Koska elämä alkaa

puhuri

kun aina miettii, että sitten kun tämä asia on hoidettu, voin alkaa elämään. Nuorena oli ajatus, että kun koulun saa ohi, alkaa elämä. Sitten tuli seurustelusuhde ja ajatus, että kun yhteen muutetaan, voi alkaa elää. Sitten piti saada lapsia, että elämä vois alkaa ja oltais perhe. Sitten piti erota, että vois alkaa kunnolla elämään. Nyt vaan ajattelee, että kunhan lapset kasvaa aikuisiksi, voi jo ajatella omaakin elämää. Taitaa liukua ohi koko elämä.

12

536

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokinen

Kun ei oikein tiedä millaista se 'alkanut' elämä on, kuvittelen että elämä alkaa aina uusissa tilanteissa uudelleen ja uudelleen.
      Kun pääsee kouluun, koulusta pois ja töihin, töistä pois,,,,,elämä on alkujen ketju ja hyvä niin.

Ei sen kummempi juttu tämä elämä. Pitää hoidella homma himaan.

Joku hajattelisi että elämä alkaa siitä mihin se päättyy.

• puhuri

Elämä on uusien alkujen ketju. Joo joo. Ei huono. Sitten pitää osata nauttia myös ajoista näiden alkujen välillä.

• Tanevaan

Kun pysähdyt vedät syvään henkeä ja rupeat elämään.Kaikki on tässä ja nyt.
      STRESSISTEN RUKOUS
      Anna minulle voimaa hyväksyä ne asiat joita en voi muuttaa, rohkeutta muuttaa ne asiat joita en voi hyväksyä, ja viisautta piilottaa niiden ihmisten ruumiit, jotka olen tänään tappanut, koska he ovat ottaneet minua päähän. Ja auta minua olemaan myös varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan.

Auta minua aina antamaan 100% työpanos
      * 12 % maanantaina
      * 23 % tiistaina
      * 40 % keskiviikkona
      * 20 % torstaina
      * 5% perjantaina

Ja auta minua muistamaan....
      ... että kun minulla on todella huono päivä ja näyttää siltä että kaikki ihmiset yrittävät vain vittuilla minulle, niin tarvitsen 42 lihasta otsani rypistämiseen ja vain 4 lihasta ojentaessani keskisormeni ja haistattaessani heille paskat.

• puhuri

Mulla on ollu tämä joskus mut se on kadonnut. Hyvä ku sain taas miettiä.

• ILLAT

-tänään tulee aiheeseen liittyvä elokuva Hiljaiset Sillat mtv:ä.Kannattaa katsoa,se kertoo juuri noista
      tunteista ja mietteistä,halusta kokea jotain suurta,kohdata sen OIKEAN,vai kuka onkaan se oikea? Elämä ei mielestäni voi liukua ohi,se on aina läsnä,menneisyys,nykyisyys,tulevaisuus.Elämähän on todellakin laiffii.. :)

• puhuri

siis myös siksti-fifti. Mä ajattelin kattoa sen leffan. Olen joskus nähny, mut yleensä ku romantiikka ei oikein ole mun laji, mut noi näyttelijät tekee sen hyvin.

• Pirre*

yhdeksän kuukautta ennen syntymääni.

• Tyypeille, jotka kertovat elävänsä "täyttä elämää".
      Muotivinkaisu tuo on mielestäni. Täyttä elämää!

Ne goisaa keskim. 8h/vrk! Jokainen kaltaiseni patalaiska jätkä elää siis ainakin 33-50%
      täyttä elämää. Häh häh vaan!

• tukkusutija

ma goisin puolet vuorokateudesta alvariinsa. nin olen saman hyväksi todetun laskupopin mukaan noin 50 prosenttinen.

ps. fortis sokuripalan lävitse ilman plantinkia kuivaa huulia.

• puhuri

Kukapa vois selvittää mitä on "täysi elämä"? Sama tyyppi osais varmaan vastata siihen, mitä on "elämänhallinta".

• asiaa miettinyt

Olen lukenut monenlaisiakin ohjekirjoja. Ongelma on vain siinä, ettei ole tahtoa alistua vanhempien ja itseään viisaampina pitävien neuvoihin.

Niihin kuuluvat tärkeinä osina juuri opiskelu, perheen perustaminen jne. Ne asiat, joista ei välttämättä osaa nauttia kuin jälkeenpäin.

Ero ei oikein kuulu kenenkään tulevaisuuden suunnitelmiin, että se on ylimääräinen rasite.

Onnellinen tunne tässä ja nyt, siitä on pidettävä kiinni.

• puhuri

se ero voi olla myös uudestisyntyminen. Mun elämä rikastu henkisesti ja köyhtyi aineellisesti. Olen onnellinen nykyään.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3027
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      72
      2585
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2344
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      35
      2081
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      18
      1446
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1376
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1373
    8. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13
      1259
    9. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10