taatusti luotettavaa ja saat myös sähköpostin kautta vastauksia kysymyksiisi. Tuotteet tullee pankkisiirrolla niin ei tarvitse pelätä luottokorttinsa puolesta. Kokeile www.kauneushoitolainkeri.fi

        Tuolta löysin tosi hyvä Tigi ja KMS -tuotteiden tarjouksia. En oo ennen löytänyt
        tätä mut vaikuttaa hyvälle! http://www.hiustuotteet.fi
        Onko kellään vinkkei mistä saisi edullisia LUMENE - tuotteita netin kautta, kun ei meinaa löytyä täältä susirajalta?


      • Luotettava!
        Minttu-Maaria70 kirjoitti:

        Tuolta löysin tosi hyvä Tigi ja KMS -tuotteiden tarjouksia. En oo ennen löytänyt
        tätä mut vaikuttaa hyvälle! http://www.hiustuotteet.fi
        Onko kellään vinkkei mistä saisi edullisia LUMENE - tuotteita netin kautta, kun ei meinaa löytyä täältä susirajalta?

        Tigiä saa edullisesti Briteistä ja paljon muutakin kosmetiikkaa voi sieltä tilata.

        http://www.cheapsmells.com/


    • lookfantastic

      ehdottomasti www.lookfantastic.com. siellä on meikkejä, hajuvesiä, ihon- ja hiustenhoitotuotteita sekä naisille että miehille. tosi laadukkaan näköiset sivut, jotka ovat paljon selvemmät kuin esim. strawberry.netillä. maksaa voi jopa visa electronilla. toimitus tosin oli vähän hidasta, muutaman viikon sain odottaa 2x tigin 750ml shampoita ja hoitoaineita, mutta koska oli niin halpaa, niin ehdottomasti odotan myös ensi kerralla. kosmetiikan toimitusajasta en tiedä, koska en sieltä vielä ole mitään tilannut, mutta ehdottomasti aion tilata pian!

      • huijjattu

        Olen todella kalliisti "maksanut" kun tilasin kosmetiikkaa ulkomailta. Ostin Strawberry verkkokaupasta Dermalogican tuotteita ja parissa viikossa ihoni oli ihan rikki ja näppylöillä. Menin tuotteiden kanssa paikkakuntani kosmetologille joka myös myi Dermalogicaa ja siinäpä yllätyin. Tuote jonka olin ostanut puhdistusgeelinä oli aivan eri näköistä kun kosmetologin testerissä oleva. Samoin Redness relief voide joka oli kosmetologilla vihreää oli minun tuubissani söpön vaaleanpunaista.
        Tulin täysin huijatuksi, ennen en ollut kuullutkaan piraattikosmetiikasta mutta, nyt tiedän kokemuksesta että halvalla saa vain vaseliinia purkissa. Pakkaukset oli päällepäin prikulleen samanlaiset.
        Sen kokemuksen jälkeen olen tuotteeni tilannut www.kauneushoitolainkeri.fi. Suomalaisesta kauneushoitolasta ainakin tietää että, jos tuote on väärä voin kävellä ovesta sisään ja vaatia rahani takaisin.


      • Niilotar
        huijjattu kirjoitti:

        Olen todella kalliisti "maksanut" kun tilasin kosmetiikkaa ulkomailta. Ostin Strawberry verkkokaupasta Dermalogican tuotteita ja parissa viikossa ihoni oli ihan rikki ja näppylöillä. Menin tuotteiden kanssa paikkakuntani kosmetologille joka myös myi Dermalogicaa ja siinäpä yllätyin. Tuote jonka olin ostanut puhdistusgeelinä oli aivan eri näköistä kun kosmetologin testerissä oleva. Samoin Redness relief voide joka oli kosmetologilla vihreää oli minun tuubissani söpön vaaleanpunaista.
        Tulin täysin huijatuksi, ennen en ollut kuullutkaan piraattikosmetiikasta mutta, nyt tiedän kokemuksesta että halvalla saa vain vaseliinia purkissa. Pakkaukset oli päällepäin prikulleen samanlaiset.
        Sen kokemuksen jälkeen olen tuotteeni tilannut www.kauneushoitolainkeri.fi. Suomalaisesta kauneushoitolasta ainakin tietää että, jos tuote on väärä voin kävellä ovesta sisään ja vaatia rahani takaisin.

