tuiki tuiki tähtönen

tukkusutija

pianotunnin jälkeen tuumasi isosisko, että hänestä tulee suurena idolssi, ja että hänen suokkinsa on antti tuisku.

minkäköhän ikäistä kaartia yleensä nykyisten "tähtien" fanit oikein ovat?

22

843

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhuri

eiks noita idolsseja ja muita kuninkaallisia ole jo liikaa tässä maassa. En tiedä onko siinä mitään järkeä, että kaiken maailman kisoilla tuotetaan semmosia parin kuukauden julkkiksia. Jotenkin muuten vääristyny koko toi julkisuusjuttu. Tuntuu, et ihmiset on valmiita tekemään vaikka mitä tyhmyyksiä päästäkseen julkisuuteen.

• niiden kysyntä

on edelleen pohjaton, samoin kuin nuorison halu ryhtyä sille alalle. Kai se vähän samaa on kuin 1800-luvulla jolloin ne jotka eivät päässeet Pohjanmaalla talollisiksi ryhtyivät häjyiksi, pääasia että nimi tunnettiin.

Nykyisin oikeata työtä on niukasti tarjolla, julkkiksena pysyy paremmin leivän syrjässä kuin osa-aikakassana kulmakaupassa.

• puhuri
        niiden kysyntä kirjoitti:

on edelleen pohjaton, samoin kuin nuorison halu ryhtyä sille alalle. Kai se vähän samaa on kuin 1800-luvulla jolloin ne jotka eivät päässeet Pohjanmaalla talollisiksi ryhtyivät häjyiksi, pääasia että nimi tunnettiin.

Nykyisin oikeata työtä on niukasti tarjolla, julkkiksena pysyy paremmin leivän syrjässä kuin osa-aikakassana kulmakaupassa.

nykyaikana. On se vaan hullua että ollaan valmiita tekemään vaikka mitä hulluntemppuja julkisuuden vuoksi.

• tukkusutija

vaan aina uusia tuotetaan. on kai sillä tuottamisella järkeä ainakin heille, jotka käärivät tuohet taskuunsa.

varsinkin nuoret ihmiset haluavat olla heti jotakin ja tehdä pätäkkää paljon ja nopeasti, vaikka ei siihen mitään avuja olisikaan.

• puhuri
        tukkusutija kirjoitti:

vaan aina uusia tuotetaan. on kai sillä tuottamisella järkeä ainakin heille, jotka käärivät tuohet taskuunsa.

varsinkin nuoret ihmiset haluavat olla heti jotakin ja tehdä pätäkkää paljon ja nopeasti, vaikka ei siihen mitään avuja olisikaan.

se pätäkkä tuo onnea kun sitä niin monilla pellekonsteilla tavoitellaan.

• tukkusutija
        puhuri kirjoitti:

se pätäkkä tuo onnea kun sitä niin monilla pellekonsteilla tavoitellaan.

kyllä minä hyvin mielelläni olisin rikkaampi onnellinen kuin perseaukinen onneton.

• puhuri
        tukkusutija kirjoitti:

kyllä minä hyvin mielelläni olisin rikkaampi onnellinen kuin perseaukinen onneton.

on mulle osoittanut, että elo rikkaana ei välttämättä ole onnellista. Nykyään mulla on vähän rahaa mut paljon onnea.

• telemarkkinen

Tuttava 5v-n huippusuosikki viime talvelta oli janne ahonen. Tyttö leikkasi lehden risaiseksi kaikista jannen kuvista. Musiikki-idolit ovat milloin mitäkin. Vuoden vanha kun oli, ei osannut sanan sanaa itse, mutta jos vaikka puheissakin mainittiin eros ramazzotti, alkoi jammailu.

• isopikkusisko

Minkäs ikäinen se pikkusisko siellä onkaan? Iskäkö ei sitten olekaan ikuisuusidoli?

• tukkusutija

pieni isosisko on 5 v. eikä iskä ole aina ikuisuusidoli.

• isopikkusisko
        tukkusutija kirjoitti:

pieni isosisko on 5 v. eikä iskä ole aina ikuisuusidoli.

Jos tyttö itse käy pianotunneilla, taitaapi ollakin jo idolssi. Ja iskäkö sitten tyytyy fanittamaan?

• tukkusutija
        isopikkusisko kirjoitti:

Jos tyttö itse käy pianotunneilla, taitaapi ollakin jo idolssi. Ja iskäkö sitten tyytyy fanittamaan?

ja keikka palaa ja komppi käy.

• tukkusutija kirjoitti:

ja keikka palaa ja komppi käy.

Eikös se ex mäkikotka brankattu sipeliuksen ohitte sii tv-äänestyksessä.

Onneks wanhalla tähtien tiiraajalla on Bibliakin hallinnassa.
        Muistan miten Lootin kerrottiin peesanneen Moosesta 7 vuotta.

