sukellustarvikkeita? Haussa olisi ainakin säiliö ja tasapainotusliivit.
Mitä mieltä olette käytettyjen ostamisesta? Onko turvallista vai tulisiko koko setti ostaa uutena?
Minkä paksuinen märkäpuku sopii Suomen kesään?
Kiitoksia etukäteen vastauksista, jos niitä tulee.
Myydäänkö Suomessa käytettyjä...
14
13207
Vastaukset
- Uutta ja käytettyä
Käytettyjä myydään mutta, jos haluat varmasti kunnossa olevat ja sopivat niin osta uudet kamat.
- olen
Sukeltanu niin paljon märkäpuvulla ja voin sanoa että kuivapuku on paljon mukavempi,ja soveltuu sekä kesälle ja talvelle.Parempi ostos on ostaa hyvä kuivapuku kun märkäpuku.
- lifeguard
pitkälle kiinni siitäkin minkälaiseen sukellukseen olet ajatellut.
Pinta vai syvään sukellukseen?
Käyttetyjä löytyy kuten kisahallin vieressä olevasta sukellusliikkeestä ja onhan tuo vanha urheiludivari vielä olemassa kalliossa.
Puvun kyllä käytettynä mutta pullojen etc kanssa kyllä todella tarkkaavainen.
Jos käytettyjä haet älä kuitenkaan hanki sikaa säkissä vaan jos mahdollista ota joku joka perillä ja tietoinen mukaan ja varsinkin jos yksityiseltä lähdet ostelemaan.
Hyviä käytettyjä löytyy kunhan maltilla etsii.
Uudet ovat tietenkin aina uudet.
Räppänät,puku-jotka kehittyneet laadultaan eivät uutena kyllä kovinkaan hintavia.
Sukellus lajina mukava ja rahaa saa palamaan kyllä turhanpäiväisiin mitä et tarvitse.
Mennyt monella välineurheiluksi sillä mitä teet 5000e sukelluskellolla jos ei vastaa käyttötarkoitusta.
Vertaile hintoja ja laatusuhdetta koska itse päätät omasta turvallisuudestasi.
Painemittari kun heittää niin siinä sitten pikku ongelma.
- TJ..
Kyllähän käytettyjä myydään, mutta vähem,pi liikkeiden kautta. Käy vilkaisemassa www.snorkkeli.net ja scubatori, johan löytyy...
Kyllä noita käytettyjä voi ostaa, mutta tarkkana pitää olla (kuten kaikessa muussakin uuden ja käytetyn tavaran kaupassa). Varsinkin regujen kanssa kannattaa vaatia tuore ( - diver
Suomessa kannattaa käyttää 7mm märkkäriä!!
- Nina
Kertoisiko joku ystävällisesti mikä on urheiludivarin osoite nykyään?
Tai yleensä paikan mistä saisi halvemmalla lumilautoja ja lumilautatailu tarvikkeita? Kiitos etukäteen... - henkka
minulla olisi myynnissä sukellushanskat,kuivapuku,sekä räpylät tossuineen.
hyvässä kunnossa ja kohtuu hinnalla!
toivon pikaista yhteydenottoa...- koirrah
Minkä merkkinen, kokoinen ja hintainen kuivapuku on?
- vslaakkonen
Myynnissä olis koko sukeltajan setti. sis. uusi 7mm märkäpuku, 12L 300bar teräspullo, liivi, Uusi painovyö, regu setti, tossut, hanskat, lasit, snorkkeli. Myyn joko jotain tuosta tai koko paketin, miten vaan. jäi yhdessä kaupassa käteen, ja suosittelen/ kehotan käyttämään tarkastuksessa laitteet ennen käyttöä, halvalla lähtee.. soita jos kiinnostaa: 040-4872924
- tiimppa3
Jos jollakin olisi 175 pitkälle hujopille kuivapuku myynnissä niin soita 0505533245
- joku vaan
säili, regu ja letkut kannattaa kyllä ostaa uutena.
- Anonyymi
Mulla ois sukellus kamat myynissä facebookissa joensuun seudun äijäkirppis käykää stekkaa sieltä jos kellä on tarvis niin laittaa siel mulle viestii
- Anonyymi
Olet vain neljätoista vuotta myöhässä tässä ketjussa...
- Anonyymi
Sukelluskello facebookis
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875