        Onko moni törmännyt näihin piraattituotteisiin? Nyt kun olen vuoden verran seurannut näitä keskustelu palstoja aina välillä pulpahtaa esiin nimenomaan Dermalogican piraattituotteet. Itse olen melko varma että, ostaessani Strawberryn sivuilta Intensive moisture balancen se ei ollut ollenkaan samanlaista jota olin kosmetologiltani ostanut. Ihmettelen myös että, näillä ulkomaisilla sivuilla on tuotteita mitkä on tarkoitettu ammattikäyttöön. Kuka kuluttaja tarvitsee jotain kuorinta ainetta mitä ei osaa edes käyttääpuolen kilon purkissa.
        Niin varovaiseksi olen tullut että, hankin tavaroita vaan niiltä verkkokauppiailta kenellä on myös myymälä. Silloin voi aina mennä paikan päälle tai soittaa ja selvittää asia suoraan suomeksi.


      • Skräppääjä
        Niilotar kirjoitti:

        Onko moni törmännyt näihin piraattituotteisiin? Nyt kun olen vuoden verran seurannut näitä keskustelu palstoja aina välillä pulpahtaa esiin nimenomaan Dermalogican piraattituotteet. Itse olen melko varma että, ostaessani Strawberryn sivuilta Intensive moisture balancen se ei ollut ollenkaan samanlaista jota olin kosmetologiltani ostanut. Ihmettelen myös että, näillä ulkomaisilla sivuilla on tuotteita mitkä on tarkoitettu ammattikäyttöön. Kuka kuluttaja tarvitsee jotain kuorinta ainetta mitä ei osaa edes käyttääpuolen kilon purkissa.
        Niin varovaiseksi olen tullut että, hankin tavaroita vaan niiltä verkkokauppiailta kenellä on myös myymälä. Silloin voi aina mennä paikan päälle tai soittaa ja selvittää asia suoraan suomeksi.

        Kuuntelin juuri radiosta ohjelmaa nettikaupoista. Siinä kehoitettiin suosimaan pieniä yrityksiä joilla on tuoreet ja elävät nettisivut. Luottokortin antaminen on tosi arveluttavaa ja pienistä kaupoista voi tilata postiennakolla. Kosmetiikkaa olen tilannut www.kauneushoitolainkeri.fi sivuilta koska he laittavat laskun paketin mukaan. Eli pystyt itse ensin tarkistamaan onko ne tuotteet juuri ne mitä tarkoitit. Monessa pienessä kotimaisessa lahjatavara liikkeessä on sama systeemi. Samoin näin jouluaskartelu aikaan käyn pienissä, kivoissa askaltelu verkkokaupoissa ja myös ne tulee postiennakolla.


      • ====================
        Skräppääjä kirjoitti:

        Kuuntelin juuri radiosta ohjelmaa nettikaupoista. Siinä kehoitettiin suosimaan pieniä yrityksiä joilla on tuoreet ja elävät nettisivut. Luottokortin antaminen on tosi arveluttavaa ja pienistä kaupoista voi tilata postiennakolla. Kosmetiikkaa olen tilannut www.kauneushoitolainkeri.fi sivuilta koska he laittavat laskun paketin mukaan. Eli pystyt itse ensin tarkistamaan onko ne tuotteet juuri ne mitä tarkoitit. Monessa pienessä kotimaisessa lahjatavara liikkeessä on sama systeemi. Samoin näin jouluaskartelu aikaan käyn pienissä, kivoissa askaltelu verkkokaupoissa ja myös ne tulee postiennakolla.

        ...tehomarkkinointi kampanja tuosta

        WWW.KAUNEUSHOITOLAINKERI.FI verkkokaupasta kun joka useassa viestiketjussa tuutin täydeltä mainitaan.

        A) joko itse markkinoivat, jolloin ilmoitukset kai kuuluisivat tuonne torille...

        B) joku tekee tahallaan näin jotta näyttäisi että ko. verkkokauppa itse hakee ilmaismainontaa 110% teholla täällä keskustelupalstalla...

        Niin tai näin... ei fiksuu lain, joten...


        Onnea vain... !


      • = = = = = = = = = =
        ==================== kirjoitti:

        ...tehomarkkinointi kampanja tuosta

        WWW.KAUNEUSHOITOLAINKERI.FI verkkokaupasta kun joka useassa viestiketjussa tuutin täydeltä mainitaan.

