"Ja lohikäärme vihastui vaimoon ja lähti käymään sotaa muita hänen jälkeläisiänsä vastaan, jotka pitävät Jumalan käskyt ja joilla on Jeesuksen todistus."Ilm.12:17.
Lähitulevaisuudessa saamme nähdä näiden sanojen täyttyvän, kun protestanttiset kirkot liittyvät maailmaan ja paavinvaltaan niitä vastaan, jotka pitävät käskyt. Kirkko ja valtio valmistautuvat parhaillaan tulevaa taistelua varten. Tietä valmistellaan suuressa mittakaavassa niiden valheen ihmeiden ilmaisemiseksi, joilla, jos mahdollista, saaatana pettäisi valitutkin. Saatana kiihottaa vihaa sitä pientä vaatimatonta joukkoa vastaan, joka tunnontarkasti kieltäytyy hyväksymästä yleisiä tapoja ja perinteitä. Saadakseen suosiota ja valtaa lainsäätäjät suostuvat vaatimukseen sunnuntailain säätämisestä. Tällä taistelukentällä käydään totuuden ja valheen välisen taistelun viimeinen suuri vaihe. Eikä meitä ole jätetty epätietoisiksi lopputuloksesta. Herra on nyt, kuten Mordokainkin päivinä, puolustava totuuttaan ja kansaansa. --Amerikka luopuu jokaisesta protestanttisen ja tasavaltaisen hallitusnuodon periaatteesta ja huolehtii paavillisten valheiden ja petosten levittämisestä, silloin voimme tietää, että saatanan ihmeellisen toiminnan aika on tullut ja loppu on lähellä.
Herra tekee työtään. Koko taivas on liikkeellä. Koko maailman Tuomari on pian nouseva ja asettava ennalleen halveksitun arvovaltansa. Vapautuksen merkki pannaan niihin ihmisiin, jotka pitävät Jumalan käskyt, jotka kunnioittavat hänen lakiaan ja kieltäytyvät ottamasta pedon tai sen kuvan merkkiä.
Jokainen väittely, jokainen moite ja parjaus on Jumalan keino, jonka tarkoitus on saada aikaan tiedonhalua ja herättää mieliä, jotka muuten nukkuisivat. Kansa jonka Jumala on tehnyt lakinsa säilyttäjiksi, ei saa antaa valonsa olla piilossa. Totuutta on julistettava maan pimeillä paikoilla. Vaikeudet on kohdattava ja voitettava. Suuri työ on tehtävä, ja tämä työ on uskottu niille, jotka tuntevat touuden. Viimeinen varoitus on julistettava "monille kansoille, kansanheimoille, kielille ja kuninkaille", ja meille on annettu lupaus: "Katso minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."
EGW Testimonies, nide V (lyhennelmä)
Lohikäärmeen viha
20
767
Vastaukset
- kysymys.
toivottavasti saatte oman keskustelupalstan omalle opillenne, koska se muistuttaa niin paljon jehovantodistajien oppia?
Adventistien toiminta siis täyttää väärän profeetan vaatimukset tällä palstalla:
"Jokainen väittely, jokainen moite ja parjaus on Jumalan keino, jonka tarkoitus on saada aikaan tiedonhalua ja herättää mieliä, jotka muuten nukkuisivat"
Ellen G. White käski tulla tällekin herätysliikkeiden palstalle väittelemään, moittimaan ja parjaamaan, koska se on hänen mielestään Jumalan keino saada meissä aikaan tiedonhalu hänen harhanäkyjään ja harhaoppejaan ja harhaoppista kirkkokuntaansa kohtaan.
Vuonna 2005 olemme siis tuon kammotuksen, Ellen Whiten, työn kohteena päivittäin.- tie totuus ja elämä
Aivan oikein, tarkoitus on herätttää ihmisiä etteivät he hukkuisi. Tämähän on Jumalan tahto, ettei yksikään hukkuisi. Mutta jokainen valitsee puolensa itse. Tämä palsta kelpaa asiaan erinomaisesti. Monia tulee totuuden tuntoon ja he haluavat hylätä lain rikkomisen tiensä ja palata Jumalan armoon ja totuuteen.
- moi
tie totuus ja elämä kirjoitti:
Aivan oikein, tarkoitus on herätttää ihmisiä etteivät he hukkuisi. Tämähän on Jumalan tahto, ettei yksikään hukkuisi. Mutta jokainen valitsee puolensa itse. Tämä palsta kelpaa asiaan erinomaisesti. Monia tulee totuuden tuntoon ja he haluavat hylätä lain rikkomisen tiensä ja palata Jumalan armoon ja totuuteen.
18. Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
19. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
20. ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."
E.G.White käyttää vauhtipyöränä Jeesuksen kehoitusta apostoleilleen opettaa kaikki minkä olivat Jeesukselta oppineet.
Näin hän (ellen) vääristää jopa lähetyskäskyn merkityksen.
Lähetyskäsky kehotti tekemään Jeesukselle opetuslapsia eikä kirkkokuntien jäseniä.
Opetuskehoitus oli niihin asioihin joita Jeesus oli käskenyt heidän opettaa.
Kehoitus ei tarkoittanut ellenin tavoitteiden opettamista. - sini-silmänen
moi kirjoitti:
18. Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
19. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
20. ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."
E.G.White käyttää vauhtipyöränä Jeesuksen kehoitusta apostoleilleen opettaa kaikki minkä olivat Jeesukselta oppineet.
Lähetyskäsky kehotti tekemään Jeesukselle opetuslapsia eikä kirkkokuntien jäseniä.
Kehoitus ei tarkoittanut ellenin tavoitteiden opettamista.1. Sillä minä en tahdo, veljet, pitää teitä tietämättöminä siitä, että isämme olivat kaikki pilven alla ja kulkivat kaikki meren läpi
2. ja saivat kaikki kasteen Moosekseen pilvessä ja meressä
3. ja söivät kaikki samaa hengellistä ruokaa
4. ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa. Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi; ja se kallio oli Kristus.
Myös pienet lapset olivat mukana Egyptistä lähtiessä, joka oli esikuva. - sini-silmänen
moi kirjoitti:
Kehoitus ei tarkoittanut ellenin tavoitteiden opettamista.Matteuksen evankeliumi:
21:16 ja sanoivat hänelle: "Kuuletko, mitä nämä sanovat?" Niin Jeesus sanoi heille: "Kuulen; ettekö ole koskaan lukeneet: 'Lasten ja imeväisten suusta sinä olet valmistanut itsellesi kiitoksen'? - Sillä kaikki laki
sini-silmänen kirjoitti:
1. Sillä minä en tahdo, veljet, pitää teitä tietämättöminä siitä, että isämme olivat kaikki pilven alla ja kulkivat kaikki meren läpi
2. ja saivat kaikki kasteen Moosekseen pilvessä ja meressä
3. ja söivät kaikki samaa hengellistä ruokaa
4. ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa. Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi; ja se kallio oli Kristus.
Myös pienet lapset olivat mukana Egyptistä lähtiessä, joka oli esikuva.13. Te olette näet kutsutut vapauteen, veljet; älkää vain salliko vapauden olla yllykkeeksi lihalle, vaan palvelkaa toisianne rakkaudessa.
14. Sillä kaikki laki on täytetty yhdessä käskysanassa, tässä: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi".
--
13. Ja teidät, jotka olitte kuolleet rikoksiinne ja lihanne ympärileikkaamattomuuteen, teidät hän teki eläviksi yhdessä hänen kanssaan, antaen meille anteeksi kaikki rikokset,
14. ja pyyhki pois sen kirjoituksen säädöksineen, joka oli meitä vastaan ja oli meidän vastustajamme; sen hän otti meidän tieltämme pois ja naulitsi ristiin.
15. Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun.
16. Älköön siis kukaan teitä tuomitko syömisestä tai juomisesta, älköön myös minkään juhlan tai uudenkuun tai sapatin johdosta,
17. jotka vain ovat tulevaisten varjo, mutta ruumis on Kristuksen.
18. Älköön teiltä riistäkö voittopalkintoanne kukaan, joka on mieltynyt nöyryyteen ja enkelien palvelemiseen ja pöyhkeilee näyistään ja on lihallisen mielensä turhaan paisuttama
19. eikä pitäydy häneen, joka on pää ja josta koko ruumis, nivelten ja jänteiden avulla koossa pysyen, kasvaa Jumalan antamaa kasvua.
20. Jos te olette Kristuksen kanssa kuolleet pois maailman alkeisvoimista, miksi te, ikäänkuin eläisitte maailmassa, sallitte määrätä itsellenne säädöksiä:
21. "Älä tartu, älä maista, älä koske!"
