Ohjeita olisin kysellyt mitä tehdä lakoista,kun sain niitä kasan pakastimeen.Kiisseliä on tehty ja hilloa.
Vastaukset 5
- Timo
Sulata silleen puolikohmeisiksi ja laita hillon/suklaakastikkeen tilalle hyvän vaniljajäätelön rinnalle.
- jäädykettä
Joskus oon syöny hyvää lakka kerma mikälie jäädykettä ja tosi hyvää oli. Tais olla lakkalikööriäkin lorautettu sekaan, eli aikuiseen makuun toimii varmasti paremmin kun lasten...
http://elisa.net/ruokajaviini/reseptit/?id=R000281
toi kuulostaa samantyyliseltä voit käyttää täytekakuissa, kiisseleissä (soppa riisipuuro on tosi hyvää keskenään), jäätelön kans tai syödä sellaisenaan sokerin kans.
- Takametsien Mies
Oma suosikkini on keitellä lakkoja eli hilloja sokerin kanssa mikrossa hilloksi ja tarjota kuumana vaniljajäätelön kastikkeena. Suosittelen kokeilemaan!
Kokeilehan lakkajäädykettä.
2 munaa
0,5 dl sokeria
4dl vispikermaa
2tl vanilliinisokeria
n. 4 dl lakkoja tai hilloa
1 ps omar karkkeja
*leikkaa karamellit palasiksi.
*vatkaa munat ja sokeri vaahdoksi.
* vatkaa myös kerma ja mausta vanilliinisokerilla.
* yhdistä vaahdot ja lisää varovasti lakka sekä karkkipalat.
*kaada seos kakkuvuokaan ja peitä kelmulla.
*jäädytä pakastimessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1551601
- 721156
- 113868
- 85707
Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si37527- 45507
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M73461Poistetut keskustelut
Käsittelvät usein miesten asioita ja miehenä olemista. Kuten viimeksi poiston kohteeksi joutunut, Miesten tulee alkaa132417Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.30416- 36413