Hesarin ruokasivuilla oli syksyllä omena-siiderisose. Haluaisin sen. Muistaako kukaan ohjeen?
Omena-siiderisose
mpp53if
2
470
Vastaukset
- hufupukar
..ja se on todella hyvää. Valitettavasti reseptiä minulla ei ole juuri tässä saatavilla mutta siihen tuli omenoita, pullo siideriä, sitruunan (tai parin?) mehu ja ehkä kuortakin sekä kanelitanko (hillon keittämisen ajan). Tarkemmin en todellakaan nyt muista, varmaankin aikalailla perusommpuhillon ohjeen mukaan valmistus menee.
Suosittelen tekemään jos vielä hyviä kotimaisia omppuja on, todella makoisaa varsinkin paahtoleivän päällä.- mpp53if
Kiitos paljon ohjeesta.Muistin vain omenat ja siiderin itse.Sain pari kiloa kotimaisia omenoita
joten aion kokeilla reseptiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän122686- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594