22. - sehän on kaikki tarkoitettu katoamaan käyttämisen kautta - ihmisten käskyjen ja oppien mukaan? - Frefermoitu
Kaipa tää White on jotain Hyvää saanut aikaan,
koska prosentuaalisesti Whiten kirkon joukossa
on paljon pienempi prosentti Linnan kundeja mitä on meillä Lutterilaisilla. Joten tää moraali
puoli näyttää olevan heillä korkeammalla kuin meillä - John
Sillä kaikki laki kirjoitti:
13. Te olette näet kutsutut vapauteen, veljet; älkää vain salliko vapauden olla yllykkeeksi lihalle, vaan palvelkaa toisianne rakkaudessa.
14. Sillä kaikki laki on täytetty yhdessä käskysanassa, tässä: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi".
--
13. Ja teidät, jotka olitte kuolleet rikoksiinne ja lihanne ympärileikkaamattomuuteen, teidät hän teki eläviksi yhdessä hänen kanssaan, antaen meille anteeksi kaikki rikokset,
14. ja pyyhki pois sen kirjoituksen säädöksineen, joka oli meitä vastaan ja oli meidän vastustajamme; sen hän otti meidän tieltämme pois ja naulitsi ristiin.
15. Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun.
16. Älköön siis kukaan teitä tuomitko syömisestä tai juomisesta, älköön myös minkään juhlan tai uudenkuun tai sapatin johdosta,
18. Älköön teiltä riistäkö voittopalkintoanne kukaan, joka on mieltynyt nöyryyteen ja enkelien palvelemiseen ja pöyhkeilee näyistään ja on lihallisen mielensä turhaan paisuttama
19. eikä pitäydy häneen, joka on pää ja josta koko ruumis, nivelten ja jänteiden avulla koossa pysyen, kasvaa Jumalan antamaa kasvua.
20. Jos te olette Kristuksen kanssa kuolleet pois maailman alkeisvoimista, miksi te, ikäänkuin eläisitte maailmassa, sallitte määrätä itsellenne säädöksiä:
22. - sehän on kaikki tarkoitettu katoamaan käyttämisen kautta - ihmisten käskyjen ja oppien mukaan?Jos adventistit uskoisivat Raamattua enemmän kuin meedio Ellenin kautta saatuja riivaajien oppeja, niin se eksytys lopetettaisiin heti.
Valitettavasti Jumalan sana kuitenkin hyljätään ja seurataan Ellenin "uutta tietoa" - ja kierretään maat ja mantereet riistämässä ihmisiltä voittopalkinnot.
Tässä edellisen kirjoittajan esilletuomat koko adventismin kumoavat jakeet:
13. Te olette näet kutsutut vapauteen, veljet; älkää vain salliko vapauden olla yllykkeeksi lihalle, vaan palvelkaa toisianne rakkaudessa.
--
22. - sehän on kaikki tarkoitettu katoamaan käyttämisen kautta - ihmisten käskyjen ja oppien mukaan? - Aramiz
John kirjoitti:
Jos adventistit uskoisivat Raamattua enemmän kuin meedio Ellenin kautta saatuja riivaajien oppeja, niin se eksytys lopetettaisiin heti.
Valitettavasti Jumalan sana kuitenkin hyljätään ja seurataan Ellenin "uutta tietoa" - ja kierretään maat ja mantereet riistämässä ihmisiltä voittopalkinnot.
Tässä edellisen kirjoittajan esilletuomat koko adventismin kumoavat jakeet:
--
22. - sehän on kaikki tarkoitettu katoamaan käyttämisen kautta - ihmisten käskyjen ja oppien mukaan?Vain on Jeesuksen tulemuksen opetus kumottu!
Adventismi julistaa Jeesuksen toista tulemista.
Mitä ihmeen väärää tässä oikein on. Eikö Tää
Jeesus sitten tulekaan takaisin lupauksensa mukaan?
Jospa hän tuleekin Left behint muodossa? Näinhän
nämä Riberan valistetut kertovat. Harha tuli
seurakuntaan ensimmäisellä vuosisadalla luopioiden toimesta jäädäkseen seurakuntaan ja se jäi ja se on tiukasti kiinni Baabelin seka-sotkussa.
On todettu, että erittäin runsaasti väärennöksiä tehtiin oikeiden käsikirjoitusten joukkoon, koska Apostolien poistuttua alkoi ihan oikea
vääretäjien kultakausi. Meidän tulee aina muistaa
se, että kristillisyys on syntynyt pakanuuden
yhteys siteillä liitettynä muotona. nykyään ei
voida edes eroittaa kumpi on Jumala, onko se
Lusifer vai Jeesus.
