Saako Suomesta SIA Glassin soikeissa muovirasioissa olevia jäätelö-/sorbettilajikkeita? Valikoima on todella runsas.
http://www.siaglass.se/htm/prod1.htm
SIA Glass jäätelöt Suomessa
Laatutietoinen
4
1260
Vastaukset
- minä
Ainakin Tampereella näyttää olevan Turtolan citymarketissa.
- myös...
..pohjanmaalta, ainakin Vaasasta
- hokki1
www.siajaatelo.fi
- Eva-Kristiina
Hei !
Ruotsalaista Siaglass -jäätelöä saa Suomesta.
Veljeni tänään tarjomamilla päivällisillä saimme tänään nauttia tosi laadukkaasta jäätelöstä . Ja , kysessämme mistä näin hyvää jäätelöä voi hankkia , niin
Stockmannilta ( Helsingin keskustasta ) sen kerrotiin löytyneen .
Laadukasta kannattaa ostaa , ja näin on Siaglass saanut uusia asiakkaita meistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273555Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A142810Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1212741Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1162408Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt192352Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.771762Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥501678Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261666Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.431401- 1441334