        A) joko itse markkinoivat, jolloin ilmoitukset kai kuuluisivat tuonne torille...

        B) joku tekee tahallaan näin jotta näyttäisi että ko. verkkokauppa itse hakee ilmaismainontaa 110% teholla täällä keskustelupalstalla...

        Niin tai näin... ei fiksuu lain, joten...


        Onnea vain... !

        Taitaa tosiaan olla useampien nimimerkkien takana samainen henkilö mainostamassa www.kauneushoitolainkeri.fi -sivuja!!!

        Ei sillä, että Dermalogican tuotteet olisi huonoja, mutta.....


      • Minä vaan!
        = = = = = = = = = = kirjoitti:

        Taitaa tosiaan olla useampien nimimerkkien takana samainen henkilö mainostamassa www.kauneushoitolainkeri.fi -sivuja!!!

        Ei sillä, että Dermalogican tuotteet olisi huonoja, mutta.....

        Hei,
        olen tilannut edullisesti STRAWBERRYNET:stä. On helppoa ja toimitus sujui tosi nopeasti.Sain seurantakoodin,josta näin, missäpäin pakettini viuhtoo.Ainoa on se, että ilman tullimaksua voi tilata 150€ edestä,mutta jos tulliin jää, joutunee maksamaan alv:n 22%.Tuotteet ovat aivan samaa,mitä täällä Suomessa tai jossakin muualla, ei feikkiä.Esim.tilasin yhden Darphin vartalovoiteen, jota ei valmisteta Suomen markkinoille, löysin sen sieltä. Olin ostanut ko.tuotteen aikaisemmin Bangkokista. Monissa sarjoissa, on tuotteita, joita ei vaan yksikertaisesti tuoda Suomeen, ei tämä sitä tarkoita, että tältäosin tuotteet olisivat feikkejä.Esim.Dior-kosmetiikassa on myös sellaisia tuotteita, joita ei Suomeen tuoda.Voi suositella StrawberryNET:n kautta tilaamista.


      • tämmösiä
        Minä vaan! kirjoitti:

        Hei,
        olen tilannut edullisesti STRAWBERRYNET:stä. On helppoa ja toimitus sujui tosi nopeasti.Sain seurantakoodin,josta näin, missäpäin pakettini viuhtoo.Ainoa on se, että ilman tullimaksua voi tilata 150€ edestä,mutta jos tulliin jää, joutunee maksamaan alv:n 22%.Tuotteet ovat aivan samaa,mitä täällä Suomessa tai jossakin muualla, ei feikkiä.Esim.tilasin yhden Darphin vartalovoiteen, jota ei valmisteta Suomen markkinoille, löysin sen sieltä. Olin ostanut ko.tuotteen aikaisemmin Bangkokista. Monissa sarjoissa, on tuotteita, joita ei vaan yksikertaisesti tuoda Suomeen, ei tämä sitä tarkoita, että tältäosin tuotteet olisivat feikkejä.Esim.Dior-kosmetiikassa on myös sellaisia tuotteita, joita ei Suomeen tuoda.Voi suositella StrawberryNET:n kautta tilaamista.

        Itse tilasin viime viikolla kosmetiikkatuotteita yrityksen puitteissa, ja halvalla saa,kun ottaa suoraan valmistajalta. Ei ole välikäsiä. Ja myydä pystyy 50% halvemmalla kuin muut yritykset. Kannattavaa hommaa. Byrokratian hoitaa vain niin ei tule mitään ongelmia.


      • .......

        Tilasin Lookfantasticista ekan kerran viikko sitten, 2 x Redkenin shampoo, tilausvahvistus tuli sähköpostiin heti ja tuotteet kolmantena arkipäivän postilaatikkoon - väittäisin nopeaksi toiminnaksi.


