Heips, ajattelin ostaa Peugeot 1007 kokemuksia kyselisin tai tietoja autosta :)
Peugeot 1007
4
863
Vastaukset
katsomassa liikkeessä. En löytänyt yhtään itselleni sopivaa ominaisuutta.
- Topias
> En löytänyt yhtään itselleni sopivaa ominaisuutta.
Minäpä löysin: autoon on erinomaisen helppo vääntäytyä istumaan! (vaikka on tuota ajolihastakin jo kertynyt kunnioitettava määrä)...
:o)
Pienihän se on ja matkustaja- ja tavaratilat varsin vaatimattomat pitemmille reissuille.
Tuo auto on kuin tehty nuorelle (lue: 18...45 v) naisihmiselle - ei se [IMHO] ole mikään varsinainen raavaan miehen menopeli. - ihmeessä
Topias kirjoitti:
> En löytänyt yhtään itselleni sopivaa ominaisuutta.
Minäpä löysin: autoon on erinomaisen helppo vääntäytyä istumaan! (vaikka on tuota ajolihastakin jo kertynyt kunnioitettava määrä)...
:o)
Pienihän se on ja matkustaja- ja tavaratilat varsin vaatimattomat pitemmille reissuille.
Tuo auto on kuin tehty nuorelle (lue: 18...45 v) naisihmiselle - ei se [IMHO] ole mikään varsinainen raavaan miehen menopeli.aina puhutaan "naisten" autosta, jos se on vähänkin pienempi????, voittiko esim. Timo Salonen ja Markus Grönholm ralleja "naisten autolla" (205 ja 206 malleilla).... että ihan vihaksi laittaa tuo naisittelu, samakuin minä sanoisin, että kaikki rekka "miähet" on läskejä, kun tarttee niiiin ison auton...
- Topias
ihmeessä kirjoitti:
aina puhutaan "naisten" autosta, jos se on vähänkin pienempi????, voittiko esim. Timo Salonen ja Markus Grönholm ralleja "naisten autolla" (205 ja 206 malleilla).... että ihan vihaksi laittaa tuo naisittelu, samakuin minä sanoisin, että kaikki rekka "miähet" on läskejä, kun tarttee niiiin ison auton...
...vetäise hernettä nenään!
>aina puhutaan "naisten" autosta, jos se on
>vähänkin pienempi????,
Enhän minä sitä "naisten autoksi" kai sanonut? Ja sitäpaitsi: tiedän muutamia ukonkörmyjä, jotka ihan onnellisina ajelevat menemään Nissan Micralla tai Daevoo Matizilla.
Sattuu vain olemaan niin, että tuon 1007:n ilme [IMO] on enemmänkin feminiininen, mm mitä varusteluun ja viimeistelyyn tulee; se on vähän niinkuin vaatteissakin - toisissa on pitsiä ja röyhelöitä enemmän kuin toisissa, enkä nyt ala väittämään että ne olisivat naisten vaatteita vain siitä syystä, että sattuisivat olemaan pienempää kokoa...
Voi kai sitä mies ajaa naistenpyörälläkin, miksei sillä autolla joka sattuu hansikkaaseen sopimaan.
Ja pysyy se rekka-auto naisenkin hyppysissä, jos ajamaan pannaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1652056
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu141962- 1191375
- 981362
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4481223- 67957
- 50866
- 49861
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä222757Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa339734