kuinka fritsut saa nopeasti pois

fritzs setä

Hitto tuli jälki kaulaan ja pitäis saada ensi torstaihin mennessä pois.Neuvoja kaivataan

77

93075

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • popcicle

      Kyllä se lähtee ihan luonnostaan torstaihin mennessä... ;)

      • Ihmetyskummitus:)

        ..vampyyri sun kimpussas on ollut. Osta joku peitepuikko tms.


      • r aavi
        Ihmetyskummitus:) kirjoitti:

        ..vampyyri sun kimpussas on ollut. Osta joku peitepuikko tms.

        mulla auttaa kun raviin sitä mulla lähti 6-10 min aika opeesti mutta vähän kirpasee


    • nonono..

      joskus teinivuosina kuulin jonku käyttävän hammastahnaa niiden hävitykseen... En o ite koskaan kokeillut toimiiko, mutta jos hätä on niin kokeile!

      • apteekista

        saa Trombosol -nimistä voidetta, jonka pitäisi auttaa.


      • ei tepsiny
        apteekista kirjoitti:

        saa Trombosol -nimistä voidetta, jonka pitäisi auttaa.

        Trombosol fortea myydään apteekin jääkaapissa, mutten sillä nyt ihmeitä aikaan saanut, kun yritin poistatella vampyyrin tekosia. Ja hammastahnaakin on kokeiltu, tuon samaisen vampyyrin jäljiltä, lähes tuloksetta. Konsteista huolimatta kestivät mulla liki viikon! Oisko tääkin jotenkin yksilöllistä, ja kenties aineenvaihdunnasta tai jostain johtuvaa, miten nopeesti paranee??


      • m-family

        oon kuullu et sen nyppiminen auttaa?


      • Anonyymi

        Kokeilin hammastahnaa ja ei toiminu!


      • Anonyymi

        Milloin olet joutunut tätä testaamaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeilin hammastahnaa ja ei toiminu!

        Tais olla hyvä laivareissu ;)


    • HAMMASTAHNALLA!

      ihan totta! kokeile!! laita paksu kerros hammastahnaa siihen kohtaan jossa fritsu on. Anna olla siinä aika kauan. Ja sitten mene suihkuun ja pese se pois. Kannattaa käyttää jotain suihkugeeliä, että ei kaula tuoksu hammastahnalle.

      Itse kuulin vinkin kaveriltani. En ekaksi uskonut ja ajattelin sitä vitsiksi. SItte kuitenkin kokeilin sala (: he, ja se toimi kuin toimikin!! (=

      t. nuppu

      • elluhallob

        Just näin
        HAMMASTAHNA
        LAita yöksi
        Auttaa (*_*)


      • Anonyymi

        Pistin testiin ton hammastahna jutun toivotaan että toimii :D


    • härkä

      Trombosol Forte. Käsikauppatavaraa. Jatkossa neuvoisin imemään vaikka kyrpää. Fritsut on paisti rumia, myös osoittaa niiden tekijältä kykenemättömyyttä hallita tunteitaan.Ja kaikkea muuta kuin osoitus onnistuneesta seksistä.

      • ikää jo

        fritsut on valitettava paha, kun pussaillaan ja näykitään niin herkkää aluetta kun kaulaa. Itselläni aika herkkä iho ja ei tarvi kumppanin paljon kaulaa hiraista kun jo on läiskä kaulalla. Eikä sillä oo mitään tekemistä onnistuneen seksin kanssa, ei sitten mitään.


      • joku.
        ikää jo kirjoitti:

        fritsut on valitettava paha, kun pussaillaan ja näykitään niin herkkää aluetta kun kaulaa. Itselläni aika herkkä iho ja ei tarvi kumppanin paljon kaulaa hiraista kun jo on läiskä kaulalla. Eikä sillä oo mitään tekemistä onnistuneen seksin kanssa, ei sitten mitään.

        myös kylmegeelit toimivat.


      • hyi pois
        joku. kirjoitti:

        myös kylmegeelit toimivat.

        voi pitää hyvinkin paikkansa,itse kuulin että vois juuri laittaa jotain kylmää "pureman" kohdalla. kylmä jotenkin verenkululle tekee jotain mikä auttaa nopeammin häviämään..


      • apua tarvitseva
        hyi pois kirjoitti:

        voi pitää hyvinkin paikkansa,itse kuulin että vois juuri laittaa jotain kylmää "pureman" kohdalla. kylmä jotenkin verenkululle tekee jotain mikä auttaa nopeammin häviämään..