      • Tarkka sentti
        Niilotar kirjoitti:

        Onko moni törmännyt näihin piraattituotteisiin? Nyt kun olen vuoden verran seurannut näitä keskustelu palstoja aina välillä pulpahtaa esiin nimenomaan Dermalogican piraattituotteet. Itse olen melko varma että, ostaessani Strawberryn sivuilta Intensive moisture balancen se ei ollut ollenkaan samanlaista jota olin kosmetologiltani ostanut. Ihmettelen myös että, näillä ulkomaisilla sivuilla on tuotteita mitkä on tarkoitettu ammattikäyttöön. Kuka kuluttaja tarvitsee jotain kuorinta ainetta mitä ei osaa edes käyttääpuolen kilon purkissa.
        Niin varovaiseksi olen tullut että, hankin tavaroita vaan niiltä verkkokauppiailta kenellä on myös myymälä. Silloin voi aina mennä paikan päälle tai soittaa ja selvittää asia suoraan suomeksi.

        ja maksaa Hämeenlinnassa sijaitsevalle kosmetologi ynnä nettikauppafirmalle about 65 € per kpl Youngblood Mineral Foundation, jonka saa ilman postikuluja Hongkongissa sijaitsevasta nettikaupasta hintaan 30,16 €. Täällä meillä Suomessa tämä alussa mainitsemani nettipulju perii vielä postikulija 10 €.
        Vanha kansanviisaus pätee tässäkin: "Ei se hullu joka pyytää vaan se joka maksaa".


    • kauneuskonsultti81
    • Nanunnuka

      Avonilta saa tilattua helposti tuotteita ja omaan postiin.

      On ihania tuotteita, joihin jää koukkuun (mm. Planet Spa-tuotteet)!!

      Kun tilaus on 80e, ei tule postimaksuja ja tuotteista saa vielä alennusta. Kosmetiikassa alennus on
      25%, korut ja laukut 20%. Kyllä Ungaron ja Lacroixin tuoksut tulevat näin erittäin edullisiksi.. ;o)

      • ei tämän kummempaa

        Mutta mitä kemikaalimössöjä nuo Avonin tuotteet ovatkaan. Siitä ei puhuta yhtään mitään. Meitä on niin helppo johdattaa harhaan. Ei tartte ku mainita nimi niin ollaan ostamassa ilman että katotaan mitä se tuote todellisuudessa sisältää. Se on tosi että synteettisesti valmistettuja tuotteita on paljon helpompi myydä halvemmalla kun valmistukseen tarvittavia aineita on maailma pullollaan. Tulee sivutuotteena monesta eri prosesseista. Luonnonkosmetiikkaa ei valmiseta ihan yhtä helpolla tavalla. Mutta niissä on myös eroja, laadussa ja hinnoissa. Pohtikaa kun lähdette tilaamaan tuotteita, mikä on pakollista ja mikä ei.


      • Hepsuliinu
        ei tämän kummempaa kirjoitti:

        Mutta mitä kemikaalimössöjä nuo Avonin tuotteet ovatkaan. Siitä ei puhuta yhtään mitään. Meitä on niin helppo johdattaa harhaan. Ei tartte ku mainita nimi niin ollaan ostamassa ilman että katotaan mitä se tuote todellisuudessa sisältää. Se on tosi että synteettisesti valmistettuja tuotteita on paljon helpompi myydä halvemmalla kun valmistukseen tarvittavia aineita on maailma pullollaan. Tulee sivutuotteena monesta eri prosesseista. Luonnonkosmetiikkaa ei valmiseta ihan yhtä helpolla tavalla. Mutta niissä on myös eroja, laadussa ja hinnoissa. Pohtikaa kun lähdette tilaamaan tuotteita, mikä on pakollista ja mikä ei.

        Avonin tuotteet on turvallisia ja niissähän on 3 kuukauden tyytyväisyystakuu! Löytyy myös mineraalimeikkejä ja naturals sarjaa, sekä myös allergiselle iholle tarkoitettuja tuotteita! Ota ensin selvää, ennen kuin haukut jotain tuotetta! Lisäksi Avonin tuotteet eivät ole testattu eläimillä ja pakkaukset on kierrätyskelpoisia joten siinä sulle!
        Avon satsaa myös hyväntekeväisyyteen ja myynnissä on Roosanauha tuotteita ja mm. kampanja kotiväkivaltaa vastaan!


      • ei respektiä avonill
        Hepsuliinu kirjoitti:

        Avonin tuotteet on turvallisia ja niissähän on 3 kuukauden tyytyväisyystakuu! Löytyy myös mineraalimeikkejä ja naturals sarjaa, sekä myös allergiselle iholle tarkoitettuja tuotteita! Ota ensin selvää, ennen kuin haukut jotain tuotetta! Lisäksi Avonin tuotteet eivät ole testattu eläimillä ja pakkaukset on kierrätyskelpoisia joten siinä sulle!
        Avon satsaa myös hyväntekeväisyyteen ja myynnissä on Roosanauha tuotteita ja mm. kampanja kotiväkivaltaa vastaan!

