Mimmikaverit ei ole kiinnostuneita ja entiset biliskaverit kadonnut jonnekin.
Olen pelannut kasia karvahattusäännöillä... joskus...silloin tällöin ja nyt olis taas aika aloittaa harrastus uudelleen, tosissaan.
vailla biljardi kaveria stadista!!!
5
889
Vastaukset
- The Rat
En ole itse aktiivisesti pelannut enää vuosiin, mutta tarkoitus olisi vähitellen palautella taitoja sille tasolle mille ne kuuluvat (joka ei ole hirveän korkea, ehkä top 1000:een suomessa voisi päästä :D).
Teoriassa peli on aika hyvin hallussa ja kokemusta opettamisestakin yhden ihmisen verran on (ihan kohtalainen pelaaja siitäkin sitten tuli). Joten jos haluat oikeasti alkaa tosissasi pelaamaan niin pistä postia ja katsotaan paikka ja aika jossa voitaisiin kokeilla...
Kaksi kärpästä samalla iskulla. Tai kolme... Saisi pelata, sinua tulisi opetettua ja minulla haettua sitä entistä pelifiilistä... :) - jariiiiiiiii
vieläkö olisit peliseuraa vailla...eikös
täällä ole noita jotain pelihallejakin
joissa ei tule sitä kaljan pakkokittaamista..
kiinnostaispelailla vuosien tauon jälkeen
t:jari- Nainen.
kiinnostaa pelailla. Tuo The Rat kun ei oikein minulle pärjännyt :)
- jariiiiiiiii
Nainen. kirjoitti:
kiinnostaa pelailla. Tuo The Rat kun ei oikein minulle pärjännyt :)
no mites jatketaan?
tosson tommonen osote...mailaappa
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23953Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011302
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61783- 37769