Lempikarkkejani ovat Basset`sin viinikumit, ne ovat kuitenkin ulkomaalaisia ja haluaisin mielummin ostaa kotimaista. En kuitenkaan ole onnistunut löytämään mitään vastaavaa, yhtä ihanan sitkeää ja voimakkaasti hedelmänmakuista makeista, kotimaiset hedelmäkarkit maistuvat keinotekoisilta tai ovat liian pehmeitä.Tietäisikö kukaan mitään vastaavaa kotimaista tuotetta?
Basset`s & viinikumit
4
1432
Vastaukset
- wanda
Joskus halvalla (?) oli sellaisia aidon makuisia hedelmäkarkkeja pussissa. Päärynän näkösii ja makusii. En tiä onko enää ku oon karkkilakossa ja hiihdän namihyllyjen ohi nopeesti. Ei ne sellasii sitkeit ollu ku noi viinikumit, mutt hyvän makusii. Hedelmäautot on kans hyvii ja aika sitkeit. Mutt ei nekään oo viinikumeja.
- namimums
Mistä niitä enää saa? Nuita viinikumeja? Oon tosimonesta kaupasta katellu, mut ei vaa löydä..:(
- .......
Rainbow viinikumi aika voimakkaasti hedelmän ja paremman makuinen kuin esim. fazerin tutti frutti jumbopussit ym. Lisäksi edullinen, 200g 1e.
Lidlissä on myös viinikumeja, ja edullisia harbo-pusseja jotka ovat aina parhaita (esim. click & mix) mutta ruotsalaisia. - Anonyymi
Noi oli niin hyvii. Harmitti kauan et muuttivat resptiä 2015. Mutta nyt löysin saman makusii mitä vanhat bassetit oli nii Rustasta FAAM merkkisii.😊😋😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624282Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1541812Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141513Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351278Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681063- 56914
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.167829Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781