Joko löytyy hyllystä tai yleensä hallusta uusi "Keeper of the Seven Keys - The Legacy"?
Aika hyvä levy sanoisin...mutta biisithän olisi voinut laittaa yhdellekin levylle. On aika kiva kun aloitettiin heti pitkällä biisillä.
Oon nyt kolmesti käynyt läpi levyn. Ehkä siitä tulee klassikko, mutta luultavasti ei, vain hyvä albumi.
Uusi Helloween
6
484
Vastaukset
- Darkane
Ei voita missään nimessä ekoja Keepereitä. Uudemmista parempi on Dark Ride
Keeper II on suosikki-Helloweenini, uusimmista suosikkini on "Master of the Rings". Mutta aika kiva albumi toi uusi kuitenkin.
Dark ride on kyllä parhaimpia levyjä... uusin on ihan hyvän olonen parin kuntelun jälkeen, mrs god on varmaan se mihin kyllästyy ensimmäisenä, koska tässä vaiheessa se kuulostaa levyyn parhaimmalle kappaleelle...myös silen rain ja invisible man on mielestäni aika hyviä...
- make
hy_tone kirjoitti:
Dark ride on kyllä parhaimpia levyjä... uusin on ihan hyvän olonen parin kuntelun jälkeen, mrs god on varmaan se mihin kyllästyy ensimmäisenä, koska tässä vaiheessa se kuulostaa levyyn parhaimmalle kappaleelle...myös silen rain ja invisible man on mielestäni aika hyviä...
hyvä levy,monta hyvää piisiä,kolahtaa ainaki henk-kohtaisesti!
hy_tone kirjoitti:
Dark ride on kyllä parhaimpia levyjä... uusin on ihan hyvän olonen parin kuntelun jälkeen, mrs god on varmaan se mihin kyllästyy ensimmäisenä, koska tässä vaiheessa se kuulostaa levyyn parhaimmalle kappaleelle...myös silen rain ja invisible man on mielestäni aika hyviä...
onhan siinä Mr. Torture, If I could fly, immortal, I live for your pain...joista viimeksi mainittu on lyyrikoiltaan nannaa...mutta ei kauhean erikoinen.
- nöpö
Olen hommannut pari näitä uudempia helloween-levyjä, aika masentavaa kuunneltavaa verrattuna vanhempaan. Onko tämä uusin nyt minkä tyylistä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644