Ei sätti toimi, painun vuorille.
Hyvin pitkälti.
:--o)))
Ei helv*etti
30
938
Vastaukset
- quuuuuuuuuuu
pitäis toimia?? Onhan huuhaa:o/
- jeffjeff
tuu jelppii mua kun en oikein tykkää noista
naisten töistä;o))) - quistis
jeffjeff kirjoitti:
tuu jelppii mua kun en oikein tykkää noista
naisten töistä;o)))Mielelläni autan sua..hmmm..naistentöissä:o)))))))
- jeffjeff
quistis kirjoitti:
Mielelläni autan sua..hmmm..naistentöissä:o)))))))
pitäis pestä ikkunat vaihtaa verhot yms....
huomasin että pyhänä on jo 1 adventti pöh:(
että semmoisia töitä:o))) - quistis
jeffjeff kirjoitti:
pitäis pestä ikkunat vaihtaa verhot yms....
huomasin että pyhänä on jo 1 adventti pöh:(
että semmoisia töitä:o)))himosiivooja...;o)) Mä olen taas koko viikon duunissa...Ihan joka päivä!! Mul ei olekkaan jouluverhoja tässä uudessa elämässä...Kaikki hankittava ihan uudestaan....:o(
- jeffjeff
quistis kirjoitti:
himosiivooja...;o)) Mä olen taas koko viikon duunissa...Ihan joka päivä!! Mul ei olekkaan jouluverhoja tässä uudessa elämässä...Kaikki hankittava ihan uudestaan....:o(
en raaskikkaan sinua pyytää kun sinulla
on pitkä työputki:(
mutta eikös se ole kiva kun saa ostaa kaikkea
uutta vai olisitko halunnut sieltä vanhasta
elämästä muistoja?
minä en halunnut silloin joskus kuin omat
henk. koht. tavarani:( - quistis
jeffjeff kirjoitti:
en raaskikkaan sinua pyytää kun sinulla
on pitkä työputki:(
mutta eikös se ole kiva kun saa ostaa kaikkea
uutta vai olisitko halunnut sieltä vanhasta
elämästä muistoja?
minä en halunnut silloin joskus kuin omat
henk. koht. tavarani:(en edes raaski nuorilta viedä...muistoja...Ostan uusia..En kyllä ole mikään himo shoppaaja...No toki haluun kauniin ja toimivan kodin...tunnelmallisen:o)))
- jeffjeff
quistis kirjoitti:
en edes raaski nuorilta viedä...muistoja...Ostan uusia..En kyllä ole mikään himo shoppaaja...No toki haluun kauniin ja toimivan kodin...tunnelmallisen:o)))
en ole minäkään shoppailija tyyppiä
nytkin kun alkaa jouluruuhkat kierrän
kaukaa kaikki tavaratalot:(
jos on pakko käydä niin oikein naurattaa
nämä stressailevat kiukkuiset lahjojen
ostelijat;)))
mutta härällä pitää olla myös tunnelmaa:o))) - quistis
jeffjeff kirjoitti:
en ole minäkään shoppailija tyyppiä
nytkin kun alkaa jouluruuhkat kierrän
kaukaa kaikki tavaratalot:(
jos on pakko käydä niin oikein naurattaa
nämä stressailevat kiukkuiset lahjojen
ostelijat;)))
mutta härällä pitää olla myös tunnelmaa:o)))Koti on rauhallinen turvapaikka...Oman itsensä kokoamispaikka:o)
Mun kotini on lämmin ja avoin ystäville...Täällä saa viihtyä:o)) Mun rakkaani..ihana tytär oli kanssani illan.......Kyllä naurua riitti:o) - jeffjeff
quistis kirjoitti:
Koti on rauhallinen turvapaikka...Oman itsensä kokoamispaikka:o)
Mun kotini on lämmin ja avoin ystäville...Täällä saa viihtyä:o)) Mun rakkaani..ihana tytär oli kanssani illan.......Kyllä naurua riitti:o)tietysti niitä tyttöjen juttuja;o)))
niin sen kodin pitääkin olla minulla
myös ovet avoinna jos joku kaipaa
vaikkapa keskustelu/kuuntelu seuraa
tai ihan mitä vain:) - quistis
jeffjeff kirjoitti:
tietysti niitä tyttöjen juttuja;o)))
niin sen kodin pitääkin olla minulla
myös ovet avoinna jos joku kaipaa
vaikkapa keskustelu/kuuntelu seuraa
tai ihan mitä vain:)meillä olikin...Tollanen viistoista vuotias on tosi ihana:o))
- jeffjeff
quistis kirjoitti:
meillä olikin...Tollanen viistoista vuotias on tosi ihana:o))
on ja hyvän kasvatuksen saanut:o)
käykö pojat myös sinun luonasi? - quistis
jeffjeff kirjoitti:
on ja hyvän kasvatuksen saanut:o)
käykö pojat myös sinun luonasi?Mut käyvät....Soitellaan usein!! Toinen siel armeijassa:o/
- jeffjeff
quistis kirjoitti:
Mut käyvät....Soitellaan usein!! Toinen siel armeijassa:o/
otitko muuten sen ammennus kalenterin os. talteen
siellä on nyt jo uusi:o)
minä niin "hupsu" että oikein odotan niitä
viisauksia kera musan ja kuvien;o)))
nyt hyvää yötä sinulle:o))) - quistis
jeffjeff kirjoitti:
otitko muuten sen ammennus kalenterin os. talteen
siellä on nyt jo uusi:o)
minä niin "hupsu" että oikein odotan niitä
viisauksia kera musan ja kuvien;o)))
nyt hyvää yötä sinulle:o)))Ja odotan myös..Hyvää yötä ja kauniit unet JJ:o))
- toimii
kävin just kokeilemassa
- Kakkoskolli
Pitääkö sinne kirjoittaa joku salasana.
