Pahoittelen, että tämä sama viesti on sääntöjen vastaisesti usealla eri palstalla. Toivottavasti se ei häiritse ketään. Viesti ei kuitenkaan ole sisällöltään asiaton eikä mielestäni loukkaa ketään. Mikäli asiasta kuitenkin koituu ongelmia, toivon että minulle ilmoitetaan asiasta.
Olen Turun yliopiston suomen kielen opiskelija ja teen tutkimusta suomalaisten suomen kieltä äidinkielenään puhuvien 16-24-vuotiaiden naisten ja miesten sähköisissä viestimissä käyttämästä kielestä. Sähköisiin viestimiin lukeutuvat tässä tapauksessa tekstiviestit, sähköpostit, irc, messenger-viestit ja verkossa olevat keskustelupalstat. Odotan vastauksia joka puolelta suomea, mutta toivon, että kyselyyn vastaavat vain ikäryhmään 16-24 vuotta kuuluvat.
Kyselyn voit täyttää osoitteessa http://www.diversion.org/kysely/
Kysely 16-24-vuotiaille
3
964
Vastaukset
- Sudettisavolainen
... vastaamista. Näyttää aivan rehelliseltä ja oikealta tutkimukselta.
- hanhuk
Mikäli kyselyni on aiheuttanut epäilyksiä, voitte käydä katsomassa aiheesta käytyjä keskusteluja palstoilta Chat & irc > Chat-keskustelu ja Opiskelu > Lopputyö & gradu.
Vastaan toki täälläkin mielelläni aiheeseen liittyviin kysymyksiin.
Hanna Hukkanen
- hanhuk
Kiitos kaikille vastaajille.
Yritän saada tulokset mahdollisimman pian ja lähetän
niistä yhteenvedon niille, jotka ovat antaneet
sähköpostiosoitteensa. Ne, jotka eivät voineet
ikänsä puolesta osallistua kyselyyn, mutta ovat
kiinnostuneita kuulemaan tuloksista, voivat ottaa
minuun yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen
[email protected].
Hanna Hukkanen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä2449513Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.517691Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1986292- 1693586
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2831958- 1041945
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny81738- 1001475
Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll871404Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202191397