Näillä keleillä ulkosalla kun on vaan 8c lämpöä. Onko kokemusta.
onnistuuko vahaaminen
9
2521
Vastaukset
- on liian
kosteaakin tuo kylmän lisäksi
- väärinhän
mää vastasin! Ei sillä ole väliä, mutta lopputulos ei välttämättä hyvä
- MOK
... paljon parempi keli vahaushommiin kuin kesällä auringonpaisteessa, jolloin vaha kuivuu peltille ennen kuin ennätät sitä edes levittää. Vahaa pois vaan!
- ja muille
vastaten eli onnistuihan se auto clymillä vallan hienosti. Kuivumis aika vain hieman pidemmäksi niin a vot. Noin tunti kuvumista ja sitten kiilloitus.
ja muille kirjoitti:
vastaten eli onnistuihan se auto clymillä vallan hienosti. Kuivumis aika vain hieman pidemmäksi niin a vot. Noin tunti kuvumista ja sitten kiilloitus.
vahan alla vettä täynnä...
- minkä tein
sitroen kirjoitti:
Ruostuukohan se nyt kun vahan alle jäi vesi, sitäkö tarkoitit ....Hahahhhhaaaaa
- järjen jättiläinen
sitroen kirjoitti:
aivot täynnä ...
- ennnnska
Ei maksa vaivaa ainakaan uutta autoa vahata saati sitten vanhaa paskaa. Kun auton vaihtaa, niin autokauppias ei välitä pätkääkään siitä, kuinka paljon olet autoasi vahaillut. Vuosimalli ja kilometrit ratkaisevat, harvoin edes vaivautuu katsomaan tarjousta antaessaan. Itse vaihdan auton noin kolmevuotiaana (n. 200000 km). Sinä aikana en vahaa kertaakaan ja pesenkin vasta kun se on niin paskainen, että on ihan pakko (harjakoneessa tietenkin). Joskus pesin ja vahasin useinkin, mutten enää viitsi kun siitä ei ole mitään hyötyä.
Mutta se vastaus tuohon kysymykseesi:
Ensinnäkin tähän vuoden aikaan ei maksa vaivaa, se on viikon kuluttua täysi kuran peitossa. Toiseksi, kosteassa ja kylmässä tulos on huono. Kolmanneksi...se on turhaa...tämän taisinkin jo mainita tuossa edellä.
Ja vielä lopuksi voisin mainita, että seuraavat omistajat varmaan sitten korjaavat hedelmät, jos auton ensiomistaja on kuten minä. - bmz
Unohda muut ja pese vahashamppoolla tähän aikaan vuodesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä313527- 1231399
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111331- 711048
- 581041
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1871026olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26967Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38941Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67920Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78875