Ja mitä tästä seurasi; nestehukka ja suolakökkäreeksi hyytyminen.

Kantsii funtsata tarkempaan Saharan oloissa peesattavansa.

• tukkusutija
        capt.cöpenick kirjoitti:

Eikös se ex mäkikotka brankattu sipeliuksen ohitte sii tv-äänestyksessä.

Onneks wanhalla tähtien tiiraajalla on Bibliakin hallinnassa.
        Muistan miten Lootin kerrottiin peesanneen Moosesta 7 vuotta.

Ja mitä tästä seurasi; nestehukka ja suolakökkäreeksi hyytyminen.

Kantsii funtsata tarkempaan Saharan oloissa peesattavansa.

saarijärven paavon pontikka. puolet vettä joukossa. vaan kuitenkin muisteleisin fru lootin suolankököksi järven rantaan jääneen.

vaan onko maaninen bili kintussasi alvariinsa, kun näkyy jutustelujasi katoavan kiivaasti.

• tukkusutija kirjoitti:

saarijärven paavon pontikka. puolet vettä joukossa. vaan kuitenkin muisteleisin fru lootin suolankököksi järven rantaan jääneen.

vaan onko maaninen bili kintussasi alvariinsa, kun näkyy jutustelujasi katoavan kiivaasti.

Suola tai-imeläläkivi asioista ei päästä sopuun brysselissäkään, saati
        Ilomantsin Möhkössä.

Kakstahopösiliys on tuttua Aton päivistä Stalingradin kahinan mentyä persiilleen.

Velipoika pöllähti meikääkin väkevämmin.
        (nyk. pilvenreuna duunissa)

Kukaan täyspäinen ei pysy rattailla ns korkeanpaikanleirin päivinä.

.

• tukkusutija
        capt.cöpenick kirjoitti:

Suola tai-imeläläkivi asioista ei päästä sopuun brysselissäkään, saati
        Ilomantsin Möhkössä.

Kakstahopösiliys on tuttua Aton päivistä Stalingradin kahinan mentyä persiilleen.

Velipoika pöllähti meikääkin väkevämmin.
        (nyk. pilvenreuna duunissa)

Kukaan täyspäinen ei pysy rattailla ns korkeanpaikanleirin päivinä.

.

voima kanssasi.

tuohijärvivaaralla vaan ei oo näkyäkään leirityksen rasitteista, jos ny ei verta liiallisen pöllyyn vaihda.

tosia varma ei lie enään yhtiö vaan, turva on.

lieköhän sitä taivaalisen torpanjaakon tunnustelijalla eturauhasvaivoja?

• tukkusutija kirjoitti:

voima kanssasi.

tuohijärvivaaralla vaan ei oo näkyäkään leirityksen rasitteista, jos ny ei verta liiallisen pöllyyn vaihda.

tosia varma ei lie enään yhtiö vaan, turva on.

lieköhän sitä taivaalisen torpanjaakon tunnustelijalla eturauhasvaivoja?

Tarkoittanet sen eniten käytetyn hormin pöllyjä tuhdimpia kuten encel powderia.

(Empiirinen tieto puuttuu)

Testis cancerista olkoon turpamme rutussa. Testisvaivoissa otetaan yhteys arabi Ahabiin.

Niillä on tietoa näistä nahkaluumuasioista ajalta kun me oltiin vielä Weikselin mutkassa reppuinemme raahautumassa Kaamaseen päin.

Sukumme on näistä säästynyt, kiitos avaruuden.

Mutta motossa pysyäksemme; tällä samalla koneella itse Winston Söötsill
        viesti isä aurinkoisen kanssa 1945.

Tuiki sii sitten tähtönen.

Öitä ikäläiset. Tapaamme ennen nahkurin orsia!

• täyttynyt
        capt.cöpenick kirjoitti:

Testis cancerista olkoon turpamme rutussa. Testisvaivoissa otetaan yhteys arabi Ahabiin.

Niillä on tietoa näistä nahkaluumuasioista ajalta kun me oltiin vielä Weikselin mutkassa reppuinemme raahautumassa Kaamaseen päin.

palstapromillerajani. Törkeästä lukemisesta luovuttava oitis. :D
        Muu tökerö käyttäytymiseni jatkukoon toisenpana.

• tukkusutija
        capt.cöpenick kirjoitti:

että pulkka liikkuu. vaan maa- ja kuutieteellisen seuran suurkalmukki panttaa tietojaan.

ja minä keskustelin ennen toista maailmansotaa johtajaopettajan ja insinöörin kanssa sarajevon seitsemästä rististä.

orret on nostettu korkealle.

• Pirre*

miun idoliii..missä se Tähtis muuten on?

Jos Tähti(s) on sammunut se on teijjän vika....tunnustakkee - outtako suututtanu Päätoimittaja Tähtiksen..? :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      155
      5377
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3283
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      253
      3174
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      44
      2678
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1834
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      27
      1625
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1576
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1457
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23