eli monta palloo on ennätyksenne saada säkkiin alotuksesta?
ennätys alotus ysissä
8
1873
Vastaukset
- duvie-westcott
Kaikki kivi yli pöydän.
- 89 breikannut snook.
Ohhoh toi vastaus tuli kyllä niin sotilaallisesti, että epäilen pakollista macho-gay-lesbian kusetusta. Paskat sä mitää oo saanu... tai sit oot :) mut GOOD FOR YOU!
Toi edellyttää jo kyllä aivan absoluuttisia olosuhteita pakan kanssa...
- The Rat
Muistelen että olisi joskus jäänyt neljä palloa pöydälle avauksen jälkeen, eli kai se vastaus on viisi.
Eikä muistaakseni tullut AP:tä tuosta. - helposti
http://www.nes-cafe.nl/poolcam.html#
sitten the poolcam in pop-up
ja sen jälkeen The Amazing Break shot!!
sieltä löytyy mun yks aloitus kun olin damissa pelailee.- jomppetus
kukaan ei tiettävästi ole pussittanut ysin alotuksessa kaikkia palloja.
oma ennätykseni on viisi palloa aloituksesta kivi.
kovempi sälli pistää alotuksesta vain yhden pallon, lyö kiven maskiin ja silti tekee ap:n.
kilpailkaa siitä. - jartsa
jomppetus kirjoitti:
kovempi sälli pistää alotuksesta vain yhden pallon, lyö kiven maskiin ja silti tekee ap:n.
kilpailkaa siitä.mikä on "ap"?
- Parttipertti
jartsa kirjoitti:
mikä on "ap"?
= Pussitetaan aloituslyönnistä lähtien kaikki pallot ilman että kaveri saa vuoroa.
- The Rat
jomppetus kirjoitti:
kilpailkaa siitä.Minusta vielä kovempi on se joka tekee partin sen jälkeen kun kaveri on mokannut aloituksen ja jättää kiven piiloon...
Yleensähän tuossa tehdään push outti, mutta ei aina (esim. erittäin varma osuma ja mahdollisuus säkittää todennäköinen turvalyönti jos menee ohi).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 132600
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831619Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731435Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2571432Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2331332Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341050- 92993
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65983