        Laitappa INCI-listaa Avonin tuotteista! Olisi kiva tietää mitä ne sisältää.


      • arbonne's
        Hepsuliinu kirjoitti:

        Avonin tuotteet on turvallisia ja niissähän on 3 kuukauden tyytyväisyystakuu! Löytyy myös mineraalimeikkejä ja naturals sarjaa, sekä myös allergiselle iholle tarkoitettuja tuotteita! Ota ensin selvää, ennen kuin haukut jotain tuotetta! Lisäksi Avonin tuotteet eivät ole testattu eläimillä ja pakkaukset on kierrätyskelpoisia joten siinä sulle!
        Avon satsaa myös hyväntekeväisyyteen ja myynnissä on Roosanauha tuotteita ja mm. kampanja kotiväkivaltaa vastaan!

        Minäpä otin selvää asiasta. Avonin tuotteet aiheuttaa syöpää jos vertaa Arbonne tuotteita. Vuonna 2004 Avon ilmoitti että poistaa DBP ja DEHP kemikaalia omista tuotteista mutta ei täysin. Kynsilakoissa kuulemma esiintyy edelleenkin. EU:direktiivit kieltää kemikaalien käytön henkilökohtaiseen hygieeniaan. FDA on kieltänyt joitakin 11 myrkyllistä ainetta kosmetiikassa. Löysin hieman yhdysvalloissa tulleita juttuja joiden mukaan Avon ei ole allekirjoittanut Compact safe cosmetic sopimusta. http://www.safecosmetics.org/article.php?id=284, Avon tuotteet sisältää karsinogeenia http://www.femmetoxic.com/en/easy-breezy-beautiful-carcinogens, Mistä se johtuu että puhutaan turvallisuudesta vaikka eivät todellisuudessa pelasta kemikaaleilta ollenkaan. Ihmisen huiputtamista. Sitten tällä suomessa mainostetaan hyvänäkin tuotteena. Tässä olisi lista miksi Avon ei allekirjoita Compact safe cosmetic sopimusta. http://www.safecosmetics.org/article.php?id=65


    • ughh

      PayPalin kautta olen tilannut monesta paikkaa ja maksanut Visa Electronilla, joten ei yleensä tarvitse luottokorttia.

      Ärsyttäviä nuo Avon-kaupustelijat, ei mitään tyyliä.

    • avon.com

      Mene avon.com sivuille sieltä valitset jonkun sarjan ja tuotteen ja ingre.. jotain löytyy incit

    • Hyviä kokemuksia

      Itse olen tilannut täältä kahteen otteeseen ihon- terveydenhoitotuotteita (mm. Vichy, Omron).

      http://www.mistrys.co.uk/

      Maksun olen hoitanut luottokortilla. Tilaus tulee postiin noin viikossa (pitäisi ilmeisesti tulla kotiovelle saakka niin kuin monesta muustakin paikasta, mutta postista/Siwasta :) tai tullista ne saa yleensä noutaa.
      Viimeksi oli jäänyt yksi tuote pois lähetyksestä, josta laitoin heille palautetta ja muutamassa päivässä puuttuva tuote tuli ylimääräisten näytepakkausten ja pahoitteluviestin kera.

      Vichyn ja Omronin tuotteet saa sieltä muuten paljon halvemmalla, kuin Suomesta.

    • Mapi2

      AIVAN JÄRKYTTÄVÄÄ PROPAGANDAA tämän monella nimimerkillä esiintyvän taholta. Ettei olisi tuon mainostamansa firman omistaja tai sukulainen!?!??

      Katsokaapa NIILOTAR ja HUIJJATTU- nimimerkkien kirjoituksia, yksi toistuvat kielioppivirhe paljastaa mistä on kyse. Käyttää että- sanan edessä pilkkua molemmissa viesteissään, voi voi! Paljastuitpa helposti.

      Ettäs kehtaat mustamaalata nettifirmoja, törkeää! Tästä pitäisi tehdä ilmoitus. Nimittäin Strawberrynet on täysin ja ehdottomasti luotettava yritys. Olen itse tilannut 9 muun työkaverini kanssa jo vuosia tuotteita ja kaikki on priimatavaraa!!! Tämän vuoksi aloin vähän tutki asiaa ja näinpä kävi että HUJARIKSI PALJASTUIT.