Vai.
Eiju malauta, kohta minä hajoan.
Hyvin pitkälti.
Ö - ole¤
Kakkoskolli kirjoitti:
Pitääkö sinne kirjoittaa joku salasana.
Vai.
Eiju malauta, kohta minä hajoan.
Hyvin pitkälti.
Öykköskolli:(
toimii...vähän viiveel käy......:)
- Kuunkulkija
mutta olen monasti ihmetellyt erikoisia ilmaisuja kuten juuri tuo "ei helvetti". Voisihan sitä suhtautua hieman myönteisemmin ellei sitten ole jo siellä käynyt ja haluaa välittää muillekin tunnelman. Samoin "voi helvetti" on minulle ymmärtämätön ja ei sitten aukene millään. Onko se paikka missä on ihan sikana voita vai halutaanko sillä ottaa kantaa vointuottajien ikuisiin ongelmiin; miten saada vähärasvaista voita siten että se on vielä voita?
Lause "no voi sun helvetti" on paljon henkilökohtaisempi ja sisältää yhdistelmän kaikesta edellisestä. Sillä kai sanotaan vapaasti käännettynä että "sinun pitäisi päätyä helvettiin koska jälleen kerran toit minulle liian rasvapitoisia ruoanvalmistusaineksia".
Ei minulla sitten muuta.
Ai niin, olen pahoillani jos chatti tökkii!- quistis
Ei toi niin paha...Mä aina ihmettelen sitä meijerimiehen unelmaa...Sitä jota muut miehet kadehtii..kai..tai niin luulisin,koska se niin yleisesti puheissa esiintyy..se voi v..tu:o/
- Kuunkulkija
quistis kirjoitti:
Ei toi niin paha...Mä aina ihmettelen sitä meijerimiehen unelmaa...Sitä jota muut miehet kadehtii..kai..tai niin luulisin,koska se niin yleisesti puheissa esiintyy..se voi v..tu:o/
mutta silloin olisi tullut melko vulgääri esitys joka ei olisi sopinut varmasti kovin monelle. Ehkä joskus kun katoamisia ei ole niin paljon...
- quistis
Kuunkulkija kirjoitti:
mutta silloin olisi tullut melko vulgääri esitys joka ei olisi sopinut varmasti kovin monelle. Ehkä joskus kun katoamisia ei ole niin paljon...
esitystä odotellen Quu harjoittelee katoamistemppua....Siis kuinka se tehdään;o))
Ai siis se on sunkin unelmasi...tää tiesi:o) - Kuunkulkija
quistis kirjoitti:
esitystä odotellen Quu harjoittelee katoamistemppua....Siis kuinka se tehdään;o))
Ai siis se on sunkin unelmasi...tää tiesi:o)voi keskustella livenä jos ne koskevat katoamistemppuja; se on kuitenkin jo todella henkilökohtaista ja siihen osallistuu vain kaksi eikä kurkistelijoita tarvita. Toisaalta, en siihen ole (vielä) tarvinnut voita. On ollut tuota kärsivällisyyttä ja olen aina koettanut katsoa asiaa toisen kannalta koska mielestäni silloin saan itse kokemuksen jonka muistan niin kauan kuin elän.
- quistis
Kuunkulkija kirjoitti:
voi keskustella livenä jos ne koskevat katoamistemppuja; se on kuitenkin jo todella henkilökohtaista ja siihen osallistuu vain kaksi eikä kurkistelijoita tarvita. Toisaalta, en siihen ole (vielä) tarvinnut voita. On ollut tuota kärsivällisyyttä ja olen aina koettanut katsoa asiaa toisen kannalta koska mielestäni silloin saan itse kokemuksen jonka muistan niin kauan kuin elän.
sellainen katoamistemppu..tarkoititkin SITÄ maailman vanhinta temppua....Juuh..Quu tykkää:o)))
- Kuunkulkija
quistis kirjoitti:
sellainen katoamistemppu..tarkoititkin SITÄ maailman vanhinta temppua....Juuh..Quu tykkää:o)))
ihan punehdun... ooh vielä kerran!
Mutta se on kivaa että tykkäät... Mitässää sit tarkoitit? Et kai vaan... voi ei voi olla totta... vai voiko sittenkin... - quistis
Kuunkulkija kirjoitti:
ihan punehdun... ooh vielä kerran!
Mutta se on kivaa että tykkäät... Mitässää sit tarkoitit? Et kai vaan... voi ei voi olla totta... vai voiko sittenkin...innoissaan....Sä tiesit,sä tiesit:o))
Totta se on...Aivan totta:o) - Kuunkulkija
quistis kirjoitti:
innoissaan....Sä tiesit,sä tiesit:o))
Totta se on...Aivan totta:o)sää sit tarkotit... tarkotit.. Tyynysotaa! Mä tiesin, tiesin.... mikään ei voi olla kivempaa..
- quistis
Kuunkulkija kirjoitti:
sää sit tarkotit... tarkotit.. Tyynysotaa! Mä tiesin, tiesin.... mikään ei voi olla kivempaa..
ihanaa leijua keskellä höyhenpilvee;o)))) Niin ja tietenkin nauraa vatsat kippurassa....Voikos sen ihanempaa ollakkaan:o)
- Kuunkulkija
quistis kirjoitti:
ihanaa leijua keskellä höyhenpilvee;o)))) Niin ja tietenkin nauraa vatsat kippurassa....Voikos sen ihanempaa ollakkaan:o)
hihitellä vatsat kippurassa vierekkäin.... olisi se vaan tosi kliffaa.... ja lämminkin oisi...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011631
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581061Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140964- 85922
- 61916
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t268795Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75765Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61732Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342731