        Eli mulla on 2 fritsua tällä hetkellä, yritän kovin saada pois, koska olisi kiusallista jos vanhempani näkisivät, ikäni vuoksi, ja ku en oikeastaan viellä seurustele kyseisen pojan kanssa. mikään ei oikein auta saamaan näitä pos, onneksi eivät ole kaulassa vaan tisseissä ^^ mutta apua saa antaa =) ps. kylmägeeli ei auttanut, ainakaan minua ;0


      • KuningasKalanaama
        apua tarvitseva kirjoitti:

        Eli mulla on 2 fritsua tällä hetkellä, yritän kovin saada pois, koska olisi kiusallista jos vanhempani näkisivät, ikäni vuoksi, ja ku en oikeastaan viellä seurustele kyseisen pojan kanssa. mikään ei oikein auta saamaan näitä pos, onneksi eivät ole kaulassa vaan tisseissä ^^ mutta apua saa antaa =) ps. kylmägeeli ei auttanut, ainakaan minua ;0

        Mite heles oot tissiis saanu fritsu? En tienny et ees mahollist :D Itel 2 aika isoa mälliä kaulas ja mutsi ei oikei tykänny nii kokeilen nyt tota hammastahna hoitoa :P


      • idiot...
        KuningasKalanaama kirjoitti:

        Mite heles oot tissiis saanu fritsu? En tienny et ees mahollist :D Itel 2 aika isoa mälliä kaulas ja mutsi ei oikei tykänny nii kokeilen nyt tota hammastahna hoitoa :P

        kyllähäsen fritsun saa tehtyä vaikka perseeseen....


      • kyllä lähtee
        idiot... kirjoitti:

        kyllähäsen fritsun saa tehtyä vaikka perseeseen....

        Muttei aisan varteen....Muuten pepsodent floria kun hinkkaa vähän väliä,niin 12h piisaa....
        ON muuten kokemusta...liekö fluori,joka auttaa asiaa


      • Spermakyrpä

        Mulla on kyllä kyrpäänkin fritsuja tullut että voi voi


    • 192-73

      Verenpurkauma lähtee rektaalivoiteella nopeiten. :)

      • 13v

        Mulla on mahassa hirveet fritsut.. Hirveet mustelmat niistä on muodostunu.. :D Vappuna tuli otettua ja sekoiltua nii yks kundi tais tykätä mun mahasta niin paljon että jätti siihen hampaanjäletki :D Joo nyt tarttis saaha ne pois ettei kukaan rupes epäilee mitään.. Ku oon 13 nii.. :/


    • tavallinen tarina

      puuteria päälle, jos oikein tärkeä juttu, mene kosmetologille paikattavaksi, se ainakin osaa temput, ettei maski petä kesken kaiken

      tai missä ruumiinosassa se nyt sitten onkaan? pitäisikö olla saunan kestävä paikkaaminen?

      • jalj

        Tavallisia mustelmia ainakin voi ihan hieroa pois, lähtevät kolmessa päivässä, mammuttimaiset viidessä. Kaula on vaan niin herkkä paikka että pitäis hieroa niin hellävaroen, ettei tule siihen uutta.

        Mustelmat hierotaan siten, että keskelle ensin painetaan sormella tarpeeksi kauan, että kärsii painaa. Ja sitten aletaan vähitellen pyörittää keskeltä ulos päin ja levitetään sitä samalla. Mustelmahan on sisäisen verenvuodon kohta ja tummunutta verta. Se siis vähitellen levitetään ja se lähtee verekierron mukana pois.

        Hyvin hierottuun mustelmaan tulee siis ensin keskelle vaalea läikkä, ja hyytynyttä verta levitetään keskeltä ulospäin niin kauan, että se laimenee tarpeeksi suureksi renkaaksi ja katoaa. Suuremmassa mustelmassa tähän saa tosin varata pari tuntia aikaa, ja mielellään pitää välillä taukoa muutama tunti, jonka aikana se myös katoaa vähitellen. Aika kivuliasta ja työlästä hommaa tosin, ja voi kestää pari päivää niin että aina välillä hieroo, että lähtee kokonaan.

        Ja jos seuraavana päivänä tai pari päivän päästä pitäisi olla kadonnut, niin en ehkä uskaltaisi kokeilla, sillä aluksi kun se lähee leviämään, niin se on todella ruma, ennen kuin lähtee, vaikka paraneekin paljon nopeammin kuin tavallisesti. Silloin voi olla nätimpi peittää peitepuikolla, kuin että on kauhea keltaruskeasävyinen renkula ihossa.


      • Jorma ??
        jalj kirjoitti:

        Tavallisia mustelmia ainakin voi ihan hieroa pois, lähtevät kolmessa päivässä, mammuttimaiset viidessä. Kaula on vaan niin herkkä paikka että pitäis hieroa niin hellävaroen, ettei tule siihen uutta.

        Mustelmat hierotaan siten, että keskelle ensin painetaan sormella tarpeeksi kauan, että kärsii painaa. Ja sitten aletaan vähitellen pyörittää keskeltä ulos päin ja levitetään sitä samalla. Mustelmahan on sisäisen verenvuodon kohta ja tummunutta verta. Se siis vähitellen levitetään ja se lähtee verekierron mukana pois.

        Hyvin hierottuun mustelmaan tulee siis ensin keskelle vaalea läikkä, ja hyytynyttä verta levitetään keskeltä ulospäin niin kauan, että se laimenee tarpeeksi suureksi renkaaksi ja katoaa. Suuremmassa mustelmassa tähän saa tosin varata pari tuntia aikaa, ja mielellään pitää välillä taukoa muutama tunti, jonka aikana se myös katoaa vähitellen. Aika kivuliasta ja työlästä hommaa tosin, ja voi kestää pari päivää niin että aina välillä hieroo, että lähtee kokonaan.

        Ja jos seuraavana päivänä tai pari päivän päästä pitäisi olla kadonnut, niin en ehkä uskaltaisi kokeilla, sillä aluksi kun se lähee leviämään, niin se on todella ruma, ennen kuin lähtee, vaikka paraneekin paljon nopeammin kuin tavallisesti. Silloin voi olla nätimpi peittää peitepuikolla, kuin että on kauhea keltaruskeasävyinen renkula ihossa.

        Mä testasin jomo ice kylmägeelii ja kyl aika hyvin autto


    • 18+7

      ensi kerralla anna sille jälkiuunileipäänakerrettavaksi, nälkä oli toisella. Tuo on teinien käytöstä ja tosi rumaa.

    • kokeillut

      Sormien väliin ja hiero hitaasti noin tunti niin on poissa mutta kohta voi vähän turvota ja niin edelleen.

      • jonne15

        paineleminen ja hierominen auttaa parhaiten, kunhan jatkat tarpeeksi pitkään. tunti tai pari painelua ja hierontaa ja sitten parin tunnin tauko, taas hieronta uusiksi. ei mitään sivelyä, vaan kunnon painelua ja hierontaa niin lähtee.


    • viisikasvoinen mies

      Jos ei lähde siihen mennessä niin keksi jokin veruke lykätä tapaamisen ajankohtaa, koita peittää sitä jotenkin tai tee muutama samanlainen jälki johonkin muualle kehossasi (joka ei ole paikka johon fritsuja yleensä tehdään) ja sano ettet tiedä mistä ne johtuu ja ole jopa huolissasi siitä ja näytä niitä hänelle. Totea, että ehkä ne ovat kuitenkin vain verenpurkaumia ja odota että ne katoavat ja olet taas ok.

      • rrtx

        Joe Blascon red neutralizer peittää punastumisen


      • olle och sverige
        rrtx kirjoitti:

        Joe Blascon red neutralizer peittää punastumisen

        sä jäit kiinni...


    • kokeiltu on

      Painetaan palavan sikarin tulipää fritsun kohtaan ja vähän pyöritellään. Ei taatusti erota fritsua ja palovammaan löytyy kyllä jokin selitys muutenkin.

    • frits

      Minusta se on omistamisen merkki ja kiintymyksen kun merkkaa kultansa.

      • Ukottomat merkintään

        Ja paskat, tosin tuli mieleeni, että jokainen uskoton saisi Fritsun kaulalleen, tai paikkaan josta varmasti paistaa kaikille. Tulisi heti esille nämä uskopttomuudet ja jäisi puolison loukkaaminen vähemmälle, hänkin saisi mahdollisuuden toimia heti, eikä vuosien päästä tietää, että kaikki muut ovat ienneet ja salanneet häneltä sikamaisuuden.


    • kerran käynyt..

      voipi olla jos on oma kulta mutta jos on vieraissa käyty..niin frtitsu pitäisi saada pois...

    • loving sister

      IMUTELLAAN vaan..jos siltä tuntuu!

    • Keski-ikäinen Mies

      Toivottavasti et saakkaan.Tommonen saata...n pettäjä pitää jäädäkkin kiinni.

    • mk

      Ota se tummunut nahka kaulasta sormien väliin ja hiero sitä kohtaa parituntia niin lähtee mutta kohta saatta vähän turpoa ja niin edelleen.

    • vbbvvbv

      Hiero fritsua alkalipariston miinuspäällä muutamia minuutteja. Toimii yllättävän hyvin.

