Varaosa monitoimikoneeseen?

Magimix 2800 S

Löytyisiköhän keltään kaappien kätköistä vanhaa ranskalaista Magimix 2800 S -monitoimikonetta tai varsinkin siihen kuuluvia irto-osia?

Loistava kone, ollut meillä käytössä varmaan pian 25 vuotta, mutta muovimen levynpidike on rikkoutunut (ratin näköinen, johon kiinnitetään viipalointi-, suikalointi- ja raastinlevyt).

Olisin halukas ostamaan sellaisen, jos joku ystävällisesti sellaisen löytäisi. Ehkä muitakin osia ko. koneeseen jatkoa ajatellen, ellei hinta ole hirmuinen.

Silloiset maahantuoja- ja huoltoyritykset taitavat olla nykyisin muisto vain, ainakaan netistä ei löytynyt enää.

Kiitos etukäteen!

11

2994

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ken Ties
      • Magimix 2800 S

        Kiitos vinkistä. Tiedustelen asiaa tuolta liikkeestä, vaikka sivuilla ei Magimixistä mainintaa ollutkaan.

        En oikein tiedä missä niitä on aikanaan myyty, muistelen ostaneeni sen joltain maahantuojan edustajalta. Mutta siitä on jo aikaa :)


    • Tuuli4711

      jos joku olis myymässä huuto.netissä tai laita keltaiseen pörssiin osto-ilmoitus

      • Magimix 2800 S

        Joo, hyvä idea tuokin, kiitos. Englannista löytyi erään liikkeen sivusto, jossa varaosia myydään myös näihin vanhempiin malleihin, mutta kauppaa käydään vain luottokortein eikä minulla ole sellaista. Jatkan etsintöjä :)


    • tuulia
    • Markku

      Miten kävi löysitko mistään? Meidänkin koneesta on sama "ratti" rikki! Englantilaiselta Magimixin varaosaluettetlosivulta esine kyllä löytyy, mutta kaupanteko ei näytä onnistuvan kuin UK:n alueelle.

      • Marine

        Magimix on ranskalainen ja varaosat löytyvät osoittesta www.miss-pieces.com. Kaikki mallit, kaikki osat. Nopea toimitus. Tilasin viikko sitten.


    • Minttu6

      Vieläkö olet Magimixin osaa vailla? Ostin uuden ja minulla on kaikki varaosat ja konekin kunnossa, mutta kulhon kansi meni rikki, enkä jaksa tilata Ranskasta uutta. Osat ovat Espoossa. Mies meinasi juuri viedä ne keräyspisteeseen.

    • Hei, me olemme kiinnostuneita ostamaan teille tarpeettomat osat.

    • Varaosista kiinnostu

      Minulla on myös samanlainen kone ja sama osa on rikkoutunut,olisin kiitollinen jos minäkin saisin sen osan. En luovu vielä koneestani, koska olen ollut niin tyytyväinen tuotteeseen muuten.

    • Anonyymi

      Mulle tuli sama ongelma. En löydä mistään yhtä varaosaa, jonka tiedän jo ostaneeni. Siinä vaoheessa maalautin koneen uudelleen ja ostin kulhoja ym lisää. Ja samalla sen tapin, kun ajattelin, ettei niitä hetken päästä enää saa.
      Se on moottorin tappi, johon kaukalot laitetaan. Se on rikkoutunut, ja meinasin vaihtaa siihen uuteen.
      Todella hyvä kone ja on hintansa aikaa jo haukkunut. Ostin se v 1976.
      Nyt tuntuu siltä, että toinen käsi on mennyt poikki.
      Toivoa sopii, että sen löytäisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .

      Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      2745
    2. Puolustusvoimien henkilötiedustelukurssi

      on uusi kurssi poikkeusoloja varten, jonna kuka tahansa voi hakea. Ehkä se korvaa entisajan "kyläpäälliköt"? Vai onko mu
      Maanpuolustus
      60
      2168
    3. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      154
      2131
    4. Opettajat kertovat miten karuksi koulunkäynti on mennyt Suomessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010672912.html Tämä asia on ollut jo tiedossa monilla tavan ihmisillä pitkään Suomessa
      Maailman menoa
      155
      1969
    5. Kenen kanssa haluat rakastella??

      Siitä galluppia, vastatkaa vaan rohkeasti! SANNA! 😚😘, on aapeen vastaus. Ja se ei selittelyjä kaipaa! Mieheltä
      Ikävä
      65
      1902
    6. Kysyisin vain yhden kysymyksen

      Haluatko häntä, kaivattuasi, enää oikeasti elämääsi?
      Ikävä
      116
      1748
    7. Mitä haluaisit sanoa ikäväsi kohteelle

      juuri nyt? Aloittaja: Olisit tarjonnut vaan!! 😛
      Ikävä
      86
      1469
    8. Uskotko että kaivattusi

      tykkäisi ulkonäöstäsi?
      Ikävä
      108
      1291
    9. Hiljaisuus särkee sydämeni

      Mutta olen yhä olemassa. Enkö ansaitse totuutta. Emmekö me -sinä ja minä -ansaitse sitä. Emmekö olisi ansainneet yhden
      Ikävä
      65
      1135
    10. Olen koittanut

      Suhtautua sinuun joka päivä kuin keneenkä tahansa muuhun ihmiseen. Mutta kun jostain ihmisestä tulee tärkeä, hänestä väl
      Ikävä
      54
      1119
    Aihe