BMX vai maastopyörä?

7iog

kumpi olisi parempi, BMX vai joku maastopyörä kun haluaa kikkailla sillä eikä oo mahdollista päästä mihinkään rampille eikä semmoseen. en mielellään haluu maksaa siitä hirveesti, niin että onko halvat pyörät miten kunnollisia esim. jotkut bilteman?

22

7351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BMX BMX BMX BMX

kikkailuun ja temppuiluun ehdottomasti BMX!

ja unohda biltema.
      katso www.fi-bmx.com

foorumin osta ja myy palsta

• 7iog

mitenkäs hyppiminen hyppyreistä ja tasamaalta,kummalla se onnistuu paremmin? maastopyörä ois mukavampi sen takia kun sillä on parempi ajaa välimatkat jotka on vähä turhan isoja. BMX ei oo niin hyvä siihen. ja onko temppuiluun omia maastopyöriä vai kelpaako joku perusmaasturi siihen?

• bmx poika

no se on jo selvä ...biltema sucks...ha ha...ne filarit hajoo käsii

• seero
        7iog kirjoitti:

mitenkäs hyppiminen hyppyreistä ja tasamaalta,kummalla se onnistuu paremmin? maastopyörä ois mukavampi sen takia kun sillä on parempi ajaa välimatkat jotka on vähä turhan isoja. BMX ei oo niin hyvä siihen. ja onko temppuiluun omia maastopyöriä vai kelpaako joku perusmaasturi siihen?

Bilteman pyörät ovat ovat jotkut hyviä minulla on itsellani bilteman soda spring sillä voi hyppiä hyppyreistä eikä se hajoa.voitte katsoa.Minun kuvat irc-galleriasta minun nick on -Kehveli.

• jäänalle
        bmx poika kirjoitti:

no se on jo selvä ...biltema sucks...ha ha...ne filarit hajoo käsii

ei todellakaan hajoa oot vääräs osta bilteman fikke niin näät.

• juu juu
        jäänalle kirjoitti:

ei todellakaan hajoa oot vääräs osta bilteman fikke niin näät.

mulla ei oo vielä BMX:ää mutta ostan sen pian mist sais ostettuu kun mun entinen pyörä hajos käsiin

• aaaasssssuuuuuu

www.offshore.fi

• kapula

toi on huono paikka menkää irc-galleriaan ja kirjoittakaa nick kohataan seeroniin näätte mun kuvat.

• Naamapena

Nimenomaan

• kapula

soo soo tiesiks et suomi24 keskustelus ei saa kiroilla.

• niko

kikkailuun on parempi pmx mutta jos aijot ajaa vähänkään ememmän niin suosittelisin maastopyörää bilteman pyörät ei oo mitään laatutuotteita eikä kestä kovin paljoo

• jokotai vai vai

en oo varma ostaisinko bmx vai dirtpyörän ku ajelisin kouluu jku 1 km ja 10-5km matkojakin ja dirttaan myös joskus.Koulumatkalla ku käyttää mielikuvitusta nii voi hyppiä bunny-hoppeja ja tehä kaikkia pikku hyppyjä niin Kumpi on parempi,..vai kampi

• twinittäjä

Itse suosin näitä dirttipyöriä koska ne ovat juuri tälläiseen kikkailuun tarkotettuja ja niillä onnistuu myös metsässä kikkailu (miksi ei bmx:llä myös). Hyvä perus esimerkki on tuo intersportissa myytävä jamis vai mikä se oli (näyti ainkin ihan toimivalta :)). Loppukädessä päätät sen itse kumpi on parempi. Jos haluat kikkailla myös metsässä osta isorenkaisempi dirrti tai dh(kalliita) jos kadulla osta bmx

• jonas_

ei kantti ostaa pilteman pmx pyörää itse ostin ja meni heti rikki.

• BMX

elikkäs oisin ostamas BMX:ää mistä sais mahollisimman halpaa 200€ JA alaspäin

• bmx ***

alle 200 eurolla ei saa laadukasta... jos haluut halvan ja hyvän nii osta joku felt... suosittelen felt hereticii tai ethicii :D

• pate.bemaxa
        bmx *** kirjoitti:

alle 200 eurolla ei saa laadukasta... jos haluut halvan ja hyvän nii osta joku felt... suosittelen felt hereticii tai ethicii :D

mul on ethic ja on todellaki hyvä mut jos panostat lajiin tosissaa ja haluut hyvän ni suosittelen felt manic tai mystic bmx pyöriä osta bikeshopis tai jos et haluu felttii ni mee signaturebmx.fi

• haulikko sonni

mul o iha vitu hieno beksi

• Apua???

Kannattaako ostaa united supreme SU3? Ja kannattaako se ostaa paikasta dascomp sillä siellä on halpaa mutta toimiiko ne samanlailla kun ostaisi esim. signaturesta??? Mulla on ollu jo 2 bmx:ää mutta vähän kevyemmän ja muutenkin paremman haluaisin.

• NOT?DAXWE!

ÄLÄ danscompist maksat 2:in kertasen hinnan siit kato tilasin sielt SU3:sen

MAKSOIN TUPLAN!!!!!

sinne meni rahat ja sain vast talvel sen ku tilasin kesäl :(

MUUTA AMERIKKAA JA SIT DANSSIST ;)

• ohho12

raicing bmx tai dirtti metsä/monttu tempuiluun. bmx flatille tai street/ par bmx merkit jotka on hyvia on baimondback, felt, fit, we the peapol, miraco

• DePu::::::::::::----

mulla on BMX mikä makso 399e mut jos haluu temppuilla kunnolla nii osta BMX!!!!!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2606
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2242
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2139
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1742
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1617
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1556
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe