Tiistai 8.11 kello 7:00
Mitä on ohjelmassasi tänään?
Minulla olisi taas jälleen atk koe..
Huomenta aamu virkut!
12
760
Vastaukset
- varatartsan
sulkanen ja muut.:o))). Ohjelmassako? Ykkösen amuteeveessä Hectorin henkilöhaastattelu klo 8.15. :o)))))) Ehkä katson. Sitten töihin. Onnea kokeeseen. :o)
- takkunen
sulkas pystyssä hyvänhuomene toivotusten kera.Äläpäs ny jännitä sitä koetta,rento ote hommaan,ja kaikki menee hyvin.
- takkunen
takkunen kirjoitti:
sulkas pystyssä hyvänhuomene toivotusten kera.Äläpäs ny jännitä sitä koetta,rento ote hommaan,ja kaikki menee hyvin.
se taas kerran pikkasen huti,mut sulkikselle sitä testi onnee.Niin se Hectorin ammumissio täytyy kyl ehdottomasti kattoo,et ei jää sivistyksest mitenkää jälkeen.Meinaan,et kuuluu yhtenä mun suosikeistani.
tsemppiä kokeeseen.....=:0)))))
- Herra_X
Klo 06.30 Herätys
Klo 07.00 Uusi yritys
Klo 07.30 Nyt alkaa jo tulla kiire. Herätys!!!
Klo 08.00 Saapuminen työpaikalle.
Klo 08.15 Missä oikein olen? Ai niin, nythän on tiistai, olen siis oletettavasti töissä.
Klo 08.20 Lue Huuhaan viestit
Klo 09.00 - 11.30 Tee töitä ettei pomo epäile mitään. Tai ole ainakin tekevinäsi.
Klo 11.30 - 12.00 Ruokatunti. Muista tulla takaisin töihin.
Klo 12.30 Unohdit sitten kuitenkin. Äkkiä takaisin töihin!!!
Klo 13.00 Mitähän tässä tekis? Jos lukis Huuhaan viestit.
Klo 13.15 - 14.30 Muista pitää kahvitauko jossakin välissä.
Klo 15.00 Vielä tunti töitä. Mitähän tässä tekis?
Klo 16.00 Päivä pulkassa ja pulkka varastossa. Kotiin.
Klo 16.15 - 21.00 Koeta keksiä tekemistä...
Klo 21.05 - 22.00 Muista ottaa iltapalaa ettet kuole yön aikana nälkään.
Klo 22.05 - 06.30 Koeta nukkua tässä välissä.
Tässä minun tiistain ohjelmani, tai ainakin alustava suunnitelma. - quistis
Tänään olen vain ja nautin..;o))
Käyn kampaajalla...Siel myös kynsien hoito:o))
Kaupungilla voisin mös piipahtaa...vaik ostamassa jotain kivaa ylle..hmm..alle:o))
Ja joskus...Ei taidankin nyt ekaksi imuroida...;o)
Illalla sit lupasin mennä leikkimään kauppaa kummipoikani kanssa:o)))- AMR-52
...siulle..)))) sie oot ko elohopia..))) paikallaa pysy yhtää...)))) mie täst junnaa istun koht puolin..näkkyypähän,mihi päi puuskuttaa..)))))
- quistis
AMR-52 kirjoitti:
...siulle..)))) sie oot ko elohopia..))) paikallaa pysy yhtää...)))) mie täst junnaa istun koht puolin..näkkyypähän,mihi päi puuskuttaa..)))))
Hauskaa junamatkaa Sinulle...:o)))
Nyt vapaalla en ole niin nopia;o))
- Nupo
Helvillä olis esiintyminen 17.00 ja sitä ennen siltä pitäisi poistaa silmäpussit, jotka roikkuvat tällä hetkellä rintoja alempana.
- takkunen
ny saada Helville meneen peril,et lopettaa het tykkännän sen ikuisen tissuttelunsa.Kyl sillä tissuttelul on kyl hyväkki puolesa,pysyy rypyt loitolla,ku pitää tasata tahtii yllä,mut lopulta se nahkakaa enää kutistu takas ja ne pussit tullee kyl just sinne silmien alle.
- Nupo
takkunen kirjoitti:
ny saada Helville meneen peril,et lopettaa het tykkännän sen ikuisen tissuttelunsa.Kyl sillä tissuttelul on kyl hyväkki puolesa,pysyy rypyt loitolla,ku pitää tasata tahtii yllä,mut lopulta se nahkakaa enää kutistu takas ja ne pussit tullee kyl just sinne silmien alle.
Midagi nii uskumatut vaatamiseks ja lugemiseks...kele!
- valkoinen-sulka
ja opee kuunnellaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5591898- 91920
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18917Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101816Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2747Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739- 63715
- 68705
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74658- 65543