Onko Lutterin kirkko hengellisessä

Aramiz

Vararikossa:

Huhuilut käyvät ympäri maailman kertoen Martin
kirkon olevan Hengellisen vararikon partaalla.

Äiti kirkosta on kuulema saatu apua, kuitenkin
tämän avun tarkoitushan onkin kääntynyt siihen suuntaan, että vararikko todella onnistuu, koska hengellisen tilan korjaajiksi on otettu Jesuiitta
Ribera.

Hänen avullaan Martin vararikkolaiset palaavat
takaisin Äidin helmaan. Kertokaa hieman paremmin
tämän huhuilun tausta tekiöistä! Eikö Martin työ
ollutkaan oikeaa Evankeliumia?

22

794

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kristitty.ihminen

Jos kysymyksessä on Turussa oleva martinkirkko (Lutherin Martin), ja sen tiistai-illat, niin siihen on sanottava, ettei siellä oleva toiminta ole milloinkaan ollut Jumalan työtä. Tosin he ovat saaneet sinne joskus hämäyksen vuoksi raitishenkisiäkin julistajia. Tämän he ovat tehneet vain siinä pirullisessa mielessä, että saisivat näytetyksi ihmisille, kuinka heillä käy se ja sekin puhuja. Näin he juonitteluillaan saavat siihen samaan eksytyksen henkeen mukaan vilpittömiäkin kristittyjä.
      Itse vetäjät Martti Lutherin kirkossa ovat kastamattomia luterilaisia.

• luterilainen,

niin kuinka voi olla kastamaton, siellähän kastetaan jo vauvana.
        Vai onko tämä joku uusi luterilaisten lahko tai
        eriseura, vai mikä tää juttu on?

• näppituntumalla
        luterilainen, kirjoitti:

niin kuinka voi olla kastamaton, siellähän kastetaan jo vauvana.
        Vai onko tämä joku uusi luterilaisten lahko tai
        eriseura, vai mikä tää juttu on?

... ettei ole montaa kertaa kastettu.

• Hermanni

Väestön kato:

Olen lukenut noita tilasto tietoja, joista olen huomannut Lutterin kirkon kärsivän väestön katoa.

Ehkä tämä kato johtuu siitä, kun Lutterin Suutarit eivä pysy omissa lesteissään, Eikö se vanha Suomalainen sanan parsi sano, että Suutari
      pysyköön omissa lesteissään. Nyt kun kukaan ei katso Lutterin lampaiden perään, niin Jeesuksen
      lammas varkaat vievät Lutterin lampaat omiin
      karsinoihinsa.

Paimenet o hoi menkää lampaidenne perään, tai
      kohta teidän laumassa on täysi kato. Kuitenkin
      tässäkin lienee hyvä puoli kun ei oo lampaita,
      niin ei tarvita paimeniakaan vai mitä.

• Aramiz

miksi: miksi Lutterin kirkko menettää suurella vauhdilla jäseniään pois kirkko rekisteristä
      voisitko vastata syytä tähän. onko kirkko kansa viisastunut?

• Kuka lähtee mistäkin syystä.

Minä ja monet muut lähdimme naispappeuden ja sekularisoitumisen takia.

• Aramiz
        uskova_1 kirjoitti:

Kuka lähtee mistäkin syystä.

Minä ja monet muut lähdimme naispappeuden ja sekularisoitumisen takia.

Voisitko kertoa mikä on uuden kirkkosi nimi, jonka olet perustanut? Koeta myös laittaa kuvasi nimimerkkiisi, että näemme miltä uskova 1 näyttää luonnossa. Eipä tiedä vaikka tuntisin tämän hyvän ystäväni hieman paremmin!

• todella
        Aramiz kirjoitti:

Voisitko kertoa mikä on uuden kirkkosi nimi, jonka olet perustanut? Koeta myös laittaa kuvasi nimimerkkiisi, että näemme miltä uskova 1 näyttää luonnossa. Eipä tiedä vaikka tuntisin tämän hyvän ystäväni hieman paremmin!

Että uskova1 vastaa kysymykseesi ja vielä kuvan kera, ei tule tapahtumaan! Haluaa olla piilossa.

• valmistelet?
        Aramiz kirjoitti:

Onko elämäsi ainoa tehtävä saada uskova1 pois uskosta? Hän on sanonut valmistautuneensa marttyyrikuolemaan, jos et saa luopumaan, oletko tappajaletkan kerääjänä?

• Kaaleppi
        Aramiz kirjoitti:

------------

• Aramiz kirjoitti:

Ei yhtään mikään. En ole perustanut yhtään mitään kirkkoa. Olen sanonut olevani rivijäsen ja myös sen, että muut seurakunnassani eivät ole kiinnostuneet sinun ellenuskonnostasi.

• todella kirjoitti:

Että uskova1 vastaa kysymykseesi ja vielä kuvan kera, ei tule tapahtumaan! Haluaa olla piilossa.

Kokonaan piilossa oleva, nimimerkitönkö nyt onkin sitten oikeutettu halveksimaan nimimerkillä kirjoittelevaa piilossa olevaksi.

• valmistelet? kirjoitti:

Onko elämäsi ainoa tehtävä saada uskova1 pois uskosta? Hän on sanonut valmistautuneensa marttyyrikuolemaan, jos et saa luopumaan, oletko tappajaletkan kerääjänä?

