Mikä on erona kouluruoka ja kotiruoka, tai jotain vastaavaa kuten ravintolat? Miksi kouluruoka yleensä pidetään pahana kuin muut ruuat?
kouluruoka VS kotiruoka
10
1551
Vastaukset
- safka..
Mikä on erona kouluruoka ja kotiruoka, tai jotain vastaavaa kuten ravintolat?
No oletko koskaan nähnyt kouluruokalassa kunnon pihvejä (ei mitään kuivia jauhelihapihvejä), hyviä perunoita (ei mitään kumipottuja)ja salaattia jossa yli puolet vihanneksista on muita kuin vihreitä (kuten salaattia)?- koulussa
Koulujen ja opiskelijaruokaloiden salaatti tehdään enimmäkseen pitkät perinteen omaavalla "puolet ja puolet" menetelmällä. Otetaan puolikas kerä jäävuorisalaattia ja puolikas tomaatti...
Kotiruoka on parempaa, koska siihen käytetään mausteena rakkautta eikä mitään liukuhihnaa.
Ja mitä pienempi koulu, sitä paremmat ruoat.- -Tikku-
Meidän koulun pöperöt väsää PALMIA.samat ruoat on siellä vain... että kyllä se kotiruoka ( ja sillointällöin pizzeriasta ostetut pizat) on parasta mitä tiedän :)
siis onhan se ihan selvää et kotiruaka voittaa mut kouluruaka on ihan liian ali-arvostettua! (noh, täytyy myäntää et oon löytäny kouluruuaan salaatist erran madon ja munankuaria ja kastikkeesta hijuksia yms. ) eniVEY. jonkun pitää olla erittäin NIRSO jos miättii ruuan koostumusta kumipottuina ja tai EIKUNNOLLISINAlihoina. olkaaha tyytyväisiä että saahaa eres ruakaa!
- kokit-on
tulkaa meille syömään, mä tarjoon.
sen jälkeen huonoimmankin koulukeittiön ruoka on gurmee-sapuskaa. Mun tekemää ruokaa ei syö se kuuluisa koistisen laporatoorio -noutajakaan.
Ihan oikeesti, tarjosin kerran mun tekemää "ruokaa" koiralle, päätään ravistellen ja yökkäillen se piski katosi siitä.
Olen varmasti maailman ekaks surkein "kokki" ja mun mielestä kouluruuat on nam!
- nuori tyttö
mitä ihmeen nirppanokka kansaa suomen nuoret on? Oon aina tykännyt koulujen sapuskoista.
- jokuvaanemt
Joskus kouluruoka on jopa parempaa kuin kotiruoka. En älyä sitä, että kun se on koulussa se ruoka, niin 'hyihyi', kotona ehkä huonompaa; 'hyvää. Syökää sitä mitä saatte.
- Riikka
Mitä on sitten kotiruoka,jos se on kert parasta?? Kaikki nämä koulunkeittiöt ovat suurtalouskeittiöitä, ja siellä on valmiudet tehdä KOTIRUOKAA, terveellistä ,värikästä ja hyvää. Ja jos ei maistu, niin syökää kotonanne aamulla hyvin, ei tarvi valittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 137987
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49599Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514