Uudet aerobic kengät?

Nike

Olisi aika vaihtaa vanhat aerobickengät uusiin. Nykyiset Niket ovat toimineet hyvin, mutta mieli tekisi kokeilla jotain uutta merkkiä. Mitä aerobickenkiä suosittelisitte aktiiviseen käyttöön noin 4 kertaa viikossa jumppaavalle, kertokaa hyvistä ja huonoista kokemuksista. Kuinka nopeasti vaihdatte uusiin kenkiin minun käyttökerroilla?

Entä mitä tehdä noille vanhoille aerobickengille, joita on kertynyt useita pareja kaapin perälle. Kannattaako niitä yrittää myydä vielä esim. kirpputorilla, onko joku teistä yrittänyt niitä myydä vai kannattaako ne vaan heittää jo menemään? (ovat vielä ihan siistin näköisiä, kun on pidetty vain jumppa käytössä)

2

591

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • femmeh

itse jumppailen saman määrän viikossa ja olen säilyttänyt vanhoja kenkiä ihan sen takia että en tallaisi aina lattioita sillä samalla uudella kengällä. Käytän siis kerran tai kaksi viikossa noita vanhoja kenkiäni tunneilla johon ei vaadita kengältä niin paljoa. Suosittelen siihen käyttöön, nimittäin juoksijoille ja lenkkeilijöillekinhän suositellaan useampia kenkiä jos harrastaa aktiivisesti. Ihan vaan siitä syystä ettei jalka kuormitu aina samoin. Korjatkaa jos olen väärässä mutta olen kuullut e.m. tavalla.

• Henna 81

Vanhat kengät käyvät hyvin sali käyttöön, siinä ei ole niin tärkeää kenkien vaimennus ja kiertojäykkyys. Suositeltavaa olisi vaihtaa aerobic käytössä olleet kengät vähintään vuoden käytön jälkeen uusiin, näin voi välttää ongelmat joita loppuunkulutetut kengät voivat jaloille aiheuttaa. Kävely käyttöön en käytä vanhoja aerobic kenkiä, koska ne ei ole niin "rullaavat" kuin juoksukengät.

Maksimissaan vuosi aerobic käytössä ja sen jälkeen vuoden verran sali kenkinä on hyvä kiertokulku aika aerobic kengille. Näin kenkäparille tulee käyttöiäksi 2 vuotta mikä on urheilujalkineelle erittäin hyvä. Sen jälkeen omani on jo niin loppuunkuluneet, että heitän ne menemään. Vaikea kuvitella, että vanhat hikiset aerobic kengät enään kelpaisi missään kirpparilla kenellekään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4309
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3243
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      979
    6. 141
      958
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe