Basset`s & viinikumit

vastavaa Suomessa?

Lempikarkkejani ovat Basset`sin viinikumit, ne ovat kuitenkin ulkomaalaisia ja haluaisin mielummin ostaa kotimaista. En kuitenkaan ole onnistunut löytämään mitään vastaavaa, yhtä ihanan sitkeää ja voimakkaasti hedelmänmakuista makeista, kotimaiset hedelmäkarkit maistuvat keinotekoisilta tai ovat liian pehmeitä.Tietäisikö kukaan mitään vastaavaa kotimaista tuotetta?

4

1622

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wanda

Joskus halvalla (?) oli sellaisia aidon makuisia hedelmäkarkkeja pussissa. Päärynän näkösii ja makusii. En tiä onko enää ku oon karkkilakossa ja hiihdän namihyllyjen ohi nopeesti. Ei ne sellasii sitkeit ollu ku noi viinikumit, mutt hyvän makusii. Hedelmäautot on kans hyvii ja aika sitkeit. Mutt ei nekään oo viinikumeja.

• namimums

Mistä niitä enää saa? Nuita viinikumeja? Oon tosimonesta kaupasta katellu, mut ei vaa löydä..:(

• .......

Rainbow viinikumi aika voimakkaasti hedelmän ja paremman makuinen kuin esim. fazerin tutti frutti jumbopussit ym. Lisäksi edullinen, 200g 1e.

Lidlissä on myös viinikumeja, ja edullisia harbo-pusseja jotka ovat aina parhaita (esim. click & mix) mutta ruotsalaisia.

• Anonyymi

Noi oli niin hyvii. Harmitti kauan et muuttivat resptiä 2015. Mutta nyt löysin saman makusii mitä vanhat bassetit oli nii Rustasta FAAM merkkisii.😊😋😊

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      114
      2358
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      32
      1275
    3. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      973
    4. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      631
      944
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      942
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      865
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      88
      808
    8. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      686
    9. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      666
    Aihe