Soitan vanhustentaloilla...

perskuti

Olen soittanut "estradeilla", mutta tänä päivänä
pää'asiassa vanhuksille,...soitan ja laulan Heille.

Hyvää pikkujoulua Teille kaikille...
Soitetaan, ja lauletaan Yhdessä!!!

14

608

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väki nukkuu...vääääkiiiii nukkuuuuuu..."
      noh hyviä pikkujouluja.... sinullekin Perskuti.....=:0)))))

• Uppis

Mieli kipaleeni :)))

Varpunen jouluaamuna

Säveltäjä: Otto Kotilainen
      Sovittaja: Sakari Topelius, suom. K. A. Hougberg

Lumi on jo peittänyt kukat laaksosessa,
      järvenaalto jäätynyt talvipakkasessa,
      varpunen pienoinen syönyt kesäeinehen,
      järvenaalto jäätynyt talvipakkasessa.

Pienen pirtin portailla oli tyttökulta:
      Tule varpu, riemulla, ota siemen multa!
      Joulu on, koditon varpuseni onneton,
      tule tänne riemulla, ota siemen multa!

Tytön luo nyt riemuiten lensi varpukulta:
      Kiitollisna siemenen otan kyllä sulta.
      Palkita Jumala tahtoo kerran sinua.
      Kiitollisna siemenen ota kyllä sulta.

En mä ole, lapseni, lintu tästä maasta.
      Olen pieni veljesi, tulin taivahasta.
      Siemenen pienoisen, jonka annoit köyhällen,
      pieni sai sun veljesi enkeleitten maasta.

• quistis

Se on arvokas estraadi....Quu laulaa vanhuksille:o)))))

• perskuti

Olen soittanut tänä iltana akustisella: Olen suomalainen..........Paalupaikka,... Myrskyn jälkeen...Juna kulkee...Kaikki niin kuin sanoituksissa kulkee.

PS. Hän tykkää!!!

• Kuunkulkija

minkälaista soittopeliä soitat?

• perskuti

Soitan pää'asiassa akustista kitaraa, kun flyygelin vireessäpitäminen on niin paljon
        "kalliimpaa",Öhmm... Vai kumman itse ottaisit selkääsi?

Siinä mies pysyy paremmin vireessä,...tai ainakin minä, kun kantaa akustista..Heh, heh...

• Kuunkulkija
        perskuti kirjoitti:

Soitan pää'asiassa akustista kitaraa, kun flyygelin vireessäpitäminen on niin paljon
        "kalliimpaa",Öhmm... Vai kumman itse ottaisit selkääsi?

Siinä mies pysyy paremmin vireessä,...tai ainakin minä, kun kantaa akustista..Heh, heh...

hei vaan sullekin! Soitatko nylonkielistä (esim flamenco-tyyppistä) vai teräskielistä? Soitatko minkälaista musakkia (ääripäät)? Oletko kauankin soittanut? Mitkä ovat mielestäsi kolme parasta laulua kokonaisuutena mitä olet koskaan esittänyt?

Tiedän että viimeinen on paha kyssäri. Olen sitä itsekin joskus oikein miettinyt mutta ongelmana on ollut minkä laulun tiputtaisi listasta pois.

• perskuti
        Kuunkulkija kirjoitti:

hei vaan sullekin! Soitatko nylonkielistä (esim flamenco-tyyppistä) vai teräskielistä? Soitatko minkälaista musakkia (ääripäät)? Oletko kauankin soittanut? Mitkä ovat mielestäsi kolme parasta laulua kokonaisuutena mitä olet koskaan esittänyt?

Tiedän että viimeinen on paha kyssäri. Olen sitä itsekin joskus oikein miettinyt mutta ongelmana on ollut minkä laulun tiputtaisi listasta pois.

Olen soittanut vuodesta -61..oi niitä aikoja, ja se ei ollut laulun nimi:=DDD

Ollessani New Orleansissa....Se taas on eri juttu...

Suora vastaus..suoraan kysymykseen:

Paras kappale minkä olen koskaan soittanut ja laulanut, on kun olen saanut kuulijat mukaan...

Paras:
        -Kaikki mukana...

-Ainoastaan sukulaiset mukana...

-Ei tarvitse kertoa, eihän...?

• Kuunkulkija
        perskuti kirjoitti:

Olen soittanut vuodesta -61..oi niitä aikoja, ja se ei ollut laulun nimi:=DDD

Ollessani New Orleansissa....Se taas on eri juttu...

Suora vastaus..suoraan kysymykseen:

Paras kappale minkä olen koskaan soittanut ja laulanut, on kun olen saanut kuulijat mukaan...

Paras:
        -Kaikki mukana...

-Ainoastaan sukulaiset mukana...

-Ei tarvitse kertoa, eihän...?

Juu ei tarvitse kertoa, olisi ollut vaan jännää kuulla. Sain kanssa ekan kitaran 61 tai 62 kun isosisko ei halunnut/oppinut soittamaan. Siitä asti roimittu mitä vaan musakkia jazzista Led Zeppeliiniin muttei koskaan ole ollut päätyö.
        Sen takia kai se on ollut niin paljon antavaa.

On siinä jotain herkkää kun pahaa aavistamattomalle yleisölle esittää vaikka Amsterdamin ja perään jotain kaunista... vaikka alkuperäisen Aled Jonesin kaltaisen version Walking in the Airista.

• perskuti
        Kuunkulkija kirjoitti:

Juu ei tarvitse kertoa, olisi ollut vaan jännää kuulla. Sain kanssa ekan kitaran 61 tai 62 kun isosisko ei halunnut/oppinut soittamaan. Siitä asti roimittu mitä vaan musakkia jazzista Led Zeppeliiniin muttei koskaan ole ollut päätyö.
        Sen takia kai se on ollut niin paljon antavaa.

On siinä jotain herkkää kun pahaa aavistamattomalle yleisölle esittää vaikka Amsterdamin ja perään jotain kaunista... vaikka alkuperäisen Aled Jonesin kaltaisen version Walking in the Airista.

Minun pitää mennä n. puoli tuntia ennen kuuntelemaan"mikä on vire", jossakin on se ääni mitä ja miltä korkeudelta tänään soitetaan ja lauletaan...
        Todennäköisyys osua oikein kasvaa joka vuosi, mutta....Sekin on mutta...Todennäköisyys kasvaa koko ajan.
        Tähän pitäis vastata lisää, mutta.

Nyt olen typerä!

• Kuunkulkija
        perskuti kirjoitti:

Minun pitää mennä n. puoli tuntia ennen kuuntelemaan"mikä on vire", jossakin on se ääni mitä ja miltä korkeudelta tänään soitetaan ja lauletaan...
        Todennäköisyys osua oikein kasvaa joka vuosi, mutta....Sekin on mutta...Todennäköisyys kasvaa koko ajan.
        Tähän pitäis vastata lisää, mutta.

Nyt olen typerä!

Taidat tehdä homman todella hyvin. Itseäni harmittaa kun monasti aika ei vaan riitä tuohon ennakointiin. Sitten koetetaan vaan sukeutua suosioon ja laulaa lauluja elämästä ja kuolemasta. Muutaman vuoden takaisesta päätöksestäni soittaa pääasiallisesti vain pienen, kolme henkeä, bändin kanssa olen iloinen. Se antaa uutta puhtia kun kahdella akustisella ja rummuilla koettaa tavoittaa kaikenlaisen musiikin "ominaissoundit". Samoin ohjelmiston radikaalikin muuttaminen kesken keikan onnistuu.

Musiikki antaa yllättävän paljon!

• yksitypy evk

on muutakin kuin pelkkää toiveunta
      joulumaa on ihmismielen onnen valtakunta
      Eikä sinne matka silloin kovin kauaa kestä
      joulumaa jos ihmiseltä löytyy sydämmestä :=)))))

Hyvät yöt kaikille :=)))

• perskuti

Kaunista,kaunista...
        Joulumaa jos ihmiseltä löytyy sydämestä.

Hyvää yötä Sinulle yksitypy...mmm...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      201
      1631
    2. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      1061
    3. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      964
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      922
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      61
      916
    6. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      810
    7. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      268
      795
    8. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      765
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      61
      732
    10. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      342
      731
    Aihe