    • mk

      Ota se kohta kualan nahasta sormien väliin ja hiero noin 1-2 h niin lähtee mutta ohta sattaa turvota vähän mutta vei lähtee kiertämään ja jäljet lahtee.

    • Kokeileppa...

      Itelläni fritsuja ei oo koskaan ollut, mutta tuossa vuosi aikaa sain pahan, aivan jäätävän mustelman jalkaani. Vanhemmiltani sain tuubin hiduroid forte- geeliä, jota käskivät mustelmaan hieroa. Taisipa siellä tuubin takana lukeakin jotain mustelmia vaalentavista vaikutuksista. Joten, kun jalasta lähti 15x10cm mustelma vajaassa viikossa, niin miksi se ei sitten kaulasta irtoaisi. Fritsuhan on verenpurkauma=mustelma. Onnea yrityksille! :D

    • pölynimurilla

      Kannattaa imeä sitä kohtaa hetken aikaa niin kyllä se siitä häipyy.

      • mitäihmettääääääääää

        no voi vittu sehä vaan pahenee !


    • Niinkuin joku jo mainitsikin, niin tuo rektaalivoide on oikeasti tosi hyvä mustelmien häivyttäjä. Voiteella kun sitä hoitaa, niin se häviää aika nopeesti ja ihan apteekissa suositeltiin tuota rasvaa siihen.

      Ja kyllähän nykylääketieteessä käytetään paljon sellaisia lääkkeitä, joita on alunperin käytetty toisenlaisen ongelman hoitoon, nykyisin myös ihan muuhunkin ongelmaan.

    • Omg

      Mulla tuli nyt 3 tuntii sitte kaulaa ihan sairaan iso fritsu ja en haluis et mutsi näkis niit, haluisin ne mahollisimman nopeeesti pois ja niinku aika varmasti et ne lähtis.. ne on viel punasen väriset...

      • ei enää ikinä!

        Mul taas iha liila! Eka kerta kun mulla on fritsu ja nää on sairaan rumia!


    • hihhh

      Ei muuta kuin huivi kaulaan! :D

    • voivitunkuustoista

      mulla on fritsu poskessa joten repikää perseenne terv. Närkästynyt poikaystävä.....

    • Fritsuu 4+4

      Mul on mun tisseissä 8 fritsuu ja äiti näki nii kyl pienet huudot tuli mut käski hieroo niitä et ne lähtee pois...

      • koht 14v tyttö

        Auttakaa!! Mulla on 4 fritsuu kaulas ja ne pitää saaha nopeesti pois ! Oon täytän koht vast 14v. Ja porukat ei tykkää hyvää jos näkee nää..auttakaa!? Kuinka kaua nää oikeen kestää ja kuin kaua menee et nää rupee haalistuu ja lähtee sit kokonaan pois?!?


    • Haluttu

      Hei, oon 10v tyttö (älkää tuomitko iän takii oon aikuismainen ikäsekseni) mun kaverin poikkis teki mulle fritsui ja piti saada pois ettei frendi kysyis ketä teki. Sain ne pois kylmägeeleillä mut ongelma tässä on et tää ei jääny ainooks kerraks mun kaverin poikkiksen kaa.... Eilen me pantiinki, mitä mun pitäis sanoo mun frendille ?!?!!!?!!?!!? Auttakaa pliis nopeesti

      • Ycc

        Oot siis 10?😂😂


      • xddddd

        😂😂


    • Oon kuullu et hammastahnalla lähtis!

    • FritsujaVittu

      Tämä tunne kun sinulla on fritsu kaulassa ja päädyt etsimään netistä apua miten sen saisi pois ja lopulta päädyt kokeilemaan kaikkea.
      Nyt minä olen kokeillut hammastahnaa joka ei toiminut ja nyt istun jääkylmä lusikka kaulassani kiinni pakkasen vieressä valmiina ottamaan toisen lusikan jos tämä lusikka jäähtyy. Kaikkea sitä tulee tehtyä mitä netissä lukee.

      • Samatunne

        I feel you brother...


      • Se toimii silti

        Olisit kokeillut rektaalivoidetta. Koska se auttaa verenpurkautumiin, jollainen myös fritsu on. Yksinkertaista ja toimivaa.


    • TuhkaDippi

      Jos on hätä, pitää mennä huomenna vieraiden luokse, mitä teet? Käy ostamasta jostain peitto meikkiä, Se auttaa hätäiseen tilanteeseen, mutta Se ei auta sen lähtemiseen.

