Joko löytyy hyllystä tai yleensä hallusta uusi "Keeper of the Seven Keys - The Legacy"?
Aika hyvä levy sanoisin...mutta biisithän olisi voinut laittaa yhdellekin levylle. On aika kiva kun aloitettiin heti pitkällä biisillä.
Oon nyt kolmesti käynyt läpi levyn. Ehkä siitä tulee klassikko, mutta luultavasti ei, vain hyvä albumi.
Uusi Helloween
6
484
Vastaukset
- Darkane
Ei voita missään nimessä ekoja Keepereitä. Uudemmista parempi on Dark Ride
Keeper II on suosikki-Helloweenini, uusimmista suosikkini on "Master of the Rings". Mutta aika kiva albumi toi uusi kuitenkin.
Dark ride on kyllä parhaimpia levyjä... uusin on ihan hyvän olonen parin kuntelun jälkeen, mrs god on varmaan se mihin kyllästyy ensimmäisenä, koska tässä vaiheessa se kuulostaa levyyn parhaimmalle kappaleelle...myös silen rain ja invisible man on mielestäni aika hyviä...
- make
hy_tone kirjoitti:
Dark ride on kyllä parhaimpia levyjä... uusin on ihan hyvän olonen parin kuntelun jälkeen, mrs god on varmaan se mihin kyllästyy ensimmäisenä, koska tässä vaiheessa se kuulostaa levyyn parhaimmalle kappaleelle...myös silen rain ja invisible man on mielestäni aika hyviä...
hyvä levy,monta hyvää piisiä,kolahtaa ainaki henk-kohtaisesti!
hy_tone kirjoitti:
Dark ride on kyllä parhaimpia levyjä... uusin on ihan hyvän olonen parin kuntelun jälkeen, mrs god on varmaan se mihin kyllästyy ensimmäisenä, koska tässä vaiheessa se kuulostaa levyyn parhaimmalle kappaleelle...myös silen rain ja invisible man on mielestäni aika hyviä...
onhan siinä Mr. Torture, If I could fly, immortal, I live for your pain...joista viimeksi mainittu on lyyrikoiltaan nannaa...mutta ei kauhean erikoinen.
- nöpö
Olen hommannut pari näitä uudempia helloween-levyjä, aika masentavaa kuunneltavaa verrattuna vanhempaan. Onko tämä uusin nyt minkä tyylistä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368