No itselleenhän tuo vain harmia tekee uskovia vastaan hyökkäämällä, ei minulle siitä vahinkoa koidu.

• Aramiz
        todella kirjoitti:

Hän vain härnäilee toisia, piilonimimerkin takaa
        kuitenkaan hänellä ei ole uskallusta näyttää
        mitään itsestään. Kertoo vain tulevansa Marttyyriksi. Miksi hän sellaista edes ajattelee
        hänhän on aivan maailman mielen mukainen ja toimii kaikessa mistä maallistunut ihminen pitää

Päin vastoin Hän haluaa peittää päänsä ja olla itse pyöveli kirveineen. Tätähän se piilossa oleminen edellyttää. Hänen toinen nimimerkkinsä
        on k-mies Raimo ynnä muita salamerkkejä.

Jospa hän laittais edes Kanin kuvan jolla on pää piilossa, niin sekin selventäisi hieman asiaa. Tai pikkusen kanan pojan kuvan.

Siunausta

vaan

uskovalle

• Aramiz
        uskova_1 kirjoitti:

Ei yhtään mikään. En ole perustanut yhtään mitään kirkkoa. Olen sanonut olevani rivijäsen ja myös sen, että muut seurakunnassani eivät ole kiinnostuneet sinun ellenuskonnostasi.

Ellenin todisteita. Tämä on Jeesus uskon palsta
        eikä Ellenin palsta, vaikka koetatkin tehdä tästä Ellenin palstaa.

• kui vaa
        Kaaleppi kirjoitti:

------------

....ookkos kuullu iisakin kirkosta?

• puolijumalana

Demigod = puolijumala

• Aramiz

Kai tiedäd ettei kukaan voi muuttaa Nimimerkkiä
        joten ystäväni ole haehajäljillä. Kokeile nimimerkin muutosta jos et usko. Se ei onnistu,

mutta pelkuruus näkyy kyllä onnistuvan. Koeta nyt rohkaista mielesi ja anna hyvä kuva itsestäsi
        , nin sillon näemme kuinka kivalta numero uuno näyttää.

Sitä paitsi Raamattu kertoo sellaisia Että me kaikki olemme Jumalia, Saattaa olla niin, että numero uuno on Puolijumala. Totuuhan on se että jos me kuulumme jumalan sukuun, niin silloinme kaikki olemme Jumalia

Siunausta

sinulle

pelostasi huolimatta

• Aramiz

Tälle palstalle, mutta nyt selvisi syy, yks minun tuttu sanoi, että ykkös uskova on polttanut sillat takanaan ja hän pelkää kauheesti
        tulevansa julki, kuka hän on. Joten lienee parempi olla tekemättä vihamiehiä, ettei tarvitse edes omaa kuvaansa hävetä.

Siunausta

vaan

• Aramiz kirjoitti:

Tälle palstalle, mutta nyt selvisi syy, yks minun tuttu sanoi, että ykkös uskova on polttanut sillat takanaan ja hän pelkää kauheesti
        tulevansa julki, kuka hän on. Joten lienee parempi olla tekemättä vihamiehiä, ettei tarvitse edes omaa kuvaansa hävetä.

Siunausta

vaan

Oletpa taas huvittava. Onhan täällä jo kaksi kuvaa: sinun ja Jarlaun. Muiden kuvia ei sitten olekaan. Miksi minua niin kovasti kaipaat. Eikö muiden täällä kirjoittavien kuvat kiinnosta sinua ollenkaan?

• Aramiz
        uskova_1 kirjoitti:

Oletpa taas huvittava. Onhan täällä jo kaksi kuvaa: sinun ja Jarlaun. Muiden kuvia ei sitten olekaan. Miksi minua niin kovasti kaipaat. Eikö muiden täällä kirjoittavien kuvat kiinnosta sinua ollenkaan?

Miltä näyttää Jeesuksen vihamiehen kuva. Kaipa se on Juudaksen kuvan kaltainen. joten ei kannata kysellä. Reilut kirjoittajat yleensä laittaa kuvansa

• MiracleMike
        Aramiz kirjoitti:

Kai tiedäd ettei kukaan voi muuttaa Nimimerkkiä
        joten ystäväni ole haehajäljillä. Kokeile nimimerkin muutosta jos et usko. Se ei onnistu,

mutta pelkuruus näkyy kyllä onnistuvan. Koeta nyt rohkaista mielesi ja anna hyvä kuva itsestäsi
        , nin sillon näemme kuinka kivalta numero uuno näyttää.

Sitä paitsi Raamattu kertoo sellaisia Että me kaikki olemme Jumalia, Saattaa olla niin, että numero uuno on Puolijumala. Totuuhan on se että jos me kuulumme jumalan sukuun, niin silloinme kaikki olemme Jumalia

Siunausta

sinulle

pelostasi huolimatta

tuo, että ihmiset olisivat jumalia, ole jotakin new agelaisten, itämaisten tai muiden lappalaisten juttuja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      172
      7382
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      33
      4479
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      120
      2595
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      68
      2112
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      88
      1543
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      212
      1495
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1121
    8. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      15
      1041
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      1009
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      225
      977
    Aihe