Syön aika harvoin työpaikkaruokalassa ja useimmiten ostan jotakin kahviosta tai laitan eväät mukaan. Olisiko jotakin hyviä eväsideoita?
Olen toimistossa töissä, meillä on jääkaappi ja mikroaaltouuni samassa huoneessa, mutta koska ilmastointi ei ole paras mahdollinen ja osa porukasta palelee jos ikkunoita avaa, niin ei mitään kovin haisevia ruokia viitsi lämmitellä.
Siis jotakin eväsideioita, jos vielä eivät olisi kovin rasvaisia niin olisi hyvä.
Mitä söisin töissä
19
1700
Vastaukset
- keittokirja kauniiseen käteen
Toisinsanoen sä kysyt että mitä ruokaa söisit?
Eikö sulla ole lempiruokia? teet niitä edellisenä iltana, syöt vähän ja viet loput mukanasi töihin seuraavana päivänä. Kaikki ruoat (paitsi jotkut pihvit ym,) voi lämmittää mikrossa, ja harva ruoka nyt niin pahasti haisee että se työkavereita haittaa. Ellet sitten mitään mätiä munia syö.
Toivottavasti et loukkaannu, mutta mahdatkohan olla näitä uusavuttomia? Osta keittokirja, sieltä löytyy ohjeita. Ei me voida sua neuvoa kun ei tiedetä sun makua.- Evästä...
En ole uusavuton ja minulla on keittokirjoja, mutta silti olisi kiva kuulla jotakin uusia vinkkejä jos jollakin on.
Miksi sinä vastasit, jos et tiennyt vastausta? Sellaiset kysymykset joihin ei osaa vastata, voi mennä ohi.
- olisivat
Nopeat ja monipuolinen vaihtoehto, koska voisit vaihdella täytteitä eri päivinä. Käytä leipänä isoja paahtiksia, maun mukaan. Erilaiset salaatit ovat myös kivoja eivätkä liian raskaita, kun kerran toimistossa työskentelet.
- Kiril
tosi raskaita ja eivät pidä nälkää pitkään.
- Ronald MocDona
Kiril kirjoitti:
miten kerrosvoileivät poikkeavat paljon haukutusta hampurilaisesta?
- jos kerrosvoileivän
Kiril kirjoitti:
välissä on pihvi, voita, kermaa, kanttarelleja ja kukkakaalia?
- Kiril
jos kerrosvoileivän kirjoitti:
välissä on pihvi, voita, kermaa, kanttarelleja ja kukkakaalia?
leivät voi jättää syömättä.
- silloin ole kerrosvoiLEIPÄ...
Kiril kirjoitti:
leivät voi jättää syömättä.
Kuten ei kukkakaalistakaan saa PERUNAmuusia...
- evästä
Kiril kirjoitti:
Siis kerrosvoileivät eivät ole hyvä. Eipä ole juuri muutakaan tarjottu? Olisiko "ei mitään" parempi vaihtoehto. Kyllä minulle jonkun tyylinen kerrosvoileipäkin silloin tällöin käy. Mutta hyvät vinkit ovat tervetulleita, jotkin muutkin kuin "ei mitään*".
- Chi
evästä kirjoitti:
Siis kerrosvoileivät eivät ole hyvä. Eipä ole juuri muutakaan tarjottu? Olisiko "ei mitään" parempi vaihtoehto. Kyllä minulle jonkun tyylinen kerrosvoileipäkin silloin tällöin käy. Mutta hyvät vinkit ovat tervetulleita, jotkin muutkin kuin "ei mitään*".
Salaattien ja täytettyjen sämpylöiden, patonkien ym. kannalla olen minäkin. Tai sitten ihan perus kotiruokaa, makusi mukaan. Tarvitseeko sen evään olla niin erikoista..?
- Evästä
Chi kirjoitti:
Salaattien ja täytettyjen sämpylöiden, patonkien ym. kannalla olen minäkin. Tai sitten ihan perus kotiruokaa, makusi mukaan. Tarvitseeko sen evään olla niin erikoista..?
Ei tarvitse olla mitään hirveän ihmeellistä, tavalliset pöperöt välttävät. Vaihtelun vuoksi ja mielen virkistykseksi näitä kyselen. Joskus salaattia, joskus kerrosvoileipää, joskus jotain tavallista kotiruokaa. Joskus sekoitan maustamattomaan jogurttiin jotain sellaista soijajauhosekoitusta. Raejuustoa ja kirsikkatomaatteja jne.
- saituri*
Evästä kirjoitti:
Ei tarvitse olla mitään hirveän ihmeellistä, tavalliset pöperöt välttävät. Vaihtelun vuoksi ja mielen virkistykseksi näitä kyselen. Joskus salaattia, joskus kerrosvoileipää, joskus jotain tavallista kotiruokaa. Joskus sekoitan maustamattomaan jogurttiin jotain sellaista soijajauhosekoitusta. Raejuustoa ja kirsikkatomaatteja jne.
esim. kasvissosekeittoja ja krutonkeja, niistä saa monia monia erilaisia, erilaisilla lisukkeilla, nakilla ja ilman nakkia, vain mielikuvitus on rajana. Keiton kanssa erilaisia voileipiä, hedelmäsalaattia purkkiin, mukaan juustonpalasia, valmiita "heinäpusseja" pakastealtaasta, niitten kkanssa nuudeleita...voishan sitä puuroakin joskus ottaa ja mehukeittoa sen kanssa tai marjoja
karjalanpiirakoita munavoita ja suolakurkkua
italiansalaattia ja patonkia
jooh.. - Evästä
saituri* kirjoitti:
esim. kasvissosekeittoja ja krutonkeja, niistä saa monia monia erilaisia, erilaisilla lisukkeilla, nakilla ja ilman nakkia, vain mielikuvitus on rajana. Keiton kanssa erilaisia voileipiä, hedelmäsalaattia purkkiin, mukaan juustonpalasia, valmiita "heinäpusseja" pakastealtaasta, niitten kkanssa nuudeleita...voishan sitä puuroakin joskus ottaa ja mehukeittoa sen kanssa tai marjoja
karjalanpiirakoita munavoita ja suolakurkkua
italiansalaattia ja patonkia
jooh..Nam, kiitos saituri, sinullahan on kovasti ideoita. Italiansalaatista tuli mieleen että itse tykkään pinaattilettujen kanssa sienisalaatista tai italian- tai perunasalaatista. Aika rasvaista, mutta joskus...
Luontaistuotekaupassakin voisin käydä mylläämässä... tiedä mitä löytyy? - kotikokki
Evästä kirjoitti:
tonnikala salatti?
-riisiä
-tonnikalaa
-paprikaa
-purjoa
-jäävuorisalattia
tai makaroni-kinkkusalatti?
-makaroneja (esim. simpukka)
-kinkkua kuutioina tai suikaleina
-paprikaa
-suolakurkkua
-kevytmajoneesia (voi lantrata maidolla vähän) - Evästä
kotikokki kirjoitti:
tonnikala salatti?
-riisiä
-tonnikalaa
-paprikaa
-purjoa
-jäävuorisalattia
tai makaroni-kinkkusalatti?
-makaroneja (esim. simpukka)
-kinkkua kuutioina tai suikaleina
-paprikaa
-suolakurkkua
-kevytmajoneesia (voi lantrata maidolla vähän)Tonnikalasalaatti on herkkua. Itse laitan siihen keitettyä luonnonriisiä, kiinankaalia, herneitä, ananasta, maustekurkkua, tuoretta kurkkua, tonnikalaa, sitruunanmehua, vähän öljyä ja mausteita.
- puuroja
Vadelma-kaurapuurojauhe sekoitetaan 2 dl kuumaa vettä ja nautitaan. Ainoa vika on että huoneeseen leviää ihana tuoreen vadelman tuoksu.
Näitä puuropusseja löytyy todella monia tällä hetkellä ja pitää nälän, siihen kun pääset kotiin.
Voithan aina kantaa keiton mukanasi termospullossa. Kyllä se hyvässä pullossa pysyy kuumana lounaaseen asti. Keiton kanssa maistuisi varmaan juustoleipä.- Evästä
Ei haittaa mitään jos ruoka tuoksuu hyvälle. Taidanpa heti seuraavan kerran kaupassa ostaa noita vadelmakaurapuuroannospusseja. Olenkin niitä joskus katsonut "sillä silmällä".
- Janna
Nuo pussipuurot eivät ole todellakaan hyviä. testannu on, useammankin kerran, vaan pakko on luovuttaa. Lopputulos on kamalaa venyvää liisteriä ja vielä mautonta sellaista.
- jos ei vatkaa
Janna kirjoitti:
Nuo pussipuurot eivät ole todellakaan hyviä. testannu on, useammankin kerran, vaan pakko on luovuttaa. Lopputulos on kamalaa venyvää liisteriä ja vielä mautonta sellaista.
Toimi ohjeen mukaan, niin ei ole venyvää. Ja maku on viljan maku ja raikas vadelma. Tuoksu ihana. Valmistaja on Raisio kuten Elovenallakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222351Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 522247
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381512- 301446
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361402- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136- 261126