      Kaikki muut: levittäkää palstoilla sanaa että mollaajilla usein oma lehmä ojassa!!

    • pekip.81

      • Perkeletto
        GS_MM kirjoitti:

        Strawberrynet verkkokaupasta löytyy lisää tietoa palvelustamme http://www.globalshopping.fi/verkkokauppa/strawberrynet/251 sekä myös tulli- ja alv-maksurajoista. Esim. kosmetiikka on tullivapaata kaikkialta maailmassa mutta hajuvedet eivät.

        Yksikään Avonin tuote ei ole jäänyt kaappiin lojumaan.Muita merkkejä kyllä löytyy jota ei ole käytetty kuin pari kertaa.Huom.en ole Avonin myyjä ja hankin omani Eestistä jossa tutustuin sarjaan.


      • xirca
        Perkeletto kirjoitti:

        Yksikään Avonin tuote ei ole jäänyt kaappiin lojumaan.Muita merkkejä kyllä löytyy jota ei ole käytetty kuin pari kertaa.Huom.en ole Avonin myyjä ja hankin omani Eestistä jossa tutustuin sarjaan.

        www.verkkokauppasunrise.fi


      • NEN469
        xirca kirjoitti:

        www.verkkokauppasunrise.fi

        www.iherb.com löytyy vitamiinien lisäksi meikkejä, luonnonmukaisempaa kosmetiikkaa ym.Hinnatkin ihanan alhaisia.Kannattaa tutustua esim. sarjoihin Kiss my face, Aubrey Organics, ja Avalon organics.Koodilla NEN469 saa ensitilaaja 5 dollarin alennuksen .
        Monia merkkejä mitä tuolla on myynnissä, saa myös suomesta, mutta hinnat on ihan eri luokkaa, kun postikulutkin tuolla on halvimmillaan vain 4 dolaria.Paketit ei jää tulliin, kun pitää huolta että loppusumma jää alle 50 euron.


      • NEN469
        NEN469 kirjoitti:

        www.iherb.com löytyy vitamiinien lisäksi meikkejä, luonnonmukaisempaa kosmetiikkaa ym.Hinnatkin ihanan alhaisia.Kannattaa tutustua esim. sarjoihin Kiss my face, Aubrey Organics, ja Avalon organics.Koodilla NEN469 saa ensitilaaja 5 dollarin alennuksen .
        Monia merkkejä mitä tuolla on myynnissä, saa myös suomesta, mutta hinnat on ihan eri luokkaa, kun postikulutkin tuolla on halvimmillaan vain 4 dolaria.Paketit ei jää tulliin, kun pitää huolta että loppusumma jää alle 50 euron.

        Aivan ihana suihkugeeli joka sisältää aitoa laventelin eteeristä oljyä, pullo on myös nätti hyllyllä.Samalla sarjalla on tuotteita shampoosta kasvojenhoitoon, ja hinnat ei päätä huimaa.Tuota ensitilaajan alekoodia NEN469 sillä saa 5 dollarin alennuksen, eli postikulut pois.
        http://www.iherb.com/Avalon-Organics-Lavender-Bath-Shower-Gel-12-fl-oz-350-ml/3475?at=0


    • passion4fashion

      On myös hyviä suomalaisia verkkokauppoja, joissa myydään kosmetiikkaa... Hyväksi havaitsemani sivusto on http://www.mia-annina.com jossa on listattuna edullisia suomalaisia ja ulkolaisia kosmetiikkaakin myyviä verkkokauppoja.

    • Meikitnetistähelpost
    • Nainen Hesasta

      Mapi2 - fiksusti huomasit, että Niilotar=Huijjattu. Että sanan jälkeiset pilkut kummassakin viestissä paljastivat, että kyseessä on sama, ulkomaisia nettifirmoja parjaava henkilö.

