http://www.turunsanomat.fi/verkkolehti/?ts=1,4:5:0:0,4:5:1:1:2005-11-25;4:61:1:0:0;4:85:1:0:0;4:100:1:0:0;4:99:1:0:0;4:87:1:0:0;4:62:1:0:0;4:78:1:0:0;4:82:1:0:0;4:107:1:0:0,4:342190,1:0:0:0:0:
Anne Mattilalle Kullervo Linna -palkinto
11
653
Vastaukset
- rita
Onnittelut Annelle!
- kalle
Annelle!!!olet sen ansainnut!!tykästyin sinun avullasi iskelmämusiikkiin.nyt en paljon muuta kuuntelekkaan.sinä ja myös siskosi olette numero 1.terv.Kalle -88
- Tuhatkasvo
toivotan ma.
Onnittelut Annelle ! Ja Ilkalle myös ! :)
- Mixi
Mitä se Anne on muka tehnyt? Laulaa niin typeriä biisejä, ettei niitä kukaan jaksa kuunnella.
- Tuhatkasvo
Annen laulut ole sen typerämpiä kuin kenenkään muunkaan?
Sinä vain et pidä itse solistin habituksesta, joten lauloipa Anne mitä hyvänsä, niin sinä sitä vaan jeesustelet. - Saapas
Tai sitten ei ne olekaan typeriä. Anne Mattila on todella hyvä laulaja! Siksi palkintokin hänelle annettiin!
- rita
Tuo ei alkuunkaan pidä paikkaansa ettei niitä kukaan kuuntele.Levymyynti ja lavasuosio todistaa sen.Tuollaisia hapan-naamoja vaan näkyy riittävän täällä.
- Naiskatsoja
Saapas kirjoitti:
Tai sitten ei ne olekaan typeriä. Anne Mattila on todella hyvä laulaja! Siksi palkintokin hänelle annettiin!
Anne menettelee laulajana, mutta ei kyllä todellakaan ole mikään tulkitsija.
- pilttuu
kuulla sinun laulavan loistavia lauluja.
Onko sinusta siihen ja mitkä sinun silmissäsi sitten ovat hyviä kappaleita?
Anne laulaa hyvin ja sillä sipuli!
Hänestä ei tietenkään ole pakko pitää, itse tykkään Annen keikoilla käyneenä, että herttaisempaa artistia saa hakea.
Annella on oma tyyli laulaa, ei kait se sentään rikos ole? - Saapas
pilttuu kirjoitti:
kuulla sinun laulavan loistavia lauluja.
Onko sinusta siihen ja mitkä sinun silmissäsi sitten ovat hyviä kappaleita?
Anne laulaa hyvin ja sillä sipuli!
Hänestä ei tietenkään ole pakko pitää, itse tykkään Annen keikoilla käyneenä, että herttaisempaa artistia saa hakea.
Annella on oma tyyli laulaa, ei kait se sentään rikos ole?Eilen illalla olin kuuntelemassa Anneli Mattilaa ja Mikko Mäkeläistä. Upeita artisteja kumpikin, niin laulullisesti kuin henkilöinäkin! Ja Anneli sen kun kaunistuu keikka keikan jälkeen ulkoisestikin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1985742- 1691671
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661507- 691048
- 78889
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6877Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte124847Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy192808En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66779- 76761