KiKKOJA!!!

tuleva säbästara ;)

oon just alottanu säbän ja kiinnostais miten voin kehittää mun tekniikkaa!? peruspeli sujuu iha hyvin ja pelisilmääki on ku pelaan kans ringettee, mut pallonhallintaa ja kikkailuu ja semmost pitäis treenaa.. eli onx hyvii vinkkei mite vois harjotella noit juttui?

5

1100

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wiz

      no mä tein tollasen animaation helpottamaan kuvaamista kikasta...

      kikka on helppo ja kun teet tota paikallaan ja juosten niin pallotuntuma pitäisi nousta aika hyväksi... muista myös nostaa nopeutta taitojen myötä...
      kannattaa tehdä vaikka alkais tympimään...
      tsemppiä harjoitteluun ;).

      http://www.geocities.com/masaweby/kikka1.html

      • tuleva säbästara;)

        Kiitti ku vaivauduit jopa vääntään tollasen makeen animaationki! :)


    • #27

      Harjoittelun voit aloittaa monella tavalla,mut ehkä paras olis et olisit mahollisimman paljon pallon kanssa tekemisissä.Älä harjottele mitään yhtä kikkaa vaan ole mahdollisimman monipuolinen.Käytä mielikuvitusta,sillä mitä monipuolisempi pallo tuntuma sulla on sitä helpompi on tehdä pelissä monipuolisia ja hyviä ratkaisuja.Muista kuitenkin pitää joukkuepeli kaiken edellä,sillä hyväkin kikka on hyödytön jos et auta sillä joukkuettas...rivien välistä voi lukea et kannattaa harjotella nopeaa yhden kosketuksen syöttöpeliä.Harjottele lavan molempia puolia,sillä taitava pelaaja hallitsee myös rystypuolen.Mut ennenkaikkea,yritää nostaa pääsi ylös lattiasta ja pallosta.Se on aluksi tosi hankalaa mut sen harjottelu kannattaa.Sit ku homma alkaa vähän luistaa,niin alat harjottelemaan samat asiat täydessä juoksussa.Muista et moni osaa kikkailla ja laukoa kovaa ja tarkasti paikaltaan,mut harva tekee ne täydessä vauhdissa.

    • Zawq

      Helppo kikka, jonka tiedän ja toimii on kämmenpuolelta nopea veto rystypuolelle.
      Myös hyvä kikka on ammut kämmenellä pallon laitaan se kimpoaa takaisin sinulle ja otat sen myös vastaan kämmenpuolella. Itse teen yleensä pomputtelu kikan (ehkä vähän haastavempi...) Silloin pomputtelen pallon vastustajan yli, ja lasken pallon taas lattialle. Jos huono onni käy voi tapahtua, että tulee korkeamaila joka meinaa rangaistusta, jolloin kikka voi olla vähän vaarallinen. Ja vielä lemppari harhautukseni on ampua pallo vastustajan jalkojen välistä. Toimii hyvin.

    • pient neuvoo :)

      itsekin olen niin sanottu ''kokematon pelaaja'' yksi kausi täs on kuitenkin jo takana. kikkoi voi keksii omast päästi :D mut ihan perus rankkukikat on helppo opetella :). mun vahvuus meinaan onkin rankku kikat .) ... mut siis harjoitus tekee mestarin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3310
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2862
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      24
      2699
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2638
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2524
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2355
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1823
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1757
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1630
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1486
    Aihe