      Tiedustelin itse Dermalogicalta U.S.A:sta, uskaltaako nettiyritysten kautta tilata heidän tuotteitaan. Heiltä tuli vastaus, että kopioitakin on liikkeellä ja että suosittelevat toki tuotteiden ostoa omalta kosmetologilta. Dermalogica yrityksen tiedottaja kuitenkin kertoi, että Euroopassa esim. Lookfantastic.com, Beauty Flash ja Jersey Beauty Company myyvät kuranttia tavaraa. Näistä yrityksistä uskaltaa tilata ja olen myös omakohtaisesti tilannut tuotteita kaikista y.m. yrityksistä. Jersey Beauty Company on toimitukseltaan hitain ja tullisäännökset tulee muistaa tilatessa, jottei rahallinen hyöty valu tullimaksuihin.

    • Kosmetiikkaa netistä
    • Meikkimamma

      Aden cosmetiscs-meikkejä saa netistä tällä hetkellä 30%:n alennuksella. Myyjä on suomen maahantuoja ja ainakin tähän asti tuotteet on tullu muutaman päivän sisällä tilauksesta. Laadukkaita meikkejä. Kannattaa kokeilla.

    • TeeKoo

      Täältä tilannut muutamia kertoja, ja erittäin tyytyväinen sekä tuotevalikoimaan että hintoihin. Kuljetus kotiin saakka: kuriiripalvelu soittaa ja tiedustelee milloin sopii tuoda. Toimitus noin viikossa.

      gorgeousshop.co.uk

    • suosittelen

      beautybay.com

      Tuolta oon tilannu ja mielestäni luotettava. On euroopassa niin ei pitäs tullienkaan olla ongelma. :) Ulkomailta on kivempi tilata kun saa halvemmalla ja kaikkia tuotteita ei saa suomesta. Tilausta saattaa kyllä joutua odottamaan kauemmin mutta kärsivällisyys palkitaan. :)

      Tällä hetkellä on myös ilmaset postikulut.

    • of_triin..

      www.oriflame.fi
      tai suoraan edustajalta ilman postikuluja. Vielä parempi idea alkaa itse edustajaksi niin saa 25% alennusta pienistäkin tilauksista, toisin kuin avonilla.

      • uniikki

        Itse olen tilannut www.feelunique.com nimisesta nettikaupasta,hinnat ainakin hiustuotteissa paljon edullisemmat kun suomessa. Muuta en viä ole tilannut mut näytti meikkejäkin olevan edullisesti. Tuotteet maksoin paypallin kautta ja tulivat n viikossa omaan postilaatikkoon! Toinen mistä olen jotain kosmetiikkaa tilannu edullisesti on ebay!


    • bqevipqie

      Jersey Beauty Companyn paketit tulevat Liverpoolista, eli ei ongelmaa tullin kanssa.

      Strawberrynetin hinnat alkavat osaksi olla jopa kalliimpiakin kuin Suomesta tarjouksista ostetut tuotteet. Vertailkaapa hintoja!

      iHerbista loytaa todellakin sopuhinnalla kaikenlaisia tuotteita, suosittelen.

      ...ja sitten on eBay.com ja eBay.co.uk. Molemmista loytaa kaikenlaista tuotetta, mm. isoja valikoimia BB-voiteita, joita ei VIELA ole Suomen markkinoilla kuin Garnierilla.

      Missha on ihan hyva merkki.

      Sitten esim. Etude Housella on yonaamioita, jotka freesaavat kummasti naamataulun, jos joskus sattuisi younat jaamaan vahaiselle.

      • ;tu 'wro'o

        Niin, piti viela lisata, etta eBayn kautta saa edullisesti kaikenlaisia kosmetiikkanaytteitakin, jos haluaa kokeilla tuotetta ennenkuin sen isomman putelin ostaa.


    • Milla

      www.jtbeautyoutlet.fi

      Luotettava suomalainen

      • smääää

        Ei todellakaan ole


    • Näin on
    • suosittelen

      www.pretty.fi

    • junno

      Olisiko kellään vinkkiä mistä saisi edullisesti nimenomaan OSIS tuotteita?

    • my way

      etsin hyvän ja kalliin tuotteen Suomesta ja sitten ostan sen puoleen hintaa ebaysta

    • skglfg

      Kosmetiikkaa, ja myös luonnonkosmetiikkaa löydät täältä: Iherb. Minun suosikkiverkkokauppa! Edullisia Suomen hintoihin nähden!! Nykyään tilaan tuolta lähes kaikki kosmetiikat (ja ravintolisät ym.). Saat tällä koodilla ensimmäisestä tilauksesta 5 dollarin alennuksen: IHE008

    • kosminen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      249
      791
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe