Palstan tarkoitus on näköjään toimia trollien temmellyskenttänä jotta muualla saisi keskustella suhteellisen rauhassa. Hyvää ajattelua ylläpidolta.
Ilmeisesti
3
638
Vastaukset
- Muutaman palstan
No muutamilla palstoilla käyn, ja samanlaista sairasta sakkia on. Ei tänne viitsi asiaa edes kirjoittaa. Hyvin alhaisia sivuja ovat. Kukaan ei huolehdi, että palstalla voisi keskustella tasokkaasti.
- minä
aloitappa itse mielestäsi tasokas keskustelu.;jospa sieltä joku mieleisesi keskustelu sarka aukeaa;mieleisine keskustelioineen.
- kiva palsta mutta...
minä kirjoitti:
aloitappa itse mielestäsi tasokas keskustelu.;jospa sieltä joku mieleisesi keskustelu sarka aukeaa;mieleisine keskustelioineen.
...väärässä paikassa. Täällä ei oikein saa asiallista palstaa pystyyn, sen verran olen käynyt lueskelemassa. Täytyy käydä katsomassa ery.n palsta jos siellä olisi asiaa eikä ulkopuolisten pellejen leikkimistä. Onko vinkkejä missä olisi muualla elävän ravinnon keskustelua (suomeksi)?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824847- 1882228
- 1321842
- 361729
- 1771490
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj221481Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161411Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3341164- 651152
- 351126