Tähän ajatukseen ei tarvita muuta kuin Helvetti
tarina todistukseksi! - Vaikka taistelet sitä vastaan
Aramiz kirjoitti:
Vain on Jeesuksen tulemuksen opetus kumottu!
Adventismi julistaa Jeesuksen toista tulemista.
Mitä ihmeen väärää tässä oikein on. Eikö Tää
Jeesus sitten tulekaan takaisin lupauksensa mukaan?
Jospa hän tuleekin Left behint muodossa? Näinhän
nämä Riberan valistetut kertovat. Harha tuli
seurakuntaan ensimmäisellä vuosisadalla luopioiden toimesta jäädäkseen seurakuntaan ja se jäi ja se on tiukasti kiinni Baabelin seka-sotkussa.
On todettu, että erittäin runsaasti väärennöksiä tehtiin oikeiden käsikirjoitusten joukkoon, koska Apostolien poistuttua alkoi ihan oikea
vääretäjien kultakausi. Meidän tulee aina muistaa
se, että kristillisyys on syntynyt pakanuuden
yhteys siteillä liitettynä muotona. nykyään ei
voida edes eroittaa kumpi on Jumala, onko se
Lusifer vai Jeesus.
Tähän ajatukseen ei tarvita muuta kuin Helvetti
tarina todistukseksi!18. Älköön teiltä riistäkö voittopalkintoanne kukaan, joka on mieltynyt nöyryyteen ja enkelien palvelemiseen ja pöyhkeilee näyistään ja on lihallisen mielensä turhaan paisuttama
oooooooooooooooooooooo
2. Herra katsoo taivaasta ihmislapsiin nähdäksensä, onko ketään ymmärtäväistä, ketään, joka etsii Jumalaa.
3. Mutta kaikki ovat poikenneet pois, kaikki tyynni kelvottomiksi käyneet; ei ole ketään, joka tekee sitä, mikä hyvää on, ei yhden yhtäkään.
4. Eivätkö he mitään käsitä, kaikki nuo väärintekijät, jotka saavat leipänsä syömällä minun kansaani eivätkä avuksensa huuda Herraa?
5. Siinä heidät valtaa kauhu, sillä Jumala on läsnä vanhurskasten sukukunnassa.
6. Te saatatte häpeään sorretun aikeet, mutta Herra on heidän turvansa.
oooooooooooooooooooooooooo
2. Hullu sanoo sydämessänsä: "Ei ole Jumalaa". Turmiollinen ja iljettävä on heidän väärä menonsa; ei ole ketään, joka tekee sitä, mikä hyvä on.
3. Jumala katsoo taivaasta ihmislapsiin nähdäksensä, onko ketään ymmärtäväistä, ketään, joka etsii Jumalaa.
4. Mutta kaikki he ovat poikenneet pois, kaikki tyynni kelvottomiksi käyneet; ei ole ketään, joka tekee sitä, mikä hyvä on, ei yhden yhtäkään.
5. Eivätkö he mitään käsitä, nuo väärintekijät, jotka saavat leipänsä syömällä minun kansaani, eivätkä avuksensa huuda Jumalaa?
6. Siinä heidät valtaa kauhu, missä ei kauhistavaa ole; sillä Jumala hajottaa niiden luut, jotka sinua saartavat. Sinä saatat heidät häpeään, sillä Jumala hylkää heidät.
7. Oi, että Israelille tulisi pelastus Siionista! Kun Jumala kääntää kansansa kohtalon, silloin Jaakob riemuitsee, Israel iloitsee.
ooooooooooooooooooooooooooooooooooo
10. niinkuin kirjoitettu on: "Ei ole ketään vanhurskasta, ei ainoatakaan,
11. ei ole ketään ymmärtäväistä, ei ketään, joka etsii Jumalaa;
12. kaikki ovat poikenneet pois, kaikki tyynni kelvottomiksi käyneet; ei ole ketään, joka tekee sitä, mikä hyvä on, ei yhden yhtäkään.
13. Heidän kurkkunsa on avoin hauta, kielellänsä he pettävät, kyykäärmeen myrkkyä on heidän huultensa alla;
14. heidän suunsa on täynnä kirousta ja katkeruutta.
15. Heidän jalkansa ovat nopeat vuodattamaan verta,
16. hävitys ja kurjuus on heidän teillänsä,
17. ja rauhan tietä he eivät tunne.