      • tuhkadippi2

        Se käy että miehille ja naisille


    • sasasasrfgrlolol

      Mulla on fritsuja ja ei mua kiinnosta :)

    • Nuorena kaula purtu

      Trombosolvoide apteekista ja hammastahna. Ne nopeuttaa mustelman fritsun paranemista.

    • Xdxdxdxdxdxdxdd

      Omg oikeesti auttkaa mul on kaks fritsuu ja huome hautajaiset mitä mun pitää tehä auttakaa nopee?!?!

    • saliii

      Ei perse ku imin senmosta pyöreetä mukia nii nyt on suun ympärillä musta rengas auttaako joku noista vinkeistä myös tähän vaivaan

    • salainentieto

      Uuden poikaystävän kullilla sitä vois yrittää hinkata niin että häviää.

    • Anonyymi

      Onko sulla jotain hyvää vastakkaista sukupuolta olevaa kaveria? Jos on, niin pyydä häntä imemään fritsun ympärille useampia fritsuja, niin että näyttää yhtenäiseltä punaiselta, mustelmaiselta alueelta. Imurin suulakkeella saa samat. Tämä kekseliäisyys on perua porukastamme teini/nuoruusvuosilta. Ei kait ne alottajan fritsut nyt niin pahoja oo, että pitäis peitellä.

    • Anonyymi

      Jos on jo ikää jonkun verran ihmettelen miks pitää imee toisen kaulaa, nuoruuteen se kuuluu ja silloin mullakin oli kaula välillä syöty kun tyttöystävä pääsi vauhtiin tai joku muu satunnais tuttavuus.

      • Anonyymi

        Ne on ikävän näkösiä kyllä ja ne voi yhdistää teineihin helposti. Kaula on kuitenkin semmonen harkkä alue, jossa ainakin mun mielestä suudelmat tuntuu hyvältä niin kyllä niihin helposti jäljet jäis, kun muutoinkin on mustelmaherkkä.


    • Anonyymi

      Älä petä!

    • Anonyymi

      Ne tuntuu niin sairaan hyvältä!!!!! Ottaa kipeetä ja kiihottaa 😛Terv. 45v 3lla fritsulla

    • Anonyymi

      Vähän pienemmät lähtee yön aikana kun laittaa hydrocortisonia.

    • Anonyymi

      Itel o aika saakelin iso fritsu mut ei kukaa niit kattele

    • Anonyymi

      IHAN OMA SYY!!!

    • Anonyymi

      Taidat pelätä että käry käy... :-) Mulla oli joskus kauan sitten varhaisessa keski-iässä yksi puuma vähän aikaa vakipanona. Kovimpia koneitani, mutta ärsyynnyin kun ei uskonut kun sanoin että älä viitsi tehdä fritsuja. Sen jälkeen panin sitä vain takaapäin.

      Itse tein kerran joskus joitain vuosia aikaisemmin silloiselle tyttöystävälleni intohimoisen suhteemme alussa hetken päähänpistosta fritsun. Hän vain sanoi leikillään että että viitsisi tehdä fritsuja vanhalle naiselle (24 v !). Mutta ihan mielissäänhän tuo silti oli, peitti vain kaulansa silkkihuivilla muutaman päivän ajan etteivät muut huomaisi kesätyöpaikalla että oli tullut syödyksi kun muutenkin kuittailivat että onko omenainen olo kun tiesivät mitä hänellä on menossa.

    • Anonyymi

      Ei siinä Trombosol, tai muu salva paljon auttaa. Ainoastaan hyvä selittelykyky tai aika sen hoitaa. Joskus -70-80 luvun vaihteessa nuorena kokemattomana miehenalkuna, asuttiin kyllä jo tyttöystävän kanssa yhdessä. Työkeikalla Savossa tuli kokeneemmalta kunnon opit. Iisalmen seurahuoneen tanssilattialla, illan viimeisellä, tulin melkein raiskatuksi. Nuorella suurinpiirtein samanikäisellä naisella oli lantion liikkeet hallinnassa. Olin itse selvinpäin mutta pyysin hotellihuoneseen. Esileikin aikana tuli kaulaa kunnolla merkattu. Ei se nyt seksi normaalia kummempaa ollut, hetkelliset tarpeet taisi kuitenkin hoitua. Mutta ei ollut kotiin meneemistä viikkoon. Näin jälkeenpäin katsottuna olisi mukava tavata ja keskustella ko naisen kanssa. Oli lyhyen tuttavuuden perusteella ihan lupsakka nainen.

    • Anonyymi

      Pitäs saaha pois 15 min että mun vanhemmat ei nää sitä

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      66
      3163
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      548
      3004
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2225
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1982
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1815
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      305
      1795
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1572
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      101
      1295
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1208
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1185
    Aihe