Hullun lehmän tautia aiheuttavat eläinperäiset prioniproteiinit on todettu aiheuttvan myös Alzheimer-tautia.
Välttäkää lihansyöntiä, jos haluatte pysyä terveenä sanoo arvovaltainen The Times lehti.
http://www.timesonline.co.uk/article/0,,8123-1208954,00.html
Liharuoat ja Alzheimer
10
683
Vastaukset
- Greisi Lehemä
Mutta muistakaa kuitenkin syödä, jotta elätte.
- Carnivorius
Minkä arvoista olisi elämä niin onehkoilla sapuskoilla, ettei niissä edes LIHAA olisi?
Tuollaiset vegehöpinät eivät tätä poikaa hetkauta! Puheenvuorosi saa minut pistelemään pihviä poskeeni entistäkin suuremmalla ruokahalulla.
Tänään tuoretta kalaa, mutta huomisen safkan lihat on otettu jo pakastimesta sulamaan.
Herkuttelemisiin!- ...taristi
Enollano oli sama asenne. Hän vieläpä söi paljon suolaa, koska lääkäri kehotti sitä vähentämään.
Nyt vähän yli kuusikymmpisenä hän sai halvauskohtauksen, joka vei kävely- ja puhekyvyn. Osittain puhe alkaa palailla. - Sarkofagos
Edelleen sama vastaus: Jos et osaa tehdä hyvältä maistuvia kasvisruokia se on oma vikasi.
- kasvissyönnin
aivojahellivistä ominaisuuksista on Adolf Hitler, kasvissyöjä ja tunnetusti päästään terve mies :)
- Asafoetida
Hitlerin lempiruokiin kuuluivat baijerilaiset makkarat, oluen kera. Ilmeisesti makkaranpurijat ovat kaikki sitten...
- koska
Asafoetida kirjoitti:
Hitlerin lempiruokiin kuuluivat baijerilaiset makkarat, oluen kera. Ilmeisesti makkaranpurijat ovat kaikki sitten...
Hitler kasvissyönnin aloitti ja kuinka kauan se kesti, siitä minulla ei ole tietoa. Hitlerin suomenvierailullaan Mannerheimin syntymäpäiville Aatulle oli ehdottomasti tarjottava kasvisruokaa.
No toinen asia on kuka uskoo oikeasti yhden ihmisen todistavan asiaa suuntaan jos toiseen, en ainakaan minä.
Se että joku idiootti menee syöttämään kasvissyöjäeläimiä luujauholla ei tee kaikesta lihasta vaarallista. Tietysti märehtijöille on annettava niille kuuluvaa ruokaa niin vältytään tälläisilta ongelmilta. - Aika velikulta
koska kirjoitti:
Hitler kasvissyönnin aloitti ja kuinka kauan se kesti, siitä minulla ei ole tietoa. Hitlerin suomenvierailullaan Mannerheimin syntymäpäiville Aatulle oli ehdottomasti tarjottava kasvisruokaa.
No toinen asia on kuka uskoo oikeasti yhden ihmisen todistavan asiaa suuntaan jos toiseen, en ainakaan minä.
Se että joku idiootti menee syöttämään kasvissyöjäeläimiä luujauholla ei tee kaikesta lihasta vaarallista. Tietysti märehtijöille on annettava niille kuuluvaa ruokaa niin vältytään tälläisilta ongelmilta.Mannerheimia varoitettiin myöskin siitä, että Hitler ei pidä tupakansavusta.
No Marski halusi ilmeiseti tehdä selväksi, että kuka on herra tässä maassa ja poltteli sikariaan Hitlerin ollessa hänen junavaunussaan.
Sinänsähän hulluus ja nerous ovat hyvin lähellä toisiaan. Monet nerot ovat olleet kasvissyöjiä (mm. Einstein, Leonardo da Vinci,..). Kuitenkin pieni häiriö voi suistaa hulluuden puolelle. Hitlerillä vaikea lapsuus oli yksi mahdollinen syy. (Ilmenee mm. Alice Millerin kirjoista).
- meikäläisellä
Lisärautaa ei kasvissyönnin vuoksi tarvitse. Monissa on rautaa yllin kyllin (esim. pinaatti).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057