18. Ei ole Jumalan pelko heidän silmäinsä edessä."
19. Mutta me tiedämme, että kaiken, minkä laki sanoo, sen se puhuu lain alaisille, että jokainen suu tukittaisiin ja koko maailma tulisi syylliseksi Jumalan edessä;
20. sentähden, ettei mikään liha tule hänen edessään vanhurskaaksi lain teoista; sillä lain kautta tulee synnin tunto.
21. Mutta nyt Jumalan vanhurskaus, josta laki ja profeetat todistavat, on ilmoitettu ilman lakia,
22. se Jumalan vanhurskaus, joka uskon kautta Jeesukseen Kristukseen tulee kaikkiin ja kaikille, jotka uskovat; sillä ei ole yhtään erotusta.
23. Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla
24. ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa,
25. jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit
26. jumalallisessa kärsivällisyydessään, osoittaaksensa vanhurskauttaan nykyajassa, sitä, että hän itse on vanhurskas ja vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen.
27. Missä siis on kerskaaminen? Se on suljettu pois. Minkä lain kautta? Tekojenko lain? Ei, vaan uskon lain kautta.
28. Niin päätämme siis, että ihminen vanhurskautetaan uskon kautta, ilman lain tekoja.
29. Vai onko Jumala yksistään juutalaisten Jumala? Eikö pakanainkin? On pakanainkin,
30. koskapa Jumala on yksi, joka vanhurskauttaa ympärileikatut uskosta ja ympärileikkaamattomat uskon kautta.
Ei ole ketään, ei ole silloin ellenikään, ja Raamattu ei tyhjiin raukea! - Tulla Ellenistiksi
Uskova ykkäsn työn tuloksena. Kiitos sinulle
olen lukenut Ellenin kirjoja ne ovat todellisia
Hengellisiä aaerteita. Tämä oli hino ajatus sinulta johdattaa minunkin laiseni kurja löytämään viekä aro oikeaan aikaan tämän Ellenin
kirjallisuuden välityksellä. Sinu hyökkäyksesi
herätti minussa todellisen mielen kiinnon tätä
kirjailiaa kohtaan. Suur kiitokset Uskova 1 si Tulla Ellenistiksi kirjoitti:
Uskova ykkäsn työn tuloksena. Kiitos sinulle
olen lukenut Ellenin kirjoja ne ovat todellisia
Hengellisiä aaerteita. Tämä oli hino ajatus sinulta johdattaa minunkin laiseni kurja löytämään viekä aro oikeaan aikaan tämän Ellenin
kirjallisuuden välityksellä. Sinu hyökkäyksesi
herätti minussa todellisen mielen kiinnon tätä
kirjailiaa kohtaan. Suur kiitokset Uskova 1 siKas Demigod alias Aramizhan se siinä esittää muka juuri tulleensa ellenistiksi, vaikka on Elleniä täällä mainostanut iäti.
Jos halua piiloutua muiden nimimerkkien taakse, niin älä kirjoita samoja kirjoitusvirheitä kuin Aramizina ja Demigodina!- Aramiz
uskova_1 kirjoitti:
Kas Demigod alias Aramizhan se siinä esittää muka juuri tulleensa ellenistiksi, vaikka on Elleniä täällä mainostanut iäti.
Jos halua piiloutua muiden nimimerkkien taakse, niin älä kirjoita samoja kirjoitusvirheitä kuin Aramizina ja Demigodina!Demigot on kuollut Ellen on kuollut! Aramiz elää
ja kaikki etsivienkin kirjoitukset Ukovana esiintyvä panee Aramiz henkilön tilille. Elämä jatkuu aivan kuin alku Kristillisyyden ajoilla. Mitä enemmän vääriä syytöksiä sitä enemmän kasvua tapahtuu.
Kerro koska sinä olet saanut tuon uskonnollisen vainoharhaisuuden? Aina kun joku on myötämielinen Adventisteille, silloin heistä
tulee Demigodeja Tai Aramiz. mielestäsi kaikkien
pitäisi uskoa sepittämisiäsi valheita. Ethän sinä ole muuta kuin suuri Valehtelia. voisit
vaihtaa nimimerkkisi nimeksi Valehtelia.
Muuten luin tuosta netistä otettuja näitä kohtia
tästä kiistellystä Raamatun käännöksestä. Siinähän oli lisäyksenä vain Kulttuurinen selitys sivussa, joten tämä antaa vain selvennystä kirjoittajienajan historiaan.
Ihmettein kauhiasti kuinka paljon sotkua tehdään
Raamatun nimessä. Mielipiteesi mukaan Kulttuurien taustaa ei saisi esiintyä lainkaan?
On parempi korjata erehdykset, kuin pysyä niissä.
Emmehän me elä enää kivikautta muuten kuin hengellisesti. Kysyn vielä kun esimerkiksi Luet
Danden Helvettiä onko se sinulle kirjaimmellinen?
Koska Ellen White tuntuu olevan sinulle kirjaimellinen! Kun minä luen Mika Waltarin
En minä ota niitä kirjamellisesti, vaan luen kaikki kuten kirjoja luetaan. On parempi ymmärtää ero mikä on eri kirjoitusten välillä eikä tehdä niistä kiista kapulaa. Parjaamalla saat Adventistit kasvulukemiin näin työskentelee yleensä parjaus politiikka
- kristitty.ihminen
Eipä löydy Raamatusta sellaista oppia.
Elävässä uskossa olevia kyllä pyritään eksyttämään lakihenkisyyteen.
yms..- Tim
Niin sinäkin huomasit. Minustakin kauheaa tekstiä.
Josta ilosanoma on kaukana. Ajattelen sitäkin että jos joku vasta uskoon tullut alkaa noita Whiten kirjoja lukemaan, ihan sääliksi kävisi.
Onkin tärkeä että varoittaisi tuon kaltaisiin sekantumasta ja pysyisi puhtaassa evankeliumissa. - Johannes
Tim kirjoitti:
Niin sinäkin huomasit. Minustakin kauheaa tekstiä.
Josta ilosanoma on kaukana. Ajattelen sitäkin että jos joku vasta uskoon tullut alkaa noita Whiten kirjoja lukemaan, ihan sääliksi kävisi.
Onkin tärkeä että varoittaisi tuon kaltaisiin sekantumasta ja pysyisi puhtaassa evankeliumissa.Voi ystävät, mitä sekoilua adventtikirkon opetuksesta. Olisikohan aika lukea kirkon opinkohdat uudestaan niin ei tarvitsesi luulla vaan teitäisi asiasta jotakin. Jumala on Rakkaus ja se heijastuu Hänen seuraajista rakkauden tekoina.Kristityn tuntomerkki on keskinäinen Rakkaus. Onneksi saan sitä tuntea kotikirkossani ja se oikeus on jokaisella seurakunnan jäsennellä. Kristity ihminen on yleessä sovinnossa itsensä ja Luojassa kassa. Tämä näkyy hänessä ja vaikuttaa käytökseen tälläkin palstalla. Toivotan Jumalan Siunausta jokaiselle joka Hänet vastaa ottaa. Herra on hyvä, me olemme sellaisia kun olemme.Hänessä Jeesuksessa Kristuksessa on meidän toivomme.
- Johannes
Johannes kirjoitti:
Voi ystävät, mitä sekoilua adventtikirkon opetuksesta. Olisikohan aika lukea kirkon opinkohdat uudestaan niin ei tarvitsesi luulla vaan teitäisi asiasta jotakin. Jumala on Rakkaus ja se heijastuu Hänen seuraajista rakkauden tekoina.Kristityn tuntomerkki on keskinäinen Rakkaus. Onneksi saan sitä tuntea kotikirkossani ja se oikeus on jokaisella seurakunnan jäsennellä. Kristity ihminen on yleessä sovinnossa itsensä ja Luojassa kassa. Tämä näkyy hänessä ja vaikuttaa käytökseen tälläkin palstalla. Toivotan Jumalan Siunausta jokaiselle joka Hänet vastaa ottaa. Herra on hyvä, me olemme sellaisia kun olemme.Hänessä Jeesuksessa Kristuksessa on meidän toivomme.
www.os. unhottui, anteeksi. www.adventtikirkko.fi
- an out side watcher,
Johannes kirjoitti:
www.os. unhottui, anteeksi. www.adventtikirkko.fi
Vielä yllytät!!
Voisin väittää tuntevani opinkappaleet paremmin kuin keskiverto seurakuntalainen!! - Q 33 NY
an out side watcher, kirjoitti:
Vielä yllytät!!
Voisin väittää tuntevani opinkappaleet paremmin kuin keskiverto seurakuntalainen!!Tunteehan perkelekin raamatun paremmin kuin sinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991418
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2251377Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1661128Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori311001- 50886
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_183821Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks8815- 